logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atrium Poland Real Estate z dwoma nagrodami podczas PRCH Retail Awards 2022

  PR 05.12.2022, przeczytano 260 razy
ilustracjastrzałka

Za nami XIII edycja prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Firma Atrium Poland Real Estate, właściciel i zarządca takich centrów jak Wars Sawa Junior, Atrium Promenada, Galeria Dominikańska czy Focus w Bydgoszczy zdobyła nagrody w kategoriach Wydarzenie Roku i Kampania Otwacia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atrium-poland-real-estate-z-dwoma-nagrodami-podczas-prch-retail-awards-2022,398234,artykul.html

PRCH Retail Awards to konkurs z 13-letnią tradycją. Po krótkiej przerwie w 2021 roku spowodowanej pandemią COVID-19 24 listopada odbyła się zwyczajowa gala wieńcząca konkurs, podczas której ogłoszono zwycięzców tegorocznej edycji. Spośród 103 nominowanych projektów nagrodzono 35, wśród nich dwa projekty spółki Atrium.

Złożone z ponad 20 ekspertów branży nieruchomości komercyjnych jury przyznało Atrium Poland Real Estate – właścicielowi i zarządcy cieszących się dużą popularnością galerii handlowych w wielu polskich miastach, w tym Warszawie i Wrocławiu – dwie statuetki. Jedną w kategorii Wydarzenie Roku za Interaktywną wystawę AR „Kolorowe Centrum Świata” która prowadzona była w 12 centrach Atrium i drugą przyznaną kampanii „Wejście Smaka” w kategorii Kampania Otwarcia.

INTERAKTYWNA WYSTAWA AR „KOLOROWE CENTRUM ŚWIATA”

„Kolorowe Centrum Świata” to innowacyjna, interaktywna wystawa edukacyjna 3D, do której stworzenia wykorzystano technologię Augmented Reality oraz kody QR umożliwiające wejście do świata dzikich zwierząt rozmieszczonych po centrum w postaci animacji. Można było nie tylko zrobić sobie z nimi zdjęcie, dowiedzieć się więcej o ich gatunku, ale także zagrać w tematyczne minigry. Wystawa była przygotowywana z myślą o angażowaniu klienta w sposób nienarażający jego zdrowia w czasie pandemii COVID-19. Niezwykle ważnym celem projektu było również wsparcie najemców w trudnym dla nich czasie – trasa atrakcji była tak zaplanowana, by odwiedzający mogli zapoznać się z pełną ofertą galerii.

KAMPANIA OTWARCIA NOWEJ STREFY Gastronomicznej  W ATRIUM REDUTA „WEJŚCIE SMAKA”

Otwarcie strefy food court po pierwszej od 22 lat przebudowie Reduty również przypadło na czas obowiązywania restrykcji w związku z pandemią COVID-19. Przeprowadzono ją więc z wykorzystaniem takich narzędzi, by zainteresować klientów przy zachowaniu odpowiednich zasad bezpieczeństwa. Oryginalna kampania „Wejście Smaka” powstała z połączenia rozwiązań offline, ambientu, prosale i digital oraz udziału influencerów. Przewidziano ją jako kilkuetapową, aby nie tylko jednorazowo zainteresować Klienta, ale też utrzymać jego uwagę na dłużej. Na potrzeby kampanii o nazwie „Wejście smaka” powstała nowa linia kreatywna, w której dominowały intensywne kolory, nowoczesność i dynamiczność.

– W tym roku w konkursie były ponad 103 zgłoszenia i 35 nagrodzonych projektów. Cieszy nas uznanie dla zespołów Atrium, które włożyły wiele pracy w realizację tych niestandardowych projektów oraz docenienie aż dwóch z nich. Oba powstawały w okresie pandemii COVID-19, która była ogromnym wyzwaniem dla branży retail. Wyzwaniem, dzięki któremu narodziły się wyjątkowe, kreatywne, a zarazem bardzo efektywne pomysły marketingowe, uwzględniające obowiązujące restrykcje, ale jednocześnie wprowadzające nową jakość w relacji centrum-klient – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium Poland Real Estate.

Źródło: Atrium Poland Real Estate

www.aere.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii Cultureform
CultureFORM to kategoria specjalna konkursu Tubądzin Design Awards, która daje projektantom możliwość odniesienia się w swoich pracach do dziedzictwa kulturowego i historycznego. Międzynarodowe jury rozstrzygnęło jej trzeci etap. Wyłonieni twórcy reprezentują bardzo wysoki poziom, a ich prace przecierają szlaki w świecie designu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764