logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atrium Roadshow w Lublinie 6 marca 2014

  PR 20.02.2014, przeczytano 1196 razy
ilustracjastrzałka

6 marca 2014, Atrium Centrum Ploterowe zaprasza do Lublina na drugie w tym roku Seminarium z cyklu Atrium RoadShow. Marcowe spotkanie będzie wzorowane na jesienno-zimowych seminariach w których wzięło udział ponad 350 uczestników, reprezentujących drukarnie i agencje reklamowe z całej Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atrium-roadshow-w-lublinie-6-marca-2014,20943,artykul.html

Seminarium w Lublinie to atrakcyjne, branżowe spotkanie podzielone na 2 części: teoretyczną i pokazowo-praktyczną. Spotkanie to, będzie także okazją do pra-premierowego zaprezentowania kompletnego systemu do druku na koszulkach AZON, które cieszyło się ogromnym zainteresowaniem podczas ostatnich targów reklamowych w Warszawie - zachęca do rejestracji w wydarzeniu, Paweł Stania z działu marketingu Atrium Centrum Ploterowe.

Będzie o technologii DTG

W Lublinie zaprezentujemy drukarkę marki AZON jak i samą technologię DTG (Direct to Garment). Model TexPro to drukarka zaprojektowana do druku bezpośrednio na odzieży i innych tekstyliach bawełnianych, poliestrowych lub jedwabnych takich jak koszulki, ręczniki, jeans, fartuchy, torby, gadżety, ubranka dziecięce, itd. Dzięki wysokiej rozdzielczości 1440 x 1440 dpi – drukarka AZON TexPro może drukować napisy jak i fotorealistyczne, pełno-kolorowe zdjęcia. Daje te nieograniczone pole do popisu dla projektantów i designerów jak i możliwość zagospodarowania wielu rynkowych nisz. - kontynuuje Paweł Stania.

Drukarek eko / mild / solwentowych cała MOC

Wykłady będą prowadzili specjaliści z firmy Atrium Centrum Ploterowe oraz przedstawiciele producenta materiałów IKONOS. Prelegenci gruntownie omówią zagadnienia dotyczące ploterów wielkoformatowych Mutoh ValueJet oraz drukarek Zenith. Omówione zostaną także innowacyjne atramenty Nano-Resin UMS. Nie zabraknie szczegółowej prezentacji materiałów do druku produkcyjnego oraz dekoracji.

Podczas części prezentacyjnej będziemy drukować na szerokim na 3.20 cm ploterze Zenith KM 3200. Grafikę precyzyjną zaprezentujemy na bestsellerowym – Zenith 1601H, który z uwagi na niską cenę cieszy się dużym zainteresowaniem. Najwyższą półkę ploterów będzie reprezentować drukarka Mutoh ValueJet 1624 pracującą na najnowszej generacji atramentach Nano-Resin UMS oraz prawdziwy klasyk – mild-solwentowy Mutoh Spitfire. - mówi, Paweł Stania.

Części pokazowe na poprzednich spotkaniach cieszyły się dużym, aktywnym zainteresowaniem ze strony uczestników. Jest to znakomita okazja aby zapytać o szczegóły techniczne jak i handlowe.

Spotkanie jest bezpłatne. Szczegóły dotyczące rejestracji znajdują się na stronie organizatora – firmy Atrium Centrum Ploterowe.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764