logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atrium Centrum Ploterowe zaprezentuje plotery Mutoh w Gdańsku

  PR 03.06.2020, przeczytano 1369 razy
ilustracjastrzałka

5 czerwca będą miały miejsce kolejne „prawdziwe Dni Otwarte” firmy Atrium Centrum Ploterowe. Tym razem plotery Mutoh zaprezentują swoje możliwości w Trójmieście.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atrium-centrum-ploterowe-zaprezentuje-plotery-mutoh-w-gdansku,387279,artykul.html

Wiosenne Dni Otwarte Atrium goszczą w pięciu miastach Polski, w których organizator posiada zlokalizowane oddziały.

- Za nami spotkania kolejno  w Krakowie, Warszawie oraz Poznaniu gdzie działają oddziały naszej firmy. W tym tygodniu zapraszamy do Trójmiasta. A w kolejnym tygodniu do naszej centrali w Opolu na finał naszego „roadshow”. Dotychczasowe spotkania, które miały miejsce w maju, zostały dobrze przyjęte przez licznych uczestników, którzy po okresie spowolnienia gospodarczego związanego ze znanymi nam wszystkim ograniczeniami, są gotowi na powrót do normalnego działania i rozwoju swoich wielkoformatowych biznesów. Atrium jako pierwsza firma w branży wyszła naprzeciw potrzebom technologicznym branży druku wielkoformatowego, organizując prezentacje urządzeń w formule klasycznych „dni otwartych”.

Dni Otwarte Atrium Centrum Ploterowe organizowane są z zachowaniem rekomendowanych zasad bezpieczeństwa (m.in. dla uczestników będą dostępne maseczki i rękawiczki jednorazowe oraz płyn do higieny rąk).

Drukarki ekologiczne

Najnowszym prezentowanym urządzeniem będzie Mutoh XpertJet. Nazwa oddaje profesjonalny charakter urządzenia. Ale trzeba podkreślić, że jego możliwości doceni i wykorzysta także wielkoformatowy laik.

Mutoh XpertJet to najnowsza seria drukarek rolowych japońskiego producenta. W sprzedaży dostępne są już dwa modele: 1641SR i 1682SR. Są to odpowiednio drukarki cztero- (CMYK) i 8-kanałowe (2xCMYK lub CMYK LC LM LK). Ich wydajność sięga odpowiednio 53 i 87 m2/h.

XpertJet, jako sukcesor linii ValueJet, posiada najlepsze rozwiązania poprzedników, a także szereg nowych rozwiązań jak np. dwa rodzaje atramentów do wyboru: atramenty eko-solwentowe nowej generacji z certyfikatem GreenGurad Gold lub wielokrotnie nagradzane atramenty żywiczne Mutoh UMS z certyfikatem Eurofins Indoor Air Comfort.

Mutoh XpertJet wyróżnia się także nowoczesnym, czarnym wyglądem i ulepszoną konstrukcją. Na pokładzie zaimplementowano technologię DropMaster w wersji 2, dotykowy panel sterowania, nowe systemy prowadzenia mediów i wiele innych nowatorskich rozwiązań.

Na dniach otwartych nie zabraknie popularnych drukarek Mutoh ValueJet serii X. W stolicy Wielkopolski zaprezentujemy model o szerokości druku 137 cm – Mutoh ValueJet 1324X.

Plotery Mutoh ValueJet serii X, pracują w technologii żywicznej. Oznacza to, że drukują ekologicznymi, certyfikowanymi w Europie atramentami Mutoh UMS. To co odróżnia te atramenty od innych „eko” rozwiązań na rynku to ich skład, który bazuje na żywicach. Co więcej, szeroki gamut kolorystyczny pozwala drukować „korporacyjne” kolory, dzięki 83-procentowemu pokryciu palety Pantone C.

Atramenty Mutoh UMS posiadają europejski certyfikat Eurofins Indoor Air Comfort, co oznacza, że wydruki są bezpieczne w aplikacjach wewnętrznych, czyli w pomieszczeniach mieszkalnych, użyteczności publicznej, ośrodkach zdrowia, itd.

Seria ploterów Mutoh ValueJet X obejmuje kilka modeli różniących się szerokością roboczą i produktywnością. W zależności od wymagań i potrzeb użytkownika, do wyboru są 2 szerokości: 1.37 i 1.62 m, a prędkość maksymalna sięga od 15 do prawie 100 m2/h. Wszystkie natomiast posiadają cechę wspólną – japońskie technologie: Mutoh Intelligent Interweaving, Mutoh DropMaster oraz zmienną wielkość kropli.

