logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Audio Newsy w Wirtualnej Polsce

  PR 07.06.2021, przeczytano 166 razy
ilustracjastrzałka

Użytkownicy Wirtualnej Polski mogą korzystać z nowej funkcjonalności na urządzeniach mobilnych. Widżet Audio Newsy pozwala w dowolnym miejscu i czasie odsłuchać najważniejsze artykuły i być na bieżąco z wydarzeniami z kraju i ze świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/audio-newsy-w-wirtualnej-polsce,391785,artykul.html

Nowe rozwiązanie umożliwia odsłuchanie artykułów w formie audio na wszystkich urządzeniach mobilnych. Za pomocą ikony słuchawek, widocznej w dolnym menu na Stronie Głównej WP, można otworzyć widżet z listą 5 newsów. Po kliknięciu w jeden z nich nastąpi odtworzenie. Kolejne materiały na liście są emitowane automatycznie. Za pomocą odtwarzacza dowolne materiały można pomijać bądź zatrzymywać. Dopełnieniem wygody jest możliwość konsumpcji treści również na wygaszonym ekranie. Produkt oparty jest na technologii Text-to-Speech firmy Google i stanowi uzupełnienie dotychczasowej oferty kontentowej WP.

– Chcemy wyjść naprzeciw wszystkim tym, których tryb życia, pracy czy obowiązki w ciągu dnia nie pozwalają na odczytanie newsów w tradycyjnej formie. Naszym celem jest dotarcie z publikacjami do użytkowników w dogodnej formie, w każdym momencie – mówi Piotr Mieśnik, redaktor naczelny Wirtualnej Polski.

Newsy aktualizują się na bieżąco, a użytkownik informowany jest o opcji odświeżenia dostępnej listy. Można odtwarzać je w tle. Oznacza to, że słuchanie nie wyklucza korzystania z innych aplikacji, czy wyłączenia ekranu smartfona.

– Rozwój i udział treści audio stale rośnie i jest istotnym elementem mobilnej konsumpcji treści zarówno dla wydawców, reklamodawców jak i użytkowników. Wirtualna Polska nie tylko podąża za trendami, ale również je kreuje, stąd nasza decyzja, aby udostępnić najświeższe newsy w czasie rzeczywistym również w formie audio. Nowa funkcjonalność została opracowana z myślą o użytkownikach mobilnych, dla których zarówno format, dostępność treści jak i wygoda są kluczowe przy wyborze medium – komentuje Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu Media & Ad Product Development.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji 30. rocznicy podpisania Traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy między Rzeczpospolitą Polską a Republiką Federalną Niemiec Wirtualna Polska i Deutsche Welle ruszają ze wspólnym cyklem wywiadów pt. „DIALOG: Rozmowy polsko-