logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atom wakacje z Knorr Nudle

  PR 10.05.2007, przeczytano 1570 razy
ilustracjastrzałka

Namiotobranie 2007, tegoroczna edycja letnich działań promocyjnych marki Knorr Nudle, wystartowała 7 maja. Akcję, na zlecenie Unilever Polska, realizują agencje: Hint Intermedia, JWT, PHD, Heureka, MobiJoy!, CAM Media i Akademia Przygody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atom-wakacje-z-knorr-nudle,5550,artykul.html

„Namiotobranie jest naszą największą akcją promocyjną. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki Knorr Nudle wśród osób w wieku 16-29 lat, mieszkających w dużych miastach. Od początku 2006 roku konsekwentnie wykorzystujemy strategię komunikacji, której osią są działania w sieci oraz charakterystyczne formy graficzne (ikony) i dźwiękowe (beatbox) - mówi Karol Piekutowski z Unilever Polska, odpowiedzialny za markę Knorr Nudle - „Kładziemy nacisk na maksymalnie spójny przekaz reklamowy.”

Namiotobranie to gra online, gdzie użytkownicy mogą walczyć o namiot firmy Campus oraz tygodniowy pobyt na polu namiotowym w atrakcyjnych miejscowościach: na Helu, w Rucianym-Nidzie, Karpaczu i czeskich Teplicach. Namiot wygrywa osoba, która spędziła w nim najwięcej czasu w okresie trwania konkursu.

W tym roku, dzięki współpracy z MobiJoy!, o namiot można grać również za pomocą SMSów. O przygotowanie pól namiotowych oraz atrakcje związane z pobytem troszczy się Akademia Przygody. Specjalnym wydarzeniem na każdym z turnusów będzie koncert zespolu Jarecki, ktory, przy koordynacji zespołu JWT, stoi za całą oprawą dźwiękowo-muzyczną wszystkich komunikatów reklamowych marki Knorr Nudle i serwisu internetowego oraz kontentu mobilnego.

W Internecie strona promowana jest za pomocą szerokozasięgowej kampanii odsłonowej, prowadzonej na serwisach młodzieżowych, najpopularniejszych polskich komunikatorach oraz w google. Kampania ma na celu budowanie świadomości marki oraz przyciągnięcie jak największej liczby internautów zainteresowanych wzięciem udziału w konkursie. Media plan i jego wdrożenie to zakres obowiązków PHD. Poza klasycznymi formami internetowej reklamy, do promocji strony i konkursu agencja Heureka szeroko wykorzystuje netPR.

Poza Internetem Namiotobranie będzie widoczne w postaci spotu telewizyjnego, zaprojektowanego i wykonanego przez Hint Intermedia. Spot będzie emitowany na kanałach młodzieżowych: 4funTV, Cartoon Network, MTV Polska, VIVA, VH1 i AXN.

Do zaprezentowania idei Namiotobrania 2007 szerokiej publiczności wykorzystano ruchliwe przejścia podziemne czterech dużych miast Polski: Warszawy, Wrocławia, Krakowa oraz Gdańska. Tunele zostały wyklejone od podłogi po sufit nudlowymi ikonami oraz charakterystycznymi elementami brandingowymi akcji. W przejściach w Warszawie po raz pierwszy zostały zainstalowane 4 ekrany plazmowe, na których wyświetlana jest reklama Namiotobrania w formacie video. Obsługą tuneli zajmuje się CAM Media, projekty przygotował zespół Hint Intermedia.

Jako dodatkowe wsparcie wykorzystano niestandardowy nośnik, jakim są okładki biletów kolejowych. Okładki te rozdawane są w kasach kolejowych dużych miast osobom zakupującym bilet ze zniżką uczniowską lub studencką.

Za spójną komunikację wizualną i językową odpowiedzialna jest agencja Hint Intermedia. Jej zespół jest autorem koncepcji i projektów internetowych form reklamowych, tuneli, spotu telewizyjnego, okładek na bilety i pozostałych elementów akcji. Hint także zaprojektował i przygotował stronę internetową www.knorrnudle.pl oraz koordynował przebieg całego projektu.

Źródło: Heureka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ISE 2025: ePaper dla DOOH od Sharp/NEC
Sharp NEC Display Solutions Europe rozszerza portfolio swojej energooszczędnej technologii ePaper, oferując większe rozmiary i rozwiązania do zastosowań typu outdoor. Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 w Barcelonie, odwiedzający stoisko E500 w hali 3 mogą zobaczyć i porównać szeroką gamę produktów ePaper z powierzchnią przypominającą...
Grono firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations stale się powiększa. Do SAPR dołącza WeCom PR – agencja specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i public affairs najbardziej wymagających branż. Tym samym SAPR konsekwentnie rozwija platformę zrzeszającą ekspertów PR w Polsce.
Gaming Zones: MediaMarkt i Garden of Words podsumowują akcję
22 miasta, 37 stref gamingowych w sklepach MediaMarkt i 35 tys. zaangażowanych graczy. Od września do grudnia ubiegłego roku Polska stała się areną wyjątkowego wydarzenia dla miłośników gier i nowych technologii.
Insignia kolejny rok z Südzucker
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem już 5 lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
(P)okaż serce: 3. edycja kampanii na rzecz nowotworów dziecięcych
Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie ruszyła z trzecią edycją kampanii (P)okaż serce. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej dot. nowotworów dziecięcych, a w szczególności zwrócenie uwagi na ich niejednoznaczne objawy. W badaniu społecznym przeprowadzonym w ramach kampanii, aż 66%...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764