logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atrium Centrum Ploterowe - bardzo dobry rok 2010

  PR 20.01.2011, przeczytano 3655 razy
ilustracjastrzałka

Rok 2010 podobnie jak poprzedni zakończył się w opolskiej firmie sukcesem. Był to okres intensywnej pracy a przez to sukcesów Klientów. Bieżący rok - 17 w historii firmy - stał pod znakiem wprowadzania innowacyjnych urządzeń i materiałów a także seminariów i szkoleń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atrium-centrum-ploterowe---bardzo-dobry-rok-2010,11910,artykul.html

Spotkania, Szkolenia, Seminaria...
Na wzór ubiegłych lat i w minionym 2010 roku nie zabrakło szkoleń. Na każde z kilku szkoleń z cyklu „Aplikacje samochodowe od A do Z” przyjeżdżała blisko setka uczestników z całego kraju.
Na warsztatach przedstawiliśmy proces oklejania pojazdu od strony teoretycznej i praktycznej pod okiem zawodowego aplikatora – mówi Paweł Stania z działu marketingu Atrium. Uczestnicy poznawali proces produkcji i cechy folii kalandrowanych oraz folii wylewanych, gdzie została omówiona budowa poszczególnych materiałów, sposób ich produkcji, rodzaje aplikacji, właściwości chemiczne i fizyczne oraz różnice między nimi.

Nowym cyklem warsztatowym, który rozpoczęto w 2010 roku były szkolenia z zaawansowanej obsługi i diagnostyki ploterów eko i mild-solwentowych marki Mutoh. Celem warsztatów było zaznajomienie operatorów maszyn z podstawowymi zagadnieniami serwisowymi, które można zrealizować bez potrzeby wzywania serwisu - taka, wiedza przynosi wiele korzyści drukarni, czasowych i finansowych – tłumaczy Paweł Stania.

Z ofertą firmy, zarówno pod szyldem Atrium jak i naszej własnej marki Ikonos można było zapoznać się na licznych imprezach targowych. W kraju byliśmy obecni na warszawskich targach RemaDays oraz wiosną, na poznańskiej Euro-Reklamie. W obu przypadkach można było zapoznać się z przekrojową ofertą maszyn od ploterów tnących począwszy, poprzez laminatory, plotery eko i mild-solwentowe na maszynach 3-metrowych i UV skończywszy. Na charakterystycznym, błękitnym stoisku Ikonos, można było zapoznać się z materiałami do druku wielkoformatowego, pochodzącymi z jedynej w skali kraju linii produkującej tego typu media. Produkcja i rosnące możliwości logistyczne i dystrybucyjne, spowodowała, że Ikonos należy obecnie do jednej z najsilniejszych marek mediowych w kraju – kontynuuje Paweł Stania z Atrium. Materiały z naszej rodzimej produkcji prezentowaliśmy także poza granicami kraju. Na Fespie i Viscomie opolskie media cieszyły się dużym zainteresowaniem dystrybutorów z całej Europy.

U podnóża Nosala w Zakopanem odbyło się jesienne seminarium wielkoformatowe organizowane przez firmę Atrium Centrum Ploterowe. Na dwudniowe spotkanie przybyło 150 uczestników z całej Polski. Duże zainteresowanie i kompleksowe podejście do druku wielkoformatowego było dowodem na sukces tego typu spotkań - podsumowuje Paweł Stania z działu marketingu firmy Atrium. Opolski dystrybutor kolejny raz udowodnił, że posiada wszelkie możliwości aby służyć pomocą techniczną i merytoryczną w rozwoju i działalności agencji reklamowych oraz drukarni wielkoformatowych.

Nowości, nowości...
Firma Mutoh poszerzyła swoje portfolio o nowy, w 100% ekologiczny ploter hybrydowy ValueJet Hybrid. To co wyróżnia ten ploter od innych to zastosowany nowy typ atramentów. Laktatowe tusze są w pełni ekologiczne, gdyż ich skład bazuje na substancjach pochodzenia roślinnego - wyjaśnia.

Belgijsko-japoński producent skonstruował także pierwszy ploter do druku znaków drogowych. Nowy Zephyr TS to specjalistyczne urządzenie dla producentów oznakowania drogowego i informacyjnego. Dzięki bezpośredniemu nadrukowi na folii, proces produkcji znaków ulega uproszczeniu co przyczynia się do wzrostu mocy produkcyjnych zakładów – mówi Stania.

Firma Mutoh też stale poszerza i udoskonala swoją tekstylną serię ploterów Viper. Pojawiły się „comba” ze zintegrowanym kalandrem Mutoh Viper TX SoftSign i Mutoh Viper TX Proffesional do bezpośredniego druku na tekstyliach i tkaninach. 

