logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Atrakcyjna domena reklamowa - jak ją wykorzystać?

Strona 5/7  1 ... 3 4 5 6 7

| 22.10.2012 19:10

Masz rację,
ale tak czy siak, jest to dość atrakcyjna domena.

-----------------
Niech moc reklam będzie z Wami .....

avatar użytkownika
+ + + +

ketrzyn
wiadomości: 352
w Signs.pl od 22.05.2010
IP: 89.228.100.XXX

Diplodoc Diplodoc | 22.10.2012 20:10

ketrzyn, 2012-10-22 19:54
Masz rację,
ale tak czy siak, jest to dość atrakcyjna domena.


Wcale. Duży ruch to duże obciążenie. Jeśli występuje tylko i wyłącznie z powodu błędnego rozumienia nazwy, to jaki z takiej domeny pożytek?

Żadnej korzyści dla portfela, żadnej korzyści dla marki.

-----------------

Diplodoc

| 22.10.2012 22:10

Jak wpisać w gulglu "kasetony" to przekonamy się, że zdecydowana większość wyników dotyczy kasetonów świetlnych, a nie sufitowych czy innych. Pozornie zatem obawy o duże natężenie przypadkowego ruchu mogą się wydawać bezzasadne.

Zobaczmy jednak co to za strony wypadają z czeluści gulgla - to nie są strony klientów, ale wyłącznie strony agencji reklamowych. Taki wynik świadczy wyłącznie o tym, że pojęcia "kaseton świetlny" używają poprawnie i powszechnie producenci kasetonów. Nie wiemy natomiast jak rozumieją je klienci końcowi i jakie mogą mieć pomysły na nazwanie tej formy nośnika reklamowego. Jak pokazały niektóre nasze dyskusje, klienci mają z podstawowym nazewnictwem równie podstawowe problemy.

Czyli co - kasetony.pl złe? Nie twierdzę że tak. Ale - wracam do tego co powiedziałem - to zależy od sytuacji marketingowej. Jeśli producent kasetonów pracuje dla klientów końcowych - taka domena wydaje się wątpliwą atrakcją. Ale dla kogoś, kto sprzedaje kasetony agencjom reklamowym i firmom z branży - może okazać się znacznie cenniejsza.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8376
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.7.124.XXX

| 22.10.2012 23:10

Przynajmniej podyskutowaliśmy o jakiejś domenie reklamowej.
Panie Diplodoc większość tutaj, przynajmniej tak mi się wydaje,
nie ma nic przeciwko dużej odwiedzalności swoich stron,
i nie za bardzo rozumiem o co Panu chodzi z tym obciążeniem.
Nawet jesli co tysiąć-setny klient coś kupi - to chyba i tak dobrze
(mam na myśli te duże obciążenie).
Przykladowo:
firma x sprzedaje długopisy i inne gadzety reklamowe,
normalny właściciel firmy x nie ma nic przeciwko,
aby jego stronę odwiedzalo miesięcznie 200 tyś
unikalnych userów, ponieważ zawsze komuś coś się spodoba,
zawsze do ktoryś coś kupi.
Zaznacze tu,że mowimy o polskich frazach(obojętnie jakich- choćby np. "wyposazenie firm', które w swojej nazwie mało ma wspólnego z reklamą, ale zawsze któryś zwiedzający ofertą sie zainteresuje), a nie jakiś odwiedzających
z Kongo na frazy 'umba umba"

-----------------
Niech moc reklam będzie z Wami .....

avatar użytkownika
+ + + +

ketrzyn
wiadomości: 352
w Signs.pl od 22.05.2010
IP: 89.228.100.XXX

| 22.10.2012 23:10

W chwili obecnej transfer jest tak tani że nawet bardzo duża ilość wejść generuje niewielkie koszty, a przy dużej ilości wejść można też w jakiś sposób kreować markę

-----------------

brak ikonki
+ + +

Białystok
wiadomości: 88
w Signs.pl od 28.01.2012
IP: 85.193.233.XXX

w3m w3m | 22.10.2012 23:10

vyha, 2012-10-22 23:20
W chwili obecnej transfer jest tak tani że nawet bardzo duża ilość wejść generuje niewielkie koszty, a przy dużej ilości wejść można też w jakiś sposób kreować markę


Duży ruch to nie tylko transfert. To przede wszystkim obciążenie sprzętu. Google fajnie zainwania ale niewielu zdaje sobie sprawę, że to "tylko" ok 1400000 niezłych serwerów

Czy przeciążenie serwera i jego niedostępność (brak wyświetlanej strony) wpłynie pozytywnie ?

-----------------

w3m

| 23.10.2012 01:10

E no panowie - nie żartujcie. To nie koszty transferu i obciążenia sprzętu są liczącym się kosztem w wypadku gdy duży procent ruchu jest przypadkowy. Najgorsze są kłopoty z analizowaniem tego ruchu, wyciąganiem wniosków i przekuwaniem ich na poprawę funkcjonowania serwisu i firmy.

Jeśli dla autora strony istotny będzie dział "Źródła światła" - to z niezrozumiałych dla siebie względów będzie on notował niewielkie zainteresowanie tym tematem - choć dla faktycznych klientów może on być interesujący. W związku z tym podejmie błędną decyzję biznesową ujednolicając źródła światła, albo rezygnując z podświetlenia i ryzykując przebranżowienie w większym czy mniejszym wymiarze.

Tymczasem będzie on tak na prawdę analizował nieprawdziwe dane. Nieprawdziwe - bo w sporym procencie pochodzące nie od potencjalnych klientów, ale od przypadkowych gości.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8376
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.7.124.XXX

Diplodoc Diplodoc | 23.10.2012 06:10

ketrzyn, 2012-10-22 23:10
i nie za bardzo rozumiem o co Panu chodzi z tym obciążeniem.


Magiczne słowo konwersja panie Ketrzyn.
W uproszczeniu, Ile osób na tysiąc odwiedzających, wchodzi w interakcję.
(wysyła zapytanie, zostaje na stronie dłużej, wraca kolejny raz, kupuje produkt)
Im mniej, tym gorzej.

-----------------

Diplodoc

| 23.10.2012 10:10

Nie bedę dalej tego Panu tłumaczył. Ci co chcieli to zrozumieli na pewno.

-----------------
Niech moc reklam będzie z Wami .....

avatar użytkownika
+ + + +

ketrzyn
wiadomości: 352
w Signs.pl od 22.05.2010
IP: 89.228.100.XXX

Diplodoc Diplodoc | 23.10.2012 11:10

ketrzyn, 2012-10-23 10:49
Nie bedę dalej tego Panu tłumaczył. Ci co chcieli to zrozumieli na pewno.


Zrozumieli co?

Zatrudnienie właściwych osób na właściwych stanowiskach kosztuje znacznie mniej niż wydatek na ogólnikowo brzmiącą domenę, nijak nie kojarzącą się z marką.

Proszę łaskawie spojrzeć na POTENTATÓW. Oni nie kupują ogólnikowych domen, oni inwestują w domenach tożsamych z ich markami.

Poza tym.
Gdyby domeny to był taki rewelacyjny biznes, to sami resellerzy zatrzymywaliby znaczącą część czy to bezpośrednio czy też przez podstawione osoby.

Tymczasem ilekroć wymyślę dla Klienta nazwę, nie mam problemu z kupieniem właściwej domeny.
Cuda panie... na kiju cuda.

-----------------

Diplodoc

Strona 5/7  1 ... 3 4 5 6 7
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764