logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atlas i Kamil Stoch – współpraca przedłużona na kolejne dwa sezony

  PR 20.11.2020, przeczytano 720 razy
ilustracjastrzałka

ATLAS, wiodący producent chemii budowlanej, przez kolejne dwa sezony wspierać będzie najlepszego polskiego skoczka narciarskiego. Kamil Stoch, czterokrotny medalista olimpijski, zdobywca dwóch Kryształowych Kul i zwycięzca dwóch Turniejów Czterech Skoczni wraz z ogłoszeniem decyzji o dalszej współpracy z łódzką firmą zaprezentował kask, w którym skakać będzie w rozpoczynającym się sezonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atlas-i-kamil-stoch-%E2%80%93-wspolpraca-przedluzona-na-kolejne-dwa-sezony,389254,artykul.html

Współpraca ATLAS i Kamila Stocha rozpoczęła się w styczniu 2015 r., kiedy to podpisano pierwszą umowę na mocy której firma została głównym sponsorem skoczka z Zębu. Jej systematyczne przedłużanie jest dowodem na ogromne zaufanie i zrozumienie dwóch stron, a także na wielką wartość współpracy.

- Cieszymy się, że współpraca z Kamilem Stochem będzie kontynuowana przez kolejne dwa sezony. Jest dla nas niezwykle ważne, aby wspierać to, co polskie – w tym polskich sportowców. Mamy także nadzieję, że rozpoczynający się już za chwilę sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich będzie okazją do świętowania kolejnych zwycięstw Kamila Stocha – mówi Paweł Kisiel, prezes zarządu Grupy Atlas.

Tegoroczny sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich zostanie zainaugurowany w Wiśle w dniach 21-22 listopada. Kamila Stocha w nowym kasku zobaczyć będzie można już podczas zaplanowanych na piątek 20 listopada, kwalifikacji.

Źródło: ATLAS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764