logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atrium Centrum Ploterowe zaprasza na Summa Experience Day

  PR 12.06.2023, przeczytano 1169 razy
ilustracja

Serdecznie zapraszamy na Summa Experience Day, które odbędą się 15.06.2023 r. w siedzibie firmy Atrium Centrum Ploterowe w Opolu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atrium-centrum-ploterowe-zaprasza-na-summa-experience-day-,400354,artykul.html

Podczas dnia Summa Experience Day w Atrium obecny będzie główny specjalista ds. aplikacji z fabryki Summa - Bart Robbrecht, który poprowadzi szkolenia oraz pokazy dotyczące doboru odpowiednich narzędzi do potrzeb i materiałów klienta, zaprezentuje na żywo możliwości techniczne ploterów tnących oraz nowego oprogramowania, podpowie strategię cięcia wymagających materiałów, odpowie na wszelkie pytania klientów. Dodatkowym punktem programu będzie pokaz stołowych i rolowych ploterów tnących Summa.
Serdecznie zapraszamy wszystkich na bezpłatne warsztaty i konsultacje.

Szczegóły i rejestracja na wydarzenie na naszej stronie.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe Sp. z o.o.

www.atrium.com.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: M_Blaszczuk

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątnica promuje twarogi
OSM Piątnica rusza z intensywną kampanią promującą twarogi – jedną ze swoich najbardziej rozpoznawalnych i cenionych kategorii. Kampania obejmuje zarówno nowy twaróg w kostce, jak i uwielbiane przez konsumentów twarogi w klinku – tłusty, półtłusty i chudy. Działania promocyjne prowadzone będą od 12 maja do 15 czerwca w telewizji i w...
Dwa to więcej niż jeden: Twix z nową platformą komunikacyjną
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu.
Wybieram Rodzinę... kampania społeczna Związku Dużych Rodzin Trzy Plus
Związek Dużych Rodzin Trzy Plus inauguruje ogólnopolską kampanię społeczną „Wybieram Rodzinę”, która potrwa od 15 maja do 30 czerwca. Głównym celem inicjatywy jest promowanie wartości rodzinnych, wspieranie młodych ludzi w budowaniu trwałych relacji oraz przeciwdziałanie spadkowi dzietności poprzez tworzenie przyjaznego, wspierającego...
Trzeci rok unijnej kampanii #PlantHealth4Life
Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA), Komisja Europejska (KE) oraz partnerzy z całej Europy zainaugurowali trzeci rok kampanii #PlantHealth4Life – ogólnoeuropejskiej inicjatywy na rzecz ochrony zdrowia roślin. Celem kampanii jest podnoszenie świadomości społecznej na temat kluczowej roli, jaką zdrowe rośliny odgrywają w ochronie środowiska, wspieraniu...
Realme przedstawia kampanię real me after dark
Marka realme prowadzi właśnie kampanię „real me after dark”, w której zachęca użytkowników do pokazania ich prawdziwego ja – po zmroku. W jej ramach 16 influencerów pokazuje, jaki jest ich typ osobowości według kwestionariusza Myersa-Briggsa oraz to, jak smartfony z serii realme 14 Pro pozwalają im to uchwycić. Działania uzupełnia konkurs dla obserwujących profil...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764