logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atrium zaprasza na targi Fespa 2011

   22.04.2011, przeczytano 2440 razy
ilustracjastrzałka

W dniach od 24 do 27 maja, w Hamburgu odbędą się targi Fespa 2011, monachijskie targi druku cyfrowego. Swoją ofertę, w tym rynkowe premiery, zaprezentują najwięksi producenci urządzeń i materiałów do druku wielkoformatowego będą obecni na monachijskich targach. Zapowiadanych jest wiele premierowych urządzeń. Podczas targów specjaliści firmy Atrium będą obecni na stoiskach swoich partnerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atrium-zaprasza-na-targi-fespa-2011,12427,artykul.html

Belgijski producent drukarek wielkoformatowych - firma Mutoh - zaprezentuje swoją ofertę w pawilonie A3 na stoisku E11). Można spodziewać się kilku nowych rozwiązań.

Sztandarowy ploter UV firmy Mutoh - Zephyr - otrzymał nowy rodzaj tuszy UV do zastosowań przy formowaniu 3D na krzywiznach, przetłoczeniach, pojazdach, nitach, itd. - mają one możliwość rozciągania do 200%. Tusze 3D nie zawierają lotnych związków organicznych, a wydruki mają być gotowe do aplikacji lub laminacji zaraz po zdjęciu z maszyny.

Zaprezentowania także zostanie nowa seria ploterów tnących Kona Apparel - linia profesjonalnych urządzeń do wycinania wzorców i szablonów z tekstyliów, dedykowanych firmom branży odzieżowej. Apparel - oprócz dedykowanego użytku - znajdzie zastosowanie także przy '''standardowych'' pracach wycinanych w agencjach reklamowych.

Z kolei inna prezentowana maszyna, Mutoh ValueJet Hybrid, to ploter ekologiczny do niskonakładowej produkcji wysokiej jakości grafik na większości mediów i na ''egzotycznych'' materiałach przy których nie ma możliwości zastosowania druku solwentowego. Hybrydowy ValueJet znajdzie też zastosowanie przy ''ekologicznych'' zleceniach. Jest to także jedno z najtańszych rozwiązań do druku na płytach.

Na stoisku Mutoha można będzie zapoznać się także z przekrojową ofertą maszyn eko/mild solwentowcych serii Spitfire i Blizzard, a także z serią ploterów tekstylych Viper TX SoftSign i Proffesional ze zintegrowanycm kalandrem oraz najszerszym Viperem TX 100.

Austriacko-włoski producent ploterów UV Durst zaprezentuje swoją ofertę na w pawilonie A1 na stoisku D80. Firma pokaże m.in. pierwszą maszynę typu ''entry level'' - Omega 1. Ma ona dawać możliwość wejścia w produkcyjny druk UV bez dużych nakładów finansowych. Omega 1 to tablicowo-rolowa drukarka UV o szerokości 1,60 m i rozdzielczości 1728 dpi. Jest to ploter 4 kolorwy z możliwością użycia kolorów PCA (pomarańcz, fiolet, szary, LC, LM) a także z kolorem białym. Urządzenie dostępne w kilku konfiguracjach kolorystycznych. Maksymalna, produkcyjna wydajność urządzenia sięga 35 m2/h.

Podczas Fespy 2011 specjaliści firmy Atrium będą dostępni zarówno na stoiskach firmy Mutoh jak i Durst. Na miejscu będzie także możliwy kontakt telefoniczny. Szczegóły na stronie Atrium - wyłącznego dystrybutora ploterów Mutoh i Durst w Polsce.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe
www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764