logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atrium po targach Euro-Reklama 2006

  PR 15.05.2006, przeczytano 860 razy
ilustracjastrzałka
Atrium

Duża liczba odwiedzających, wiele ploterowych nowości oraz znakomite wyniki sprzedaży sprawiły, że tegoroczne targi należały do najbardziej udanych dla Atrium od wielu lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atrium-po-targach-euro-reklama-2006,3934,artykul.html

Największy ploter – największe zainteresowanie, tak można opisać premierowego Dursta RHO 600. Ten ploter przyciągał uwagę nie tylko z powodu gabarytów. Największe wrażenie robił druk na każdym praktycznie materiale (płyty, aluminium, folie) jak i sama jakość wydruku – fotograficzna jakość i czytelne teksty o rozmiarze nawet 4 punktów. Maksymalna prędkość zadruku to 40 do 160 metrów kwadratowych na godzinę. Pierwszy egzemplarz został zakupiony przez firmę drukarnię wielkoformatową CDW (Prószków pod Opolem) już przed targami.

Kolejna nowość zaprezentowana na targach Euro-Reklama to Mutoh Spitfire 100. Jest to ploter mild-solwentowy o szerokości zadruku 2.5 metra. Jest to drukarka wielkoformatowa do średnich nakładów, oferująca wysoką, fotograficzną jakość. W dwa tygodnie po targach zainstalowane są już 3 egzemplarze tego urządzenia w Polsce.

Inne plotery, które miały swe premiery na ubiegłorocznej Euro-Reklamie również znajdowały w czasie targów swoich nabywców. Wszystko to świadczy o dużym zaufaniu dla marki Mutoh.

Dziękujemy wszystkim klientom i kontrahentom za odwiedzenie nas w Poznaniu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764