logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atom Media Interaktywne odświeża wizerunek firmy Dromader

  PR 11.05.2012, przeczytano 758 razy
ilustracja

Firma Dromader, jeden z liderów rynku zabawek w Polsce, postanowiła odświeżyć swój wizerunek poprzez całkowitą zmianę strony internetowej. Nowa witryna jest jednocześnie przyjazna dla rodziców oraz interesująca dla ich pociech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atom-media-interaktywne-odswieza-wizerunek-firmy-dromader,15497,artykul.html

Dromader decydując się na formę prezentacji produktów postawił na oryginalność i atrakcyjną szatę graficzną. Strona podzielona została na dwa moduły – sklepowy oraz rozrywkowy, pozwalający na zapoznanie się z asortymentem firmy. Zwiedzając pokoje tematyczne, jak np. Magiczne Rozmaitości czy Laboratorium Profesora Alberta (zrealizowane w technologii flash) zarówno rodzice, jak i dzieci poznają produkty firmy, bawią się i uczą nowych rzeczy dzięki licznym ciekawostkom, ukrytym na planszach. Intuicyjne przejścia między pokojami oraz bogactwo atrakcji w każdym z nich sprawiają, że poruszanie się po stronie jest doskonałą zabawą dla najmłodszych.

Na nowej witrynie internetowej znajduje się także tradycyjna forma prezentacji produktów, która charakteryzuje się dużą przejrzystością. Użytkownik strony ma możliwość dokładnego zapoznania się z interesującym go przedmiotem, a także pobrania do niego instrukcji obsługi.

Za koncepcję i realizację strony internetowej odpowiada agencja ATOM Media Interaktywne.

Źródło: ATOM Media Interaktywne

www.dromader.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie pobrało...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764