logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Atrium autoryzowany Serwis Mutoh

Strona 1/5  1 2 3 ... 5

drukformat drukformat | 06.01.2010 22:01

Witam Kolegów
Wszyscy wiedzą dokładnie jak zaczyna i kończy się współpraca z firmą Atrium.
Zgodnie z prośbą adminów nie będę publikował faktów na forum ( bo są niekorzystne dla Atrium, a Atrium jest sponsorem tego portalu sądząc po reklamach - moja uwaga), ale jeżeli ktoś chce wymienić się doświadczeniami wynikającymi z kontaktów z firmą Atrium to ja serdecznie zapraszam na priva.

Do redakcji - proszę nie usuwać mojego wpisu... to jest wolne forum i mam prawo do wypowiedzi na ten temat.

drukformat@gmail.com

(Wiadomość zmodyfikowana przez: drukformat dnia 24.04.2010 11:52)

(Wiadomość zmodyfikowana przez: drukformat dnia 24.04.2010 12:09)

drukformat
!

Polska
wiadomości: 14
w Signs.pl od 06.01.2010
IP: 89.72.61.XXX

| 07.01.2010 09:01

Od razu na wstępie uprzedzam - nie mam nic wspólnego z Atrium, nic od nich nie kupowałem, nic im nie sprzedawałem, zero kontaktów w ogóle. To tak organizacyjnie na początek. I teraz:


On 2010-01-06 22:09, drukformat wrote:
1. Początek współpracy instalacja plotera Rockhopper II.
2. Maszyna miała być nowa a okazało się że jest z wystawy. Protestuję ale nic się nie da zrobić bo była w leasingu a firma leasingowa już zapłaciła więc muszę spłacać.


Zapłaciłeś jak za nowy czy jak za wystawowy?


3. Przelewają maszynę z oryginału na Ikonos zapewniają że to będzie tańsze i lepsze.


Bez twojej zgody? Tak po prostu przyjechali i przelali? Czy może ktoś nie doczytał czegoś w papierach (jak to opisałeś w innym wątku)? A było tańsze i lepsze?


4. Po miesiącu maszyna stoi - zerwany pasek
5. Serwis pojawia się po 3 tygodniach od zgłoszenia . Pasek przychodzi za kolejne trzy bo był na zamówienie.- głowice już są totalnie wyschnięte


Co do paska - nie komentuję, faktycznie wtopa. Ale za dbanie o głowice chyba odpowiada operator, nie serwis?


6. Składamy reklamację i w odpowiedzi dostajemy pismo iż straciliśmy gwarancję z powodu używania alternatywnych farb.


To uzgodnij zeznania z samym sobą, bo gdzie indziej napisałeś, że w podpisanych przez ciebie papierach było zrzeczenie się gwarancji. Więc albo podpisałeś, albo Atrium kłamie.


Okazało się że gwarancja jest przygotowana w taki sposób że kupujący nie ma żadnych praw. Każda wizyta serwisu kończy się otrzymaniem faktur... Prawnik rozkłada ręce...


Kupujący ma prawo przed podpisaniem czegokolwiek zadawać milion pytań, żądać jasnych odpowiedzi i CZYTAĆ, co podpisuje. Bo inaczej prawnik rozłoży ręce (no bo i cóż może zrobić, jak jego klient podpisał zrzeczenie gwarancji bo nie doczytał).


Pomożemy poszkodowanym... może nawet założymy stowarzyszenie.


W punkcie pierwszym statutu tego stowarzyszenia nie zapomnij umieścić klauzuli: zawsze czytaj, zanim podpiszesz. Jeśli nie rozumiesz - zapytaj. Ale nie podpisuj.

Reasumując - w każdym możliwym wątku wieszasz psy na Atrium. Nie twierdzę, że są bez winy, ale czy ty sam, prywatnie, nie widzisz żadnego swojego błędu w całej sprawie? Ty jesteś czysty jak lelija? Biedny, bezradny klient wpakowany w kombinacje serwisu?

Ja bez czytania wszystkich papierów (a zwłaszcza tzw. drobnych druków) nic nie podpisuję (no ale chodzi o moją kasę, więc to mnie powinno zależeć, a nie sprzedawcy). Znam ludzi, którzy decyzje o zakupie maszyny czy wyborze dostawcy poprzedzają rocznymi rozmowami i pytaniami na wszystkie możliwe (i niemożliwe) tematy.