Cechą wyróżniającą „zieloną” technologię w ploterach Mutoh od innych tzw. „eko-rozwiązań” na rynku, jest niski (nawet kilkukrotnie niższy) pobór prądu.

Drukarki sublimacyjne

Mutoh RJ-900 XG to najpopularniejsza w Polsce drukarka sublimacyjna japońskiej marki Mutoh. Liczbę instalacji „nad Wisłą” można już liczyć w kilku setkach. Cena na poziomie 3.990 euro netto, powoduje, że mogą sobie na nią pozwolić zarówno startupy, małe firmy i agencje reklamowe. Te drukarki sublimacyjne jako „farmy produkcyjne”, instalują także duże drukarnie-fabryki.

Drukarka sublimacyjna Mutoh RJ-900 XG daje szerokie możliwości zastosowania w wielu branżach: reklamowej, wystawienniczej, dekoratorskiej, odzieżowej czy gadżetowej. Sprawdzi się więc w produkcji: koszulek, odzieży sportowej, smyczy, tkanin dekoracyjnych i reklamowych. W procesie sublimacji grafikę można przenosić także na kubki, sprzęt sportowy, płyty, szkło, drewno, metal, tworzywa, gadżety i wiele, wiele innych.

Drukarki do gadżetów

Dużym zainteresowaniem cieszą się obecnie tzw. drukarki UV do gadżetów. Przedstawiciela tej grupy urządzeń nie zabraknie na dniach otwartych. Zaprezentujemy drukarkę w formacie A2+ - Mutoh ValueJet 626UF.

Mutoh VJ-626UF, to kompaktowa drukarka LED-UV przeznaczona do druku bezpośredniego w formacie A2+.  Dzięki natychmiastowemu utwardzaniu atramentu na strukturze obiektu, pozwala na bezpośredni zadruk wielu materiałów i gotowych produktów (m.in. gadżetów).

Drukarka do gadżetów (ale nie tylko) znajduje zastosowanie w wielu firmach, np. w: agencjach reklamowych, u producentów trofeów sportowych, u producentów zabawek i gadżetów, u producentów sprzętów elektrycznych, czy w szeroko rozumianym przemyśle do znakowania produktów i podzespołów. Sprawdzi się także w firmach produkujących na własne potrzeby np. tabliczki informacyjne.

Liczne instalacje tej drukarki na całym świecie, w tym w Polsce, potwierdzają trafność wyboru tej drukarki do gadżetów. Startupy jak i firmy z długoletnią tradycją „rozkręciły” wspaniałe i inspirujące biznesy dzięki tej „małej” drukarce o wielkich możliwościach.

VJ-626UF umożliwia wysoką jakość zadruku m.in. na takich materiałach jak ABS, aluminium, PE, PET, PMMA (akryl), PP, PS, PVC, szkło, drewno czy kamień.

Prezentowany Mutoh ValueJet 626UF można w dowolnym momencie doposażyć w moduł obrotowy, który umożliwia bezpośredni druk na obiektach o kształcie cylindrycznym, np.: butelkach, bidonach, walcowatych opakowaniach i pojemnikach, świecach, gadżetach, rurkach, itd. Sprawdzi się w personalizacji, dekoracji pojedynczych wzorów, zadruku prototypów i niskonakładowej produkcji.

Mutoh w swoim portfolio maszyn LED-UV posiada jeszcze kilka serii urządzeń pracujących w tej technologii, które sprawdzają się w wielu gałęziach przemysłu, poligrafii, reklamy czy też dekoracji.

Podczas Dni Otwartych pokażemy hybrydowy, czyli rolowo-stołowy, a co za tym idzie wysoce wszechstronny ploter drukujący VJ-1638UH. Jego szerokość zadruku sięga 162 cm, a grubość obsługiwanych materiałów i przedmiotów sięga 15 mm.

Dzięki hybrydowemu rozwiązaniu, nie ma potrzeby inwestowania w duże droższe urządzenia produkcyjne np. typu flatbed UV, aby móc drukować bezpośrednio na płytach, panelach, dekoracjach, itd.

Dni Otwarte

Na uczestników Dni Otwartych oprócz wspomnianych maszyn, będą czekać eksperci ds. druku i materiałów a także doradca leasingowy, który na miejscu przygotuje ofertę finansowania bez pierwszej wpłaty.

Uczestnicy Dni Otwartych Atrium otrzymają także branżowe prezenty – polskiej produkcji materiały do druku marki IKONOS.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764