logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Attention Marketing promuje polską branżę ICT i gamedev na Expo 2020 Dubai

  PR 18.02.2022, przeczytano 683 razy

Produkcja i dystrybucja gier komputerowych, rozwiązania smart i Internet Rzeczy, fintech, cyfrowa przyszłość i znaczenie polskiej gospodarki – to przykładowe zagadnienia jakie omówią uczestnicy 3 debat, które odbędą się na żywo online 25 lutego podczas Expo 2020 Dubai. W ramach promocji polskiej branży ICT na EXPO powstanie także film na jej temat oraz przeprowadzano zostaną działania komunikacyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/attention-marketing-promuje-polska-branze-ict-i-gamedev-na-expo-2020-dubai,394818,artykul.html

Za realizację tych działań odpowiada Attention Marketing. Poza cyklem planowanych debat zakres projektu obejmuje również opracowanie koncepcji kreacji graficznej promocji całego projektu, opracowanie scenariuszy wydarzeń, zaproszenie i koordynacja współpracy z Ekspertami. Dodatkowo konsultanci AM opracują koncepcję i zrealizują film promujący polską branżę ICT i gamedev oraz przygotują koncepcję i opracują cykl materiałów prasowych na ten temat.

Zaplanowane debaty Ekspertów odbędą się na żywo online w piątek 25 lutego w godz. 10.00-13.30. Wszystkie 3 zaplanowane wydarzenia poprowadzi Ewa Lis–Jeżak, dyrektor zarządzający IDC w Polsce i krajach bałtyckich.

W pierwszym panelu dyskusyjnym zostanie poruszona tematyka rozwiązania smart i internet rzeczy, sztucznej inteligencji oraz robotyki i automatyki. Paneliści, a wśród nich prof. Aleksandra Przegalińska z Akademii Leona Koźmińskiego; Craig Turp-Balazs z Emerging Europe; Sebastian Grabowski, Dyrektor IoT i ds. Zaawansowanych Technologii w Orange Polska, Prezes Fundacji ArchitectsPL oraz Borys Stokalski Partner RETHINK. W ramach debaty Eksperci głównie skupią się na rozwoju innowacyjności w Polsce oraz szansach i potencjale współpracy międzynarodowej w tym zakresie. Ponadto zostanie omówiona współpraca z administracją państwową oraz szanse dla polskiej gospodarki w tym zakresie AI.

W ramach drugiej debaty z kolei Justyna Orłowska - Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów ds. GovTech oraz Pełnomocnik Ministra Edukacji i Nauki ds. Transformacji Cyfrowej; Dominika Bettman, Prezes Zarządu Microsoft Poland; Michał Paschalis-Jakubowicz, CEO Oktawave oraz Paweł Widawski, Prezes Fundacji FinTech Poland zajmą się zagadnieniami związanymi z rozwojem i ekspansją polskich nowych technologii, chmurą cyfrową oraz bezpieczeństwem danych. Innym aspektem omawianym podczas trzeciego panelu będzie znaczenie fintechu w rozwoju polskich innowacji.

Ostatnia z zaplanowanych debat poruszy obszar związany z produkcją i dystrybucją gier komputerowych, e-sportu, software. Tematom tym poświęcona zostanie dyskusja z udziałem Grzegorza Słomkowskiego, Członka Zarządu PAIH; Artura Wiza, Wiceprezesa Zarządu Asseco Poland; Pawła Kowalczyka, Prezesa Zarządu Polskiej Ligi Esportowej; Bartosza Majewskiego, Prezesa Software Development Association Poland oraz Jakuba Marszałkowskiego, jednego z założycieli członek Rady Fundacji Indie Games Poland. Debata skupi się na szansach dla polskiej cyfryzacji i jej wpływie na rozwój całej gospodarki, a także dynamicznym wzrastaniu sektorów gamedev i esportu.

Źródło: Attention Marketing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764