logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Audience Origin – narzędzie Mindshare do badania zachowań konsumenckich

  PR 03.01.2023, przeczytano 767 razy

Mindshare, agencja mediowa współtworząca GroupM włącza w swój park narzędziowy nową odsłonę globalnej platformy danych Audience Origin, opracowanej w celu głębszego, wielopłaszczyznowego zrozumienia konsumentów, ich wyborów i motywacji. Dane aktualizowane są co kwartał na próbie 1 mln respondentów z 74 krajów i stanowią istotne wsparcie w planowaniu komunikacji marketingowej klientów Mindshare.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/audience-origin-%E2%80%93-narzedzie-mindshare-do-badania-zachowan-konsumenckich,398518,artykul.html

Platforma Audience Origin została stworzona w GroupM w 2021 roku jako odpowiedź na coraz szybciej dokonujące się zmiany w świecie, wpływające na postawy i zachowania konsumentów, ale także wymuszające modyfikacje w strategiach marketerów. Trzon Audience Origin stanowi badanie panelowe, co kwartał zasilające platformę świeżymi danymi, stanowiącymi bezcenne źródło insightów i inspiracji przy planowaniu lokalnych, ale przede wszystkim regionalnych strategii komunikacji marketingowej.

- Klienci coraz częściej oczekują od agencji synergii w ramach współpracy międzynarodowej, często wybierając Polskę, jako miejsce dla usług hubów globalnych, dlatego też rozwój narzędzi wspierających te usługi to dla nas jedna z kluczowych kwestii – mówi Agnieszka Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare Polska.

W 2022 roku udostępniona została nowa odsłona platformy, dostarczając unikalne dane z całego świata, które pozwalają nie tylko na monitoring zachowań konsumenckich, ale także na analizy z jeszcze większą koncentracją na człowieku, jako jednostce społecznej.

- Tegoroczna odsłona Audience Origin doskonale wpisuje się w nowe pozycjonowanie i strategię Mindshare – Precisely Human, która w centrum swoich działań stawia człowieka, postrzeganego przede wszystkim, jako jednostkę funkcjonującą w coraz częściej zaskakującym nas świecie. Zrozumienie m.in. potrzeb i motywacji, kierujących ludźmi w różnych sytuacjach, pozwala na bardziej świadome i perspektywiczne wsparcie w planowaniu strategii marketingowych klientów Mindshare – dodaje Karolina Chołuj, Director Business Planning, Mindshare Polska.

Jednak Audience Origin to nie tylko źródło informacji. To także baza danych dająca dodatkowe możliwości wdrażania innowacyjnych rozwiązań w obszarze komunikacji marketingowej, co jest możliwe dzięki własnościowemu charakterowi platformy. Dzięki temu dane Audience Origin można segmentować i łączyć z innymi źródłami, np. dostarczonymi przez klienta typu first- czy third-party, co stwarza nowe możliwości dotarcia do bardzo precyzyjnie określonych grup odbiorców treści marketingowych. Z kolei dzięki stałemu dostępowi do panelistów, aspekty szczególnie interesujące reklamodawców mogą być pogłębiane w projektach badawczych typu deep dive, w których możliwe jest realizowanie wywiadów powracających, wśród osób o specyficznych cechach lub wpisujących się w określony profil.

Źródło: Mindshare Polska Sp z o.o.

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764