ATS Display, firma projektująca i produkująca materiały POS trafiające na ponad 50 rynków na świecie ma za sobą bardzo dobry rok. Poza wieloma udanymi ekspozycjami wspierającymi sprzedaż wiodących marek, firma może pochwalić się sukcesami jako pracodawca oraz przeprowadzeniem wielu akcji charytatywnych.
Dla ATS Display, producenta materiałów POS, kreatywność to jeden z najważniejszych autów pozwalających realizować cele biznesowe. Firma wspomagała proces wprowadzania na polski rynek napojów Adez i Fuze Tea projektując i produkując dla tych marek spektakularne display’e POS. Na koniec roku ATS Display wspierała również świąteczną kampanię Coca-Coli projektując i produkując POSM Christmas Room, ekspozycję o imponujących gabarytach i rozwiązaniach interaktywnych. Jak zwykle nie zabrakło też regałów reklamowych przeznaczonych na zagraniczne rynki. Niektóre z nich, jak display dla marki Nivea czy stand reklamowy dla greckiego Mythosa, prezentowane były w mediach społecznościowych.
Najlepsze realizacje POSM firmy brały udział w konkursach branżowych organizowanych w Polsce, Francji i Włoszech. Z sukcesami, ATS Display zdobyła w 2018 roku aż 7 nagród branżowych. Firma została też docenione w lokalnym konkursie „Złoty Wiąz” zdobywając tytuł „Pracodawcy Roku”.
2018 rok był rokiem intensywnego rozwoju. Firma oddała do użytku nowy magazyn wysokiego składowania, z sukcesem przeszła też proces recertyfikacji normy ISO 9001:2015. Pod koniec roku czterech pracowników obchodziło jubileusze 15-lecia i 10-lecia pracy w ATS Display. W Narodowy Dzień Ziemi pracownicy firmy posadzili ponad 200 drzew na terenie firmy, a w wolnych chwilach cieszyli się sezonem na jabłka.
Produkcja standów reklamowych to najważniejszy, ale nie jedyny obszar działalności ATS Display. W zeszłym roku firma jak zawsze mocno stawiała na działalność charytatywną i wsparcie lokalnej społeczności. W styczniu zaangażowała się w Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, a dzięki pracownikom zostały zebrane środki pieniężne na wsparcie polskich szpitali. Wsparcia firma udzieliła także Fundacji Rodzin Adopcyjnych, Schronisku w Celestynowie, a na Dzień Dziecka podarowała prezenty dzieciom ze świetlic środowiskowych. ATS Display, w kooperacji ze swoimi klientami dołączyła też do Szlachetnej Paczki.
Jak widać, to był bardzo udany rok dla mającego siedzibę w Wiązownie producenta materiałów POS, natomiast przedstawiciele ATS Display liczą, iż 2019 rok będzie co najmniej tak samo dobry w każdym.
Źródło: ATS Display