logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atrium RoadShow: wielkoformatowe ostatki w Krakowie

  PR 21.12.2013, przeczytano 971 razy
ilustracja

Ostanie tegoroczne seminarium z cyklu Atrium RoadShow przyciągnęło najwięcej uczestników ze wszystkich jesiennych spotkań. Wypełniona po brzegi sala Hotelu Best Western Premier gościła właścicieli drukarni nie tylko z regionu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atrium-roadshow%3A-wielkoformatowe-ostatki-w-krakowie,20510,artykul.html

Cześć wykładów rozpoczął Volker Lienig z firmy Mutoh, który podczas ponad godzinnego wystąpienia szczegółowo omówił całą linię urządzeń ValueJet oraz nowych atramentów Nano-Resin UMS. Ekonomiczne plotery Zenith przedstawił specjalista z firmy Atrium. Z kolei o materiałach produkcyjnych opowiedział przedstawiciel Ikonos. Na koniec o korzyściach web-2-print i możliwościach integracji z bankiem zdjęć opowiedział Michał Szylar z Fotolia Polska.

Cześć pokazowa cieszyła się dużym, aktywnym zainteresowaniem ze strony uczestników. Pytaniom nie było końca. Kolejne spotkania z tego cyklu już w styczniu i lutym 2014.

Źródło: Atrium

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764