logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atrium po targach Euro-Reklama 2006

  PR 15.05.2006, przeczytano 751 razy
ilustracjastrzałka
Atrium

Duża liczba odwiedzających, wiele ploterowych nowości oraz znakomite wyniki sprzedaży sprawiły, że tegoroczne targi należały do najbardziej udanych dla Atrium od wielu lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atrium-po-targach-euro-reklama-2006,3934,artykul.html

Największy ploter – największe zainteresowanie, tak można opisać premierowego Dursta RHO 600. Ten ploter przyciągał uwagę nie tylko z powodu gabarytów. Największe wrażenie robił druk na każdym praktycznie materiale (płyty, aluminium, folie) jak i sama jakość wydruku – fotograficzna jakość i czytelne teksty o rozmiarze nawet 4 punktów. Maksymalna prędkość zadruku to 40 do 160 metrów kwadratowych na godzinę. Pierwszy egzemplarz został zakupiony przez firmę drukarnię wielkoformatową CDW (Prószków pod Opolem) już przed targami.

Kolejna nowość zaprezentowana na targach Euro-Reklama to Mutoh Spitfire 100. Jest to ploter mild-solwentowy o szerokości zadruku 2.5 metra. Jest to drukarka wielkoformatowa do średnich nakładów, oferująca wysoką, fotograficzną jakość. W dwa tygodnie po targach zainstalowane są już 3 egzemplarze tego urządzenia w Polsce.

Inne plotery, które miały swe premiery na ubiegłorocznej Euro-Reklamie również znajdowały w czasie targów swoich nabywców. Wszystko to świadczy o dużym zaufaniu dla marki Mutoh.

Dziękujemy wszystkim klientom i kontrahentom za odwiedzenie nas w Poznaniu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła kampania reklamowa serii produktów do makijażu Clarins Everlasting, produkowanych przez francuską markę kosmetyczną Clarins (Orbico Beauty). Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za działania na Facebooku - agencja marketingu efektywnościowego Performics. Obie agencje należą do Publicis Groupe.
Od listopada do grona klientów Catchers dołącza firma Transition Technologies, dostarczająca zaawansowane rozwiązania dla rynku energii, gazu, przemysłu 4.0 i bioinformatyki oraz zapewniająca kompleksowy outsourcing usług IT i produkcji oprogramowania dla wielu światowych korporacji.
Pandemia nie zniechęci konsumentów do tego, by kupić w tym roku prezenty świąteczne. Według raportu Deloitte sprzedaż e-commerce w okresie od listopada do stycznia może wzrosnąć nawet do 35 proc. względem poprzedniego roku.  Przyspiesza szczególnie handel mobilny, bo konsumenci z galerii przenieśli się na kanapy i z poziomu smartfona kupują prezenty na święta....
Zimowe róże w Królewskim Ogrodzie Światła
Tysiące bajecznie kolorowych róż po raz kolejny rozświetlą pałacowe ogrody w Wilanowie. A dzięki nowoczesnej technologii goście zobaczą spektakularne widowisko z mieniącą się taflą wody i ruchem kwiatów. Ogród Różany w Królewskim Ogrodzie Światła będzie dostępny dla zwiedzających w reżimie sanitarnym już od 5 grudnia. Otwarcie bram o godzinie 16.00.
Sprytny jak lis, powolny jak ślimak, a może wytrwały niczym szakal, który za swoją ofiarą potrafi gonić nawet trzy i pół godziny? – jaki będzie konsument w tegoroczne święta? Na pewno biedniejszy, eksperci z McKinsey szacują, że połowa z nas zarabia mniej niż przed rokiem. Nie oznacza to jednak, że będzie skromnie! 80% respondentów w tegoroczne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764