Masz rację,
ale tak czy siak, jest to dość atrakcyjna domena.
-----------------
Niech moc reklam będzie z Wami .....
Masz rację,
ale tak czy siak, jest to dość atrakcyjna domena.
-----------------
Niech moc reklam będzie z Wami .....
|
-----------------
Jak wpisać w gulglu "kasetony" to przekonamy się, że zdecydowana większość wyników dotyczy kasetonów świetlnych, a nie sufitowych czy innych. Pozornie zatem obawy o duże natężenie przypadkowego ruchu mogą się wydawać bezzasadne.
Zobaczmy jednak co to za strony wypadają z czeluści gulgla - to nie są strony klientów, ale wyłącznie strony agencji reklamowych. Taki wynik świadczy wyłącznie o tym, że pojęcia "kaseton świetlny" używają poprawnie i powszechnie producenci kasetonów. Nie wiemy natomiast jak rozumieją je klienci końcowi i jakie mogą mieć pomysły na nazwanie tej formy nośnika reklamowego. Jak pokazały niektóre nasze dyskusje, klienci mają z podstawowym nazewnictwem równie podstawowe problemy.
Czyli co - kasetony.pl złe? Nie twierdzę że tak. Ale - wracam do tego co powiedziałem - to zależy od sytuacji marketingowej. Jeśli producent kasetonów pracuje dla klientów końcowych - taka domena wydaje się wątpliwą atrakcją. Ale dla kogoś, kto sprzedaje kasetony agencjom reklamowym i firmom z branży - może okazać się znacznie cenniejsza.
-----------------
Redakcja Signs.pl
Przynajmniej podyskutowaliśmy o jakiejś domenie reklamowej.
Panie Diplodoc większość tutaj, przynajmniej tak mi się wydaje,
nie ma nic przeciwko dużej odwiedzalności swoich stron,
i nie za bardzo rozumiem o co Panu chodzi z tym obciążeniem.
Nawet jesli co tysiąć-setny klient coś kupi - to chyba i tak dobrze
(mam na myśli te duże obciążenie).
Przykladowo:
firma x sprzedaje długopisy i inne gadzety reklamowe,
normalny właściciel firmy x nie ma nic przeciwko,
aby jego stronę odwiedzalo miesięcznie 200 tyś
unikalnych userów, ponieważ zawsze komuś coś się spodoba,
zawsze do ktoryś coś kupi.
Zaznacze tu,że mowimy o polskich frazach(obojętnie jakich- choćby np. "wyposazenie firm', które w swojej nazwie mało ma wspólnego z reklamą, ale zawsze któryś zwiedzający ofertą sie zainteresuje), a nie jakiś odwiedzających
z Kongo na frazy 'umba umba"
-----------------
Niech moc reklam będzie z Wami .....
W chwili obecnej transfer jest tak tani że nawet bardzo duża ilość wejść generuje niewielkie koszty, a przy dużej ilości wejść można też w jakiś sposób kreować markę
-----------------
|
-----------------
E no panowie - nie żartujcie. To nie koszty transferu i obciążenia sprzętu są liczącym się kosztem w wypadku gdy duży procent ruchu jest przypadkowy. Najgorsze są kłopoty z analizowaniem tego ruchu, wyciąganiem wniosków i przekuwaniem ich na poprawę funkcjonowania serwisu i firmy.
Jeśli dla autora strony istotny będzie dział "Źródła światła" - to z niezrozumiałych dla siebie względów będzie on notował niewielkie zainteresowanie tym tematem - choć dla faktycznych klientów może on być interesujący. W związku z tym podejmie błędną decyzję biznesową ujednolicając źródła światła, albo rezygnując z podświetlenia i ryzykując przebranżowienie w większym czy mniejszym wymiarze.
Tymczasem będzie on tak na prawdę analizował nieprawdziwe dane. Nieprawdziwe - bo w sporym procencie pochodzące nie od potencjalnych klientów, ale od przypadkowych gości.
-----------------
Redakcja Signs.pl
|
-----------------
Nie bedę dalej tego Panu tłumaczył. Ci co chcieli to zrozumieli na pewno.
-----------------
Niech moc reklam będzie z Wami .....
|
-----------------