I na koniec jeszcze raz - nie bronię Atrium, bronię zdrowego rozsądku.

avatar użytkownika
+ + + + +

wiadomości: 312
w Signs.pl od 30.10.2007
IP: 79.133.194.XXX

| 07.01.2010 09:01

Przypominam koledze drukformat, że forum to nie miejsce na prowadzenie kampanii PR - ani za, ani przeciw. Anonimowych bluzgów nie życzymy tu sobie. Wypowiedzi, w których obsmarowujesz firmę nie podając żadnych argumentów zostały wycięte i potraktuj to proszę jako ostrzeżenie - jeśli sytuacja się powtórzy zablokujemy konto. Natomiast jeśli chcesz dyskutować o konkretnych zarzutach, które wymieniasz w dwóch spośród 10 swoich wystąpień, to prosimy abyś się najpierw przedstawił.

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8371
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.29.130.XXX

| 07.01.2010 12:01

nie wiem jak tam serwis w atrium dziala
lecz jesli chodzi o media znakomicie

wczesniej wiem ze byly rozne problemy z dzialem serwisow ale wiem ze sie cos pozmienialo ale jak to jest to nie napisze bo nie wiem

wiem jedno spoko sa chlopaki i dziewczyny z atrium
czy się myle Panie MM reklama
pozdro dla was

-----------------
www.wielkareklama.eu - Twoja reklama może być WIELKĄ reklamą ...

avatar użytkownika
+ + + + +

Wieluń
wiadomości: 336
w Signs.pl od 30.03.2008
IP: 83.14.196.XXX

| 07.01.2010 13:01

Ponawiam prośbę do kolegi drukformat o przedstawienie się i wyjaśnienie o jaką firmę chodzi - tak aby firma Atrium mogła się jakoś do tych pretensji ustosunkować. W przeciwnym razie post zostanie usunięty, bo póki co stanowi tylko anonimowy donos, bez możliwości zweryfikowania jego wiarygodności.

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8371
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.29.147.XXX

| 07.01.2010 13:01

Bardzo mnie drażni, jeżeli ktoś oczernia firmy w Internecie w wielu przypadkach bez podstawnie. Niestety takie uroki Internetu każdy pisze, co mu się podoba:/

Z firmą Atrium współpracujemy od jakiegoś czasu i akurat złego słowa nie mogę powiedzieć czy to o dziale mediów czy serwisie.
Polecam drukformat może więcej POKORY?!


(Wiadomość zmodyfikowana przez: milo83 dnia 07.01.2010 13:21)

avatar użytkownika
+

Polska
wiadomości: 13
w Signs.pl od 05.04.2009
IP: 81.210.26.XXX

| 07.01.2010 14:01

Taka firma jak Drukformat we Wrocławiu nie istnieje, co ważniejsze, nigdy plotera takiej firmie nie sprzedaliśmy, a dodatkowo ploter Rockhopper II nie jest produkowany od 2006 i ostatnia sztukę sprzedaliśmy właśnie w 2006 roku.

Nigdy tez nie namawiamy klienta na atramenty alternatywne twierdząc, że są lepsze bo to nieprawda. Oryginały są zawsze najbardziej przystosowanymi do danego typu maszyny atramentami. Głównym atutem alternatywy jest cena. Zawsze też informujemy co się dzieje z gwarancją po użyciu alternatywy przed jej zalaniem.

Reszty nie skomentuję bo to wszystko jest wyssane z palca.

-----------------
Mariusz Fronia
Zing Sp. z o.o.
LFM Consulting

brak ikonki
+ + + +

Opole
wiadomości: 260
w Signs.pl od 11.04.2005
IP: 79.189.183.XXX

| 07.01.2010 16:01

Ponieważ nie doczekaliśmy się na ujawnienie tożsamości kolegi drukformat, co pozwoliłoby zweryfikować prawdziwość jego zarzutów, jesteśmy zmuszeni potraktować jego zarzuty jako publiczne pomówienie - i jako takie skasować, podobnie jak jego inne wypowiedzi o tym samym charakterze.

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8371
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.29.147.XXX

| 07.01.2010 19:01

Witam
Pytania do Pana Mariusza Froni z Atrium.
Czy przelanie zakupionego u Was plotera atramentami alternatywnymi w czasie gwarancji powoduje utratę gwarancji na układ zasilania czy na cały ploter?

Pozdrawiam

avatar użytkownika
+

częstochowa
wiadomości: 18
w Signs.pl od 10.09.2008
IP: 83.30.233.XXX

| 08.01.2010 10:01

Witam

Tylko na układ zasilania atramentem, oczywiście przy przelaniu na atramenty sprzedawane przez nas.

Pozdrawiam

-----------------
Mariusz Fronia
Zing Sp. z o.o.
LFM Consulting

brak ikonki
+ + + +

Opole
wiadomości: 260
w Signs.pl od 11.04.2005
IP: 79.189.183.XXX
Strona 1/5  1 2 3 ... 5
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764