Agencja Public Relations ATW Communications została nagrodzona w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Bulldog Media Relations Awards 2016. To kolejna nagroda dla ATW Communications od amerykańskiego środowiska dziennikarskiego.
Agencja ATW Communications otrzymała brązową nagrodę Bulldog Media Relations Award 2016 w kategorii Best Special Event/Stunt za projekt „Dzień różowych inspiracji Carlo Rossi”. Jury Bulldog Awards doceniło innowacyjność wydarzenia, które połączyło blogosferę i social media z mediami tradycyjnymi, tworząc niestandardową platformę komunikacyjną dla launchu nowości produktowej.
W ramach tego projektu po raz pierwszy czołowe blogerki modowe pojawiły się w roli kreatorów mody, prezentując na wybiegu FashionPhilosophy Fashion Week Poland swoje autorskie stylizacje inspirowane kolorem różowym.
Bulldog Media Relations Awards to największy pod względem liczby zgłoszeń z pięciu programów Bulldog Awards – uznawanych za jedne z najbardziej prestiżowych nagród przyznawanych przez amerykańskich dziennikarzy za projekty z obszaru PR, komunikacji i CSR. W jury tegorocznej edycji konkursu zasiadali uhonorowani branżowymi nagrodami dziennikarze pracujący w redakcjach m.in.: Forbes, USA Today, czy The Washington Post. Wśród osób oceniających projekty był również laureat nagrody Pulitzera.
Warto dodać, że działania ATW Communications już wcześniej zostały docenione w konkursie Bulldog Awards – agencja zdobyła srebrną nagrodę w konkursie Bulldog CSR Awards 2014 za działania komunikacyjne dla programu CSR firmy Danone – Podziel się Posiłkiem.
Konkurs Bulldog Awards organizowany jest przez amerykański branżowy magazyn Bulldog Reporter, będący źródłem wiedzy z obszaru PR i komunikacji korporacyjnej.
Źródło: ATW Communications