logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atlas ponownie z Areną

  PR 05.03.2020, przeczytano 335 razy
ilustracjastrzałka

Łódzka hala widowiskowo-sportowa przy al. Bandurskiego przez kolejne pięć lat będzie nosić nazwę Atlas Areny. Kontrakt sponsorski na dzierżawę nazwy hali podpisali Krzysztof Maciaszczyk, Prezes Miejskiej Areny Kultury i Sportu oraz Paweł Kisiel, Prezes Zarządu Grupy Atlas. Na mocy zawartej umowy firma Atlas pozostanie tytularnym sponsorem obiektu do końca 2024 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atlas-ponownie-z-arena,385937,artykul.html

- Jesteśmy dumni, że jako przedsiębiorstwo z łódzkimi korzeniami i jako polski lider w branży materiałów chemii budowlanej, możemy współpracować z jedną najnowocześniejszych i największych aren w kraju. Atlas obecny jest w nazwie Areny od września 2009 roku, tj. od dnia inauguracji działalności obiektu. Ponad 10-letni tytularny sponsoring Areny wzmacnia znajomość naszej marki i przynosi nam wymierne korzyści wizerunkowe – powiedział Paweł Kisiel, Prezes Zarządu Grupy Atlas.

- Te dziesięć lat minęło bardzo szybko. Jednym z naszych największych sukcesów jest to, że mimo zmian na rynku i rosnącej konkurencji wciąż jesteśmy liderem wśród hal i nadal pozostajemy atrakcyjni dla naszego partnera. Może wydawać się, że jesteśmy z dwóch różnych bajek, ale połączenie tych dwóch branż – segmentu budowlanego i rozrywki pozwoliły wykreować nową markę jaką jest Atlas Arena - rozpoznawalną nie tylko w Polsce, ale też na świecie – tłumaczy Krzysztof Maciaszczyk, Prezes Miejskiej Areny Kultury i Sportu.

Atlas Arena to pierwsza nowoczesna hala widowiskowo-sportowa w Polsce. To nie tylko jeden z najbardziej charakterystycznych obiektów w Łodzi, ale także jedno z najbardziej rozpoznawalnych miejsc w Polsce. Obiekt może pomieścić blisko 14 000 widzów imprez sportowych, rozrywkowych i kulturalnych. W ciągu 10 lat w Atlas Arenie odbyło się 598 wydarzeń. To mnóstwo imprez sportowych w tym też w randze Mistrzostw Świata i Europy oraz wiele jedynych koncertów w Polsce na trasach największych zagranicznych gwiazd. Przez te 10 lat we wszystkich imprezach organizowanych w Atlas Arenie wzięło udział ok. 4,6 mln osób.

Wartość umowy sponsoringowej przedłużającej Atlasowi prawa do nazwy Areny na kolejny pięcioletni okres objęta jest klauzulą tajności.

Źródło: Grupa Atlas

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764