logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atlas i Kamil Stoch – współpraca przedłużona na kolejne dwa sezony

  PR 20.11.2020, przeczytano 721 razy
ilustracjastrzałka

ATLAS, wiodący producent chemii budowlanej, przez kolejne dwa sezony wspierać będzie najlepszego polskiego skoczka narciarskiego. Kamil Stoch, czterokrotny medalista olimpijski, zdobywca dwóch Kryształowych Kul i zwycięzca dwóch Turniejów Czterech Skoczni wraz z ogłoszeniem decyzji o dalszej współpracy z łódzką firmą zaprezentował kask, w którym skakać będzie w rozpoczynającym się sezonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atlas-i-kamil-stoch-%E2%80%93-wspolpraca-przedluzona-na-kolejne-dwa-sezony,389254,artykul.html

Współpraca ATLAS i Kamila Stocha rozpoczęła się w styczniu 2015 r., kiedy to podpisano pierwszą umowę na mocy której firma została głównym sponsorem skoczka z Zębu. Jej systematyczne przedłużanie jest dowodem na ogromne zaufanie i zrozumienie dwóch stron, a także na wielką wartość współpracy.

- Cieszymy się, że współpraca z Kamilem Stochem będzie kontynuowana przez kolejne dwa sezony. Jest dla nas niezwykle ważne, aby wspierać to, co polskie – w tym polskich sportowców. Mamy także nadzieję, że rozpoczynający się już za chwilę sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich będzie okazją do świętowania kolejnych zwycięstw Kamila Stocha – mówi Paweł Kisiel, prezes zarządu Grupy Atlas.

Tegoroczny sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich zostanie zainaugurowany w Wiśle w dniach 21-22 listopada. Kamila Stocha w nowym kasku zobaczyć będzie można już podczas zaplanowanych na piątek 20 listopada, kwalifikacji.

Źródło: ATLAS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764