logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atlas ponownie z Areną

  PR 05.03.2020, przeczytano 539 razy
ilustracjastrzałka

Łódzka hala widowiskowo-sportowa przy al. Bandurskiego przez kolejne pięć lat będzie nosić nazwę Atlas Areny. Kontrakt sponsorski na dzierżawę nazwy hali podpisali Krzysztof Maciaszczyk, Prezes Miejskiej Areny Kultury i Sportu oraz Paweł Kisiel, Prezes Zarządu Grupy Atlas. Na mocy zawartej umowy firma Atlas pozostanie tytularnym sponsorem obiektu do końca 2024 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atlas-ponownie-z-arena,385937,artykul.html

- Jesteśmy dumni, że jako przedsiębiorstwo z łódzkimi korzeniami i jako polski lider w branży materiałów chemii budowlanej, możemy współpracować z jedną najnowocześniejszych i największych aren w kraju. Atlas obecny jest w nazwie Areny od września 2009 roku, tj. od dnia inauguracji działalności obiektu. Ponad 10-letni tytularny sponsoring Areny wzmacnia znajomość naszej marki i przynosi nam wymierne korzyści wizerunkowe – powiedział Paweł Kisiel, Prezes Zarządu Grupy Atlas.

- Te dziesięć lat minęło bardzo szybko. Jednym z naszych największych sukcesów jest to, że mimo zmian na rynku i rosnącej konkurencji wciąż jesteśmy liderem wśród hal i nadal pozostajemy atrakcyjni dla naszego partnera. Może wydawać się, że jesteśmy z dwóch różnych bajek, ale połączenie tych dwóch branż – segmentu budowlanego i rozrywki pozwoliły wykreować nową markę jaką jest Atlas Arena - rozpoznawalną nie tylko w Polsce, ale też na świecie – tłumaczy Krzysztof Maciaszczyk, Prezes Miejskiej Areny Kultury i Sportu.

Atlas Arena to pierwsza nowoczesna hala widowiskowo-sportowa w Polsce. To nie tylko jeden z najbardziej charakterystycznych obiektów w Łodzi, ale także jedno z najbardziej rozpoznawalnych miejsc w Polsce. Obiekt może pomieścić blisko 14 000 widzów imprez sportowych, rozrywkowych i kulturalnych. W ciągu 10 lat w Atlas Arenie odbyło się 598 wydarzeń. To mnóstwo imprez sportowych w tym też w randze Mistrzostw Świata i Europy oraz wiele jedynych koncertów w Polsce na trasach największych zagranicznych gwiazd. Przez te 10 lat we wszystkich imprezach organizowanych w Atlas Arenie wzięło udział ok. 4,6 mln osób.

Wartość umowy sponsoringowej przedłużającej Atlasowi prawa do nazwy Areny na kolejny pięcioletni okres objęta jest klauzulą tajności.

Źródło: Grupa Atlas

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764