logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atramenty UV LED Agfa z certyfikatem Greenguard Gold

  PR 18.12.2019, przeczytano 1032 razy
ilustracjastrzałka

Agfa poinformowała, że atramenty inkjetowe z jej oferty – Anuvia 1250/1551 oraz Anapurna 1200/1501, uzyskały w ostatnim czasie prestiżowy certyfikat GREENGUARD Gold, potwierdzający ich przyjazność dla środowiska naturalnego. Są one dedykowane rozwiązaniom drukującym tego producenta, bazującym na technologii UV LED i dedykowanym zastosowaniom typu Sign & Display.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atramenty-uv-led-agfa-z-certyfikatem-greenguard-gold,385134,artykul.html

Certyfikat GREENGUARD jest przyznawany rozwiązaniom spełniającym najbardziej rygorystyczne standardy w kontekście emisji środków chemicznych do atmosfery i pomagającym zredukować poziom zanieczyszczenia powietrza w pomieszczeniach zamkniętych, jak również zminimalizować ryzyko narażenia na czynniki chemiczne. GREENGUARD Gold uwzględnia dodatkowo kryteria zdrowotne dotyczące ponad 360 rodzajów lotnych związków organicznych (LZO). Jego uzyskanie uwarunkowane jest niższym poziomem całkowitej emisji LZO, co ma zagwarantować, że dany produkt jest akceptowalny z punktu widzenia jego zastosowania we wrażliwych środowiskach wewnętrznych takich jak szkoły czy ośrodki zdrowia.

Stworzone przez firmę Agfa zestawy atramentów Anuvia 1250 i 1551 oraz Anapurna 1200 i 1501 uzyskały najwyższy poziom certyfikacji GREENGUARD Gold. Potwierdza on, że obie serie są w pełni bezpiecznie w kontekście ich zastosowań wewnętrznych, np. przy produkcji tapet (lub innych materiałów) pokrywających całe ściany pomieszczeń, a nie tylko rozwiązań typu signage czy materiałów dekoracyjnych (które z założenia pokrywają ściany jedynie w części).

Przyznanie certyfikatu GREENGUARD Gold naszym atramentom inkjetowym, dedykowanym wielkoformatowym maszynom Agfa pracującym w technologii UV LED, potwierdza nasze zaangażowanie w oferowanie rozwiązań drukujących, które są w pełni przyjazne dla środowiska naturalnego – mówi Sarah Lafleur, Application Product Manager Inkjet Ink w firmie Agfa. – W konsekwencji przedsiębiorstwa inwestujące w plotery z serii Anapurna i Jeti mają pewność, że nabywają kompleksowe rozwiązanie bezpieczne dla zdrowia operatora maszyny, a zarazem otwierające nowe możliwości biznesowe. Za jego sprawą wychodzimy naprzeciw proekologicznym oczekiwaniom klientów, oczekujących certyfikowanego rozwiązania dedykowanego zastosowaniom wewnętrznym np. przy wykańczaniu wnętrz”.

Liczna rodzina wielkoformatowych rozwiązań firmy Agfa

Nagrodzone, 4- i 6-kolorowe zestawy atramentów inkjetowych UV LED Anuvia i Anapurna zostały stworzone z myślą o ich pełnej kompatybilności z wielkoformatowym ploterami z serii Jeti i Anapurna. Producent podkreśla, że oferują ona szeroki gamut kolorystyczny, zapewniając wysoką żywotność reprodukowanych barw, a w rezultacie – naturalne w odbiorze wydruki, mające być atrakcją i inspiracją dla oglądających ją osób. Ich receptura zakłada wszechstronność w kontekście aplikowania atramentów na różnego rodzaju media sztywne i giętkie, co ma zwiększyć spektrum potencjalnych zastosowań: ogólnych, wewnętrznych i zewnętrznych.

Agfa zapewnia, że niezależnie od podłoża i produktu finalnego, jej atramenty UV LED gwarantują właściwe przyleganie do materiału oraz dokładność aplikacji, a dzięki opatentowanej technologii Thin Ink Layer (bazującej na odpowiednim połączeniu wysokiej pigmentacji z zoptymalizowaną dyspersją pigmentów oraz właściwym zastosowaniu algorytmów systemu workflow Asanti, sterującego pracą plotera), zużycie atramentu w przełożeniu na 1 m2 jest tu najniższe na rynku.

  • Więcej informacji na temat certyfikatów GREENGUARD i GREENGUARD Gold można znaleźć na stronie internetowej www.ul.com/gg

Źródło: Agfa NV

www.agfa-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764