logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atrium na targach Euro-Reklama 2010

   22.03.2010, przeczytano 2709 razy
ilustracjastrzałka

Atrium zaprezentowała pełną ofertę urządzeń i materiałów do druku wielkoformatowego na targach Euro-Reklama 2010.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atrium-na-targach-euro-reklama-2010,10410,artykul.html

Produkty Atrium można było oglądać na stoisku nr 28 w pawilonie 3AMiędzynarodowych Targów Poznańskich. Na powierzchni ponad 200 m2 można było zobaczyć plotery solwentowe Mutoh, plotery UV firmy Durst oraz plotery tnące i laminatory RSC.

Dystrybutor zaprezentował niewielki (szerokość 108 centymetrów) ploterMutoh RJ-900 Drafstation z możliwością przystosowania do drukusublimacyjnego, przeznaczony dla osób potrzebujących wydruków zwysokiej jakości zdjęć i precyzyjnej grafiki liniowej; Mutoh ValueJetVJ-1304 (szer. 137 cm) i VJ-1614 (162 cm) obsługujące technologię drukufalą z przeplotem osiągające prędkość druku 14 i 18.2 m2/h w rozdzielczości do 1440 dpi; Mutoh Blizzard z technologią Intelligent Interweaving, osiągający prędkość druku 80 m2/h w rozdzielczości do 720 dpi.

Można się również było zapoznać z solwentowymi ploterami o zadruku 320cm. DGI PolaJet PS-3204D z głowicami Spectra o maksymalnej prędkościdruku do 75 m2/h obsługuje rozdzielczości do 720 dpi.Drugim urządzeniem 3-metrowym był bazujący na podzespołach i głowicachKonica ploter Allwin o, według sformułowania dystrybutora, dobrymwskaźniku ceny do jakości.

Plotery UV reprezentowała seria UV Durst Rho z modelem produkcyjnym24/7 Durst Rhopac 160 przeznaczonym do zadruku wszystkich materiałówpłaskich, także kartonów i tektury falistej. Maszyna wyposażona jest wopatentowaną technologię Durst Quadro Array opartą na głowicach Spectra.

Prezentowaną na targach ofertę zamykał ploter tnący Mutoh Kona1400. Pełną gamę materiałów eksploatacyjnych dystrybutor zaprezentowałw pawilonie nr 3 na stoisku Ikonos.

Źródło: Atrium


Atrium na Euro-Reklamie 2010

Podczas poznańskiej Euro-Reklamy, firma Atrium Centrum Ploterowezaprezentowała pełną ofertę urządzeń i materiałów do drukuwielkoformatowego.

Na stoisku nr 28 o powierzchni ponad 200 m2 w pawilonie 3AMiędzynarodowych Targów Poznańskich opolski dystrybutor zaprezentowałpełną ofertę najpopularniejszych urządzeń do produkcji reklamywielkoformatowej takich jak: plotery solwentowe Mutoh, ploterydrukujące w technologii UV firmy Durst, plotery tnące i laminatory RSC.

Plotery – pełna gama urządzeń

Najmniejszym spośród prezentowanych ploterów był ploter graficzny MutohRJ-900 (Drafstation) o szerokości 1.08 metra. Ploter ten przeznaczonyjest dla wszelkich agencji, studiów graficznych i projektowych czylitam gdzie wymagana jest wysoka jakość zdjęć i precyzyjna grafikaliniowa. RJ-900 można także przystosować do druku sublimacyjnego, wtedywraz z prasą stanowi kompletny zestaw do druku transferowego.

Plotery eko-solwentowe były reprezentowane przez serię ploterów MutohValueJet: VJ-1304 o szerokości 1.37 metra i VJ-1614 o szerokości 1.62metra. Oba charakteryzują się wysoką rozdzielczością druku do 1440 dpi.Dzięki technologii druku falą z przeplotem są w stanie osiągnąćprędkość zadruku odpowiednio 14 i 18.2 m2/h (bez paskowania). Liniaeko-solwentowych ploterów ValueJet charakteryzuje się także bardzołatwą obsługą. Plotery te mogą pracować w pomieszczeniach biurowychdzięki czemu nie są wymagane żadne dodatkowe systemy wentylacji.

Plotery mild-solwentowe reprezentowane były przez produkcyjny ploterMutoh Blizzard. Maszyna ta cechuje się ponad przeciętną prędkościądruku sięgającą 80 m2/h. Za taką wydajnością stoi technologiaIntelligent Interweaving, która dzięki przeplataniu i rozmyciu rastrapowoduje zanik nakładających się pasów atramentów a co za tym idziebrak paskowania. Dzięki ponadprzeciętnym osiągom i wysokiej jakościdruku (720 dpi) rozszerzy możliwości każdej agencji reklamowej idrukarni wielkoformatowej.

Najszersze solwentowe plotery o zadruku 3.2 m reprezentowane były przezsprawdzone plotery koreańskiej firmy DGI. Zaprezentowany ploter DGIPolaJet PS-3204D wyposażony był w głowice Spectra drukujące wrozdzielczości do 720 dpi. Jego maksymalna prędkość druku do 75 m2/hpowoduje, że jest to prawdziwie produkcyjny ploter solwentowy. PloteryDGI cechują się dobrą jakością wykonania i przystępną ceną. Drugimpokazanym urządzeniem 3-metrowym był bazujący na japońskichpodzespołach i głowicach Konica ploter Allwin. Maszyna tacharakteryzuje się bardzo dobrym wskaźnikiem ceny do jakości i jestczęsto wybierana przez rozwijające się agencje reklamowe i drukarniewielkoformatowe.

Plotery drukujące w technologii UV były reprezentowane przezaustriacko-włoskie drukarki UV Durst Rho a konkretnie model Rhopac 160.Jest to drukarka przeznaczona do zadruku wszelkich materiałów płaskich,w tym kartonów i tektury falistej. Durst Rhopac 160 to maszynaprodukcyjna wyposażona w opatentowaną technologię Durst Quadro Arraybazująca na głowicach Spectra. Rhopac to ploter z najwyższej półkimaszyn UV. Wszystkie plotery serii Rho to maszyny produkcyjne 24/7,drukujące na materiałach płaskich jak i z roli na rolę wyposażone wopatentowaną technologię Durst Quadro Array i wielenajnowocześniejszych na rynku rozwiązań.

Plotery tnące były reprezentowane przez nowy model Mutoh Kona 1400.Najnowsze plotery tego producenta dedykowane są nie tylko agencjomreklamowym wykonującym różnego rodzaju oznakowanie, naklejki, etykiety,grafikę na środki transportu i witryny sklepowe. Plotery Kona znajdąswoje miejsce także w firmach wystawienniczych, drobnej produkcji atakże w dużych zakładach przemysłowych gdzie istnieje potrzebaprecyzyjnego cięcia także zadrukowanego już materiału.

Pełną gamę materiałów i atramentów do druku wielkoformatowego dystrybutor zaprezentował w pawilonie nr 3 na stoisku Ikonos.

www.atrium.com.pl


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764