logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atom Media Interaktywne odświeża wizerunek firmy Dromader

  PR 11.05.2012, przeczytano 753 razy
ilustracja

Firma Dromader, jeden z liderów rynku zabawek w Polsce, postanowiła odświeżyć swój wizerunek poprzez całkowitą zmianę strony internetowej. Nowa witryna jest jednocześnie przyjazna dla rodziców oraz interesująca dla ich pociech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atom-media-interaktywne-odswieza-wizerunek-firmy-dromader,15497,artykul.html

Dromader decydując się na formę prezentacji produktów postawił na oryginalność i atrakcyjną szatę graficzną. Strona podzielona została na dwa moduły – sklepowy oraz rozrywkowy, pozwalający na zapoznanie się z asortymentem firmy. Zwiedzając pokoje tematyczne, jak np. Magiczne Rozmaitości czy Laboratorium Profesora Alberta (zrealizowane w technologii flash) zarówno rodzice, jak i dzieci poznają produkty firmy, bawią się i uczą nowych rzeczy dzięki licznym ciekawostkom, ukrytym na planszach. Intuicyjne przejścia między pokojami oraz bogactwo atrakcji w każdym z nich sprawiają, że poruszanie się po stronie jest doskonałą zabawą dla najmłodszych.

Na nowej witrynie internetowej znajduje się także tradycyjna forma prezentacji produktów, która charakteryzuje się dużą przejrzystością. Użytkownik strony ma możliwość dokładnego zapoznania się z interesującym go przedmiotem, a także pobrania do niego instrukcji obsługi.

Za koncepcję i realizację strony internetowej odpowiada agencja ATOM Media Interaktywne.

Źródło: ATOM Media Interaktywne

www.dromader.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart na Festiwaldruku.pl z premierowymi pokazami HP Stitch
Najbliższe, jesienne spotkanie branżowe – FestiwalDruku.pl zbliża się wielkimi krokami. Już niebawem, bo w dniach 18 i 19 września zapraszamy do hali nr 3 EXPO XXI w Warszawie, gdzie na stoisku E6, w specjalnie przygotowanych strefach ekspozycyjnych będziemy czekali na Państwa z najnowszym portfolio maszyn i urządzeń oraz mediów do druku wielkoformatowego. Tegoroczne stoisko...
W tegorocznej edycji targów poligrafii reklamowej do grona debiutantów dołącza firma DigiPress.
Group One z kampanią 360 dla firmy Walmark
Firma Walmark w drodze przetargu wybrała do współpracy przy marce Marsjanki agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon. 19 sierpnia ruszyła kampania 360 komunikująca nowość na rynku: Marsjanki FUTURA.
Nowe logo marki Gerber
Marka Gerber to producent gotowych dań dla niemowląt i małych dzieci. Historia produktów z charakterystyczną, szkicowaną węglem, buzią małej dziewczynki zaczęła się już w 1927 roku. Teraz, po ponad 90 latach działania, marka odświeża swoje logo.
Marta Zarosa dołącza do Open Mobi
Marta Zarosa, specjalistka ds. marketingu i biznesu, dołączyła do zespołu agencji Open Mobi. Swoje wieloletnie doświadczenie w influencer marketingu oraz branży digital wykorzysta do rozwoju i budowy nowych produktów Social Audience firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764