logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atrium na Euro-Reklamie 2009

  PR 21.05.2009, przeczytano 1123 razy
ilustracjastrzałka

W dniach od 21 do 24 kwietnia 2009 na poznańskiej Euro-Reklamie firma Atrium Centrum Ploterowe zaprezentowała pełną ofertę urządzeń i materiałów do druku wielkoformatowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atrium-na-euro-reklamie-2009,8961,artykul.html

W pawilonie 3A Międzynarodowych Targów Poznańskich na stoiskach o powierzchni 185 metrów kwadratowych, opolski dystrybutor zaprezentował kompleksową ofertę wielkoformatowych drukarek solwentowych, tekstylnych, UV oraz ploterów tnących. Atrium pod szyldem Ikonos wystawił także materiały własnej produkcji. Jeden z nich – monomeryczna folia samoprzylepna Profiflex Pro GPT 100+ została nagrodzona Złotym Medalem MTP.

Pełna gama ploterów
Na stoisku opolskiego dystrybutora można było zapoznać się z pełnym przeglądem maszyn belgijsko-japońskiej firmy Mutoh. Segment najwęższych maszyn reprezentowany był przez ploter graficzny Mutoh RJ-900 o szerokości 1.08 metra. Ploter ten przeznaczony jest dla wszelkich agencji, studiów graficznych i projektowych czyli tam gdzie wymagana jest wysoka jakość zdjęć i precyzyjna grafika liniowa. RJ-900 można także przystosować do druku sublimacyjnego, wtedy wraz z prasą stanowi kompletny zestaw do druku transferowego.

Maszyny eko-solwentowe były reprezentowane przez serię ploterów Mutoh ValueJet. Atrium zaprezentowało dwa modele: ValueJet 1304 o szerokości 1.37 metra i ValueJet 1614 o szerokości 1.62 metra. Oba charakteryzują się wysoką rozdzielczością druku do 1440 dpi. Dzięki technologii druku falą z przeplotem są w stanie osiągnąć prędkość zadruku odpowiednio 14 i 18.2 m2/h (bez paskowania). Linia eko-solwentowych ploterów ValueJet charakteryzuje się także bardzo łatwą obsługą. Plotery te mogą pracować w pomieszczeniach biurowych dzięki czemu nie są wymagane żadne dodatkowe systemy wentylacji.

Linia ploterów mild-solwentowych reprezentowana była przez produkcyjny ploter Mutoh Blizzard. Maszyna ta cechuje się ponad przeciętną prędkością druku. Podczas targów ploter drukował wysoko jakościowe grafiki nawet w prędkości 40 oraz 80 m2/h na materiale Ikonos Smart. Jest to również zasługa technologii Intelligent Interweaving, która dzięki przeplataniu i rozmyciu rastra powoduje zanik nakładających się pasów atramentów a co za tym idzie brak paskowania. Dzięki ponadprzeciętnym osiągom i wysokiej jakości druku (720 dpi) rozszerzy możliwości każdej agencji reklamowej i drukarni wielkoformatowej.

Plotery do druku bezpośrednio na tekstyliach były reprezentowane przez model Teleios V8 firmy D-Gen. Teleios to urządzenie o szerokości 1.87 metra dedykowane do druku bezpośredniego na wszelkich tekstyliach. Ploter ten w odróżnieniu od tradycyjnych ploterów wyposażony jest dodatkowe systemy utrwalające wydruk. Maksymalna prędkość Teleiosa to 57.2 m2/h.

Segment solwentowych maszyn o zadruku 3.2 m reprezentowały trzy urządzenia. Dwa z nich to sprawdzone plotery koreańskiej firmy DGI. Atrium na stoisko pokazało dwa popularne modele: DGI XP-3204T oraz DGI PolaJet PS-3204D. Pierwszy z nich cechuje się rozdzielczością druku 600 x 740 dpi. PolaJet wyposażony w głowice Spectra drukuje w rozdzielczości 635 x 727 dpi. Jego maksymalna prędkość druku do 75 m2/h powoduje, że jest to prawdziwie produkcyjny ploter solwentowy. Plotery DGI cechują się dobrą jakością wykonania i przystępną cena.

Na stanowisku Atrium znalazły się dwie maszyny drukujące w technologii UV: Mutoh Zephyr oraz Durst Rhopac 160. Mutoh Zephyr to rolowo-stołowy ploter UV o szerokości 1.6 metra. Wyposażony on jest w greyscalowe głowice o zmiennej wielkości kropli od 8 do 40 pl drukujące w technologii Intelligent Interweaving (druk falą z przeplotem). Prędkość maksymalna to 60 m2/h. Zephyr to niedrogi, uniwersalny o profesjonalnej konstrukcji ploter UV, wyposażony w najnowszej generacji technologie druku. Druga maszyna UV to austriackiej produkcji Rhopac 160. Jest to drukarka przeznaczona do zadruku wszelkich materiałów płaskich, w tym kartonów i tektury falistej. Durst Rhopac 160 to maszyna produkcyjna wyposażona w opatentowaną technologię Durst Quadro Array bazująca na głowicach Spectra. Rhopac to ploter z najwyższej półki maszyn UV.

Media Ikonos
Oprócz pełnej gamy materiałów do druku wielkoformatowego Ikonos zaprezentował kilka nowych materiałów produkowanych w Opolu – m.in. Backlit, Backlit UV, folię samoprzylepną. Ta ostatnia została uhonorowana Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich. Na stoisku Ikonosa nie zabrakło także atramentów a kilka razy dziennie odbywały się pokazy oklejania samochodów za pomocą Ikonos Cast System. Aplikatorzy Ikonos prezentowali bardzo dobre właściwości folii Ikonos oraz wyjaśniali wszelkie niuanse towarzyszące tej niełatwej sztuce.

Podsumowując. Atrium na poznańskiej Euro-Reklamie przedstawiło kompletną ofertę w zakresie druku wielkoformatowego obejmującą szeroki wybór maszyn, materiałów i atramentów.

Atrium Centrum Ploterowe jest polskim dystrybutorem produktów takich firm jak m.in.: Mutoh, Durst, DGI, D-Gen, Kala, Coner, Mecanumeric, Onyx, Caldera, EasySign.

Źródło: Atrium
www.atrium.com.pl


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: atrium

(ATRIUM Centrum Ploterowe sp. z o.o.)

atrium o sobie:

W maju 1993 roku powstała firma - Atrium Centrum Ploterowe. Od początku działalności, jest czołowym dostawcą maszyn i materiałów do druku wielkoformatowego.

Atrium jest wyłącznym dystrybutorem japońskich ploterów MUTOH a także takich marek jak EFI, SUMMA, NEOLT, ONYX i wiele innych.

Obecnie Atrium zatrudnia ponad 100 pracowników w całym kraju. Główna siedziba firmy znajduje się w Opolu. Do dyspozycji naszych klientów pozostają także oddziały: w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764