logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Attention Marketing promuje polską branżę ICT i gamedev na Expo 2020 Dubai

  PR 18.02.2022, przeczytano 731 razy

Produkcja i dystrybucja gier komputerowych, rozwiązania smart i Internet Rzeczy, fintech, cyfrowa przyszłość i znaczenie polskiej gospodarki – to przykładowe zagadnienia jakie omówią uczestnicy 3 debat, które odbędą się na żywo online 25 lutego podczas Expo 2020 Dubai. W ramach promocji polskiej branży ICT na EXPO powstanie także film na jej temat oraz przeprowadzano zostaną działania komunikacyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/attention-marketing-promuje-polska-branze-ict-i-gamedev-na-expo-2020-dubai,394818,artykul.html

Za realizację tych działań odpowiada Attention Marketing. Poza cyklem planowanych debat zakres projektu obejmuje również opracowanie koncepcji kreacji graficznej promocji całego projektu, opracowanie scenariuszy wydarzeń, zaproszenie i koordynacja współpracy z Ekspertami. Dodatkowo konsultanci AM opracują koncepcję i zrealizują film promujący polską branżę ICT i gamedev oraz przygotują koncepcję i opracują cykl materiałów prasowych na ten temat.

Zaplanowane debaty Ekspertów odbędą się na żywo online w piątek 25 lutego w godz. 10.00-13.30. Wszystkie 3 zaplanowane wydarzenia poprowadzi Ewa Lis–Jeżak, dyrektor zarządzający IDC w Polsce i krajach bałtyckich.

W pierwszym panelu dyskusyjnym zostanie poruszona tematyka rozwiązania smart i internet rzeczy, sztucznej inteligencji oraz robotyki i automatyki. Paneliści, a wśród nich prof. Aleksandra Przegalińska z Akademii Leona Koźmińskiego; Craig Turp-Balazs z Emerging Europe; Sebastian Grabowski, Dyrektor IoT i ds. Zaawansowanych Technologii w Orange Polska, Prezes Fundacji ArchitectsPL oraz Borys Stokalski Partner RETHINK. W ramach debaty Eksperci głównie skupią się na rozwoju innowacyjności w Polsce oraz szansach i potencjale współpracy międzynarodowej w tym zakresie. Ponadto zostanie omówiona współpraca z administracją państwową oraz szanse dla polskiej gospodarki w tym zakresie AI.

W ramach drugiej debaty z kolei Justyna Orłowska - Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów ds. GovTech oraz Pełnomocnik Ministra Edukacji i Nauki ds. Transformacji Cyfrowej; Dominika Bettman, Prezes Zarządu Microsoft Poland; Michał Paschalis-Jakubowicz, CEO Oktawave oraz Paweł Widawski, Prezes Fundacji FinTech Poland zajmą się zagadnieniami związanymi z rozwojem i ekspansją polskich nowych technologii, chmurą cyfrową oraz bezpieczeństwem danych. Innym aspektem omawianym podczas trzeciego panelu będzie znaczenie fintechu w rozwoju polskich innowacji.

Ostatnia z zaplanowanych debat poruszy obszar związany z produkcją i dystrybucją gier komputerowych, e-sportu, software. Tematom tym poświęcona zostanie dyskusja z udziałem Grzegorza Słomkowskiego, Członka Zarządu PAIH; Artura Wiza, Wiceprezesa Zarządu Asseco Poland; Pawła Kowalczyka, Prezesa Zarządu Polskiej Ligi Esportowej; Bartosza Majewskiego, Prezesa Software Development Association Poland oraz Jakuba Marszałkowskiego, jednego z założycieli członek Rady Fundacji Indie Games Poland. Debata skupi się na szansach dla polskiej cyfryzacji i jej wpływie na rozwój całej gospodarki, a także dynamicznym wzrastaniu sektorów gamedev i esportu.

Źródło: Attention Marketing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2025
Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce rozpoczął 2025 rok od lekkiego wzrostu. W I kwartale wartość sprzedaży w trzech głównych segmentach – Klasyczne OOH, City Transport i Digital OOH – wyniosła 169,18 mln PLN, co oznacza wzrost o 1,1% rok do roku.
Informujemy, że w ostatnich dniach otrzymaliśmy alarmujące sygnały o fałszywej akcji reklamowej zachęcającej do inwestycji, obejmującej materiały podszywające się pod komunikaty Żabka Polska. Oświadczamy, że żadna ze spółek należących do naszej Grupy nie jest ich nadawcą. Zgodnie z obowiązującymi w naszej Grupie procedurami, sprawa zostanie niezwłocznie przekazana...
Eizo ColorEdge CG3100X – monitor DCI 4K z obsługą HDR
EIZO zaprezentowało nowy 30,5-calowy model graficzny, ColorEdge CG3100X o rozdzielczości DCI 4K (4096 × 2160). Uzupełni on istniejącą linię monitorów przeznaczonych do postprodukcji wideo, w której są już dostępne modele ColorEdge PROMINENCE CG1 i CG319X. Nowy model CG3100X zapewnia obsługę HDR (High Dynamic Range) w środowiskach edycji i postprodukcji,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764