Firma Durst, której Atrium jest również dystrybutorem, wiosną zaprezentowała nowoczesny i uniwersalny flatbed Rho 750. Durst Rho 750 to najbardziej „elastyczny” ploter UV na rynku dzięki możliwości dostosowania do potrzeb klienta. Ploter ten, dzięki modułowej budowie, jakości, stabilności i solidności oraz wielu opcjom znajdzie on zastosowanie w drukarniach wielkoformatowych, cyfrowych i offsetowych a także w branży opakowaniowej, reklamie czy w przemyśle - mówi Paweł Stania. Durst zaprezentował także w tym roku swój pierwszy ploter tekstylny – Rhotex 320. Durst Rhotex 320 to maszyna z najwyższej półki, przeznaczona dla dużych drukarni wielkoformatowych, agencji reklamowych oraz firm specjalizujących się w produktach tekstylnych. Należy pamiętać, że druk na tekstyliach (ang. Soft Sign) to najszybciej rozwijający się obecnie segment druku wielkoformatowego. Durst ocenia, że do 2014 roku, rynek ten będzie rósł 50% rokrocznie! - kontynuuje.

W zakresie maszyn 3.2 metrowych w ofercie Atrium pojawił się nowy ploter DGI PolaJet 3204 z przydomkiem „S”. Nowy DGI to specjalistyczny ploter solwentowy do druku siatek, banerów i innych wielkopowierzchniowych reklam. Wyposażony jest w ciekawą technologię DGI Drop Control Technology czy brak potrzeby stosowania zewnętrznego kompresora. DGI to znakomity współczynnik jakości do ceny. Jednak prawdziwym bestsellerem pośród maszyn 3.20 był w tym roku Allwin Konica, ploter produkcji chiński i w chińskiej cenie lecz wyposażony w japońskie podzespoły i technologie!

Bestsellery 2010
Podobnie jak rok wcześniej największym „wzięciem” wśród naszych Klientów cieszyły się plotery eko-solwentowe Mutoh ValueJet oraz plotery mild-solwentowe serii Spitfire oraz Blizzard. Drukarki Mutoh ValueJet z uwagi na wysoką jakość wydruku i znakomite przełożenie ceny do możliwości były wybierane przez małe i średnie agencje reklamowe. Z kolei średnie drukarnie i agencje wybierały sprzęt uniwersalny o wysokiej produktywności tj. Spitfire i Blizzard. Te dwa ostatnie plotery trafiały do Klientów z uwagi na możliwość druku grafik w wysokiej rozdzielczości do wnętrz i jednocześnie szybkiego druku reklamy zewnętrznej (do 80 m2/h na ploterze Mutoh Blizzard) – opowiada Paweł Stania. Spośród ploterów o szerokości 3.2 metrów firmy DGI oraz Allwin Konica. W zależności od możliwości finansowych trafiały one do dużych i średnich drukarni wielkoformatowych – kontynuuje. Nie możemy też zapomnieć sukcesie serii ekonomicznych i profesjonalnych laminatorów RSC – kończy. 

Spośród materiałów do druku dużym powodzeniem cieszyły się media produkowane przez firmę w Opolu. Bestsellerami były rodzime folie samoprzylepne Ikonos Profiflex Pro oraz laminaty monomeryczne i polimeryczne jak również folie dekoracyjne na szkło. Seria materiałów samoprzylepnych Profiflex urosła w 2010 roku do kilkunastu produktów. Weszliśmy w kilka nowych segmentów: folie tuningowe, płyty, fototapety. To także hity tego roku.

Dla Klientów
Tak jak w ubiegłym roku, tak i w tym, wiele firm postawiło na rozwój, zainwestowało w parki maszynowe. Firma Atrium Centrum Ploterowe jako dostawca maszyn a także producent i dostawca materiałów odnotowała znaczny wzrost obrotów w porównaniu do roku ubiegłego. Dzięki wszystkim wspomnianym działaniom, wraz z naszymi Klientami i Partnerami w 2010 roku odnieśliśmy sukces!

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe
www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
Platige Image prezentuje VFX Showreel
Platige Image, polskie studio produkcyjne i postprodukcyjne, znane z realizacji efektów do takich tytułów, jak The Witcher, Shadow&Bone czy Blood Origin,  prezentuje najnowszy showreel.
Fenty x Puma z eventową premierą Creeper Phatty Earth Tone
FENTY x PUMA prezentują premierę Creeper Phatty Earth Tone z okazji Światowego Dnia Ziemi. Sneakersy, które pojawiły się w 2015 roku, dziś powracają w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764