logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Audience Origin – narzędzie Mindshare do badania zachowań konsumenckich

  PR 03.01.2023, przeczytano 889 razy

Mindshare, agencja mediowa współtworząca GroupM włącza w swój park narzędziowy nową odsłonę globalnej platformy danych Audience Origin, opracowanej w celu głębszego, wielopłaszczyznowego zrozumienia konsumentów, ich wyborów i motywacji. Dane aktualizowane są co kwartał na próbie 1 mln respondentów z 74 krajów i stanowią istotne wsparcie w planowaniu komunikacji marketingowej klientów Mindshare.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/audience-origin-%E2%80%93-narzedzie-mindshare-do-badania-zachowan-konsumenckich,398518,artykul.html

Platforma Audience Origin została stworzona w GroupM w 2021 roku jako odpowiedź na coraz szybciej dokonujące się zmiany w świecie, wpływające na postawy i zachowania konsumentów, ale także wymuszające modyfikacje w strategiach marketerów. Trzon Audience Origin stanowi badanie panelowe, co kwartał zasilające platformę świeżymi danymi, stanowiącymi bezcenne źródło insightów i inspiracji przy planowaniu lokalnych, ale przede wszystkim regionalnych strategii komunikacji marketingowej.

- Klienci coraz częściej oczekują od agencji synergii w ramach współpracy międzynarodowej, często wybierając Polskę, jako miejsce dla usług hubów globalnych, dlatego też rozwój narzędzi wspierających te usługi to dla nas jedna z kluczowych kwestii – mówi Agnieszka Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare Polska.

W 2022 roku udostępniona została nowa odsłona platformy, dostarczając unikalne dane z całego świata, które pozwalają nie tylko na monitoring zachowań konsumenckich, ale także na analizy z jeszcze większą koncentracją na człowieku, jako jednostce społecznej.

- Tegoroczna odsłona Audience Origin doskonale wpisuje się w nowe pozycjonowanie i strategię Mindshare – Precisely Human, która w centrum swoich działań stawia człowieka, postrzeganego przede wszystkim, jako jednostkę funkcjonującą w coraz częściej zaskakującym nas świecie. Zrozumienie m.in. potrzeb i motywacji, kierujących ludźmi w różnych sytuacjach, pozwala na bardziej świadome i perspektywiczne wsparcie w planowaniu strategii marketingowych klientów Mindshare – dodaje Karolina Chołuj, Director Business Planning, Mindshare Polska.

Jednak Audience Origin to nie tylko źródło informacji. To także baza danych dająca dodatkowe możliwości wdrażania innowacyjnych rozwiązań w obszarze komunikacji marketingowej, co jest możliwe dzięki własnościowemu charakterowi platformy. Dzięki temu dane Audience Origin można segmentować i łączyć z innymi źródłami, np. dostarczonymi przez klienta typu first- czy third-party, co stwarza nowe możliwości dotarcia do bardzo precyzyjnie określonych grup odbiorców treści marketingowych. Z kolei dzięki stałemu dostępowi do panelistów, aspekty szczególnie interesujące reklamodawców mogą być pogłębiane w projektach badawczych typu deep dive, w których możliwe jest realizowanie wywiadów powracających, wśród osób o specyficznych cechach lub wpisujących się w określony profil.

Źródło: Mindshare Polska Sp z o.o.

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II generacja obiektywu portretowego Sony FE 85 mm F1.4 GM II
Nowa generacja obiektywu 85 mm z mocowaniem typu E do korpusów pełnoklatkowych, wyróżniająca się wysoką rozdzielczością, wspaniałym efektem bokeh i szybkim systemem AF, doskonale nadaje się do zdjęć portretowych i nagrywania filmów
Nikt nie powinien być w zawieszeniu - kampania Pracuj.pl
Kandydaci, którzy szukają pracy, często nie otrzymują odpowiedzi na wysyłane CV. Pracuj.pl dostrzega ten problem, dlatego wprowadził nowe statusy aplikacji oraz uruchomił kampanię budującą świadomość znaczenia informacji zwrotnej w procesie rekrutacji. Z badania marki wynika, że 8 na 10 kandydatów preferuje otrzymać informację o odrzuceniu ich CV, niż pozostać...
Zapisy na jesienny webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice
DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.
Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w...
Z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce uruchomiły wspólną kampanię promocyjną pod hasłem „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city”. Jej celem jest zwiększenie świadomości o korzyściach, jakie Polska czerpie z członkostwa w UE,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764