logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Auchan Retail Polska partnerem kampanii #Jabłonki Fundacji State of Poland

  PR 12.10.2020, przeczytano 971 razy
ilustracjastrzałka

Sieć Auchan Retail Polska dołączyła do kampanii #Jabłonki, prowadzonej przez Fundację State of Poland. Akcja wzmacnia wizerunek Polski jako kraju kwitnących jabłoni i podkreśla wielopokoleniowe tradycje polskiego sadownictwa. Firma Auchan została wybrana do tej partnerskiej współpracy jako pierwsza i jedyna sieć handlowa w pierwszej edycji kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/auchan-retail-polska-partnerem-kampanii-jablonki-fundacji-state-of-poland,388752,artykul.html

- Można powiedzieć, że w Auchan mamy słabość do polskich jabłek. Doceniamy fakt, że to właśnie z Polski, największego sadu Europy, pochodzą jabłka o szczególnych walorach smakowych, które cenione są na całym świecie. Dlatego staramy się, aby w sklepach naszej sieci dostępny był jak największy wybór jabłek produkowanych właśnie przez polskich sadowników. Wybieramy przy tym takich dostawców, którzy w najlepszy sposób łączą wielopokoleniowe tradycje lokalnych gospodarstw z wykorzystaniem nowoczesnych metod produkcji rolnej – mówi Radosław Dac, dyrektor produktu w Auchan Retail Polska. - Dla Auchan zawsze ważne były relacje z lokalnymi społecznościami i wspieranie polskich producentów. Dlatego z tym większym przekonaniem dołączyliśmy jako  partner do tak ciekawej inicjatywy, jaką jest prowadzona przez Fundację State of Poland kampania #Jabłonki. – dodaje.

Sklepy Auchan w całej Polsce włączają się w świętowanie Jabłonek promując najlepsze polskie jabłka, między innymi te oferowane pod marką własną sieci – Pewni Dobrego, pochodzące od polskich sadowników objętych programem Odpowiedzialne Partnerstwo Współpracy.

- Świętowanie Jabłonek to nie tylko pikniki i imprezy w malowniczych sadach. Teraz, gdy robi się chłodniej, a nasze jabłka są najsmaczniejsze, chętnie przygotowujemy przetwory z owoców wczesnej jesieni. Konfitury, musy, suszone jabłkowe chipsy, a także szarlotki czy cydry to nasz sposób na zatrzymanie słonecznej energii jabłek, by móc czerpać z niej zimą – mówi Danuta Nierada, Dyrektor Kreatywna Fundacji State of Poland – Bardzo cieszymy się, że w obchody Jabłonek włączyło się Auchan, które zapewnia najwyższej jakości różnorodne odmiany polskich jabłek. Warto zainspirować się bogactwem wyboru i kulinarnie świętować Jabłonki w swoim domu.

Akcja #Jabłonki promowana jest w kanałach społecznościowych i na stronie internetowej www.auchan.pl oraz jablonki.com.

Źródło: Auchan Retail Polska

www.auchan.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764