logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ATW Communications nagrodzona w konkursie Bulldog CSR Awards

  PR 11.06.2014, przeczytano 1855 razy

Agencja Public Relations ATW Communications zdobyła srebrną nagrodę w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Bulldog CSR Awards 2014 za działania komunikacyjne dla programu Danone Podziel się posiłkiem”.  Po raz pierwszy agencja PR z Polski znalazła się w gronie laureatów tego konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atw-communications-nagrodzona-w-konkursie--bulldog-csr-awards,21902,artykul.html

Agencja Public Relations ATW Communications zdobyła srebrną nagrodę Bulldog Corporate Social Responsibility Awards 2014 za kampanię PR dla programu Danone „Podziel się posiłkiem”. Bulldog CSR Award uznawana jest za najbardziej prestiżową  nagrodę przyznawaną przez amerykańskich dziennikarzy projektom komunikacyjnym w obszarze odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw, reputacji i zrównoważonego rozwoju.  W jury tegorocznego konkursu zasiadali dziennikarze pracujący m.in. w redakcjach  Forbes, The Wall Street Journal oraz Washington Times. Wśród osób oceniających projekty był również laureat nagrody Pulitzera.

Działania komunikacyjne dla programu Danone Podziel się posiłkiem  zostały nagrodzone w kategorii „Najlepsza kampania wspierająca zdrowie” („Best Campaign Supporting Health”). W ocenie projektu wzięto pod uwagę strategię, kreatywność, oryginalność, wyniki ale przede wszystkim wpływ na opinię publiczną jaki wywarł projekt zrealizowany przez agencję ATW Communications.

Nagroda Bulldog CSR Awards 2014 jest dla nas ogromnym wyróżnieniem tym większym, że jest ona przyznawana przez dziennikarzy. Jesteśmy dumni, że nasza agencja jako pierwsza z Polski dołączyła do grona najlepszych agencji PR na świecie specjalizujących się w komunikacji projektów CSR .” – powiedziała Joanna Szczegielniak, dyrektor zarządzająca ATW Communications

Łącznie w tegorocznym konkursie Bulldog CSR Awards przyznano 42 nagrody. Zwycięzcy dołączyli do tworzonego przez Bulldog Reporter panteonu wzorowych praktyków w obszarze komunikacji projektów CSR.

Konkurs Bulldog CSR Awards organizowany jest przez amerykański  branżowy magazyn Bulldog Reporter będący głównym źródłem wiedzy w obszarze PR i komunikacji korporacyjnej.

Źródło: ATW Communications

Dodatkowe informacje:

Od 11 lat Program Podziel się Posiłkiem firmy Danone realizuje misję zmniejszenia poziomu niedożywienia wśród dzieci. Partnerem strategicznym programu jest Federacja Polskich Banków Żywności. Do tej pory w ramach Programu przekazano 14 mln posiłków najmłodszym Polakom z całego kraju.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najnowsza kampania Ikea
Pełne dobrej energii, miliona pomysłów na siebie, wszystkich małych pasji i wielkich radości. Takie właśnie są nasze mieszkania i domy. W najnowszej kampanii IKEA zachęca do pozostania w domu dzieląc się pomysłami, by stało się to trochę łatwiejsze. Nasz dom kochamy zawsze - #niechzyjedom.
Dawid Kaźmierczak w 180heartbeats + Jung v Matt
Dawid Kaźmierczak stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR i będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz rozwój biznesu 180heartbeats + JUNG v MATT w tym obszarze. Będzie raportował bezpośrednio do zarządu.
Palit prezentuje kartę GTX 1650 z pamięciami GDDR6
Palit Microsystems Ltd, producent kart graficznych prezentuje nowe karty wykorzystujące architekturę NVIDIA Turing i wyposażone w pamięci GDDR6, która uzupełniają linię kart z układem 1650 składającą się obecnie z modeli GeForce GTX 1650 GP OC, GP, KalmX, oraz StormX OC i StormX.
Zarząd Związku Firm PR, uwzględniając głos Walnego Zgromadzenia Członków z dnia 27.02.2020, podjął decyzję o przystąpieniu do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Decyzja wynika z przyjętej polityki spójności ZFPR, która zakłada promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą PR. To trzeci, po przyjęciu we wrześniu...
Spółka Unitop dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną firmy, w tym komunikację korporacyjną, działania z zakresu media relations oraz komunikację produktową, m.in. dla nowych marek firmy – Amki TO GO oraz Amki Superfoods. Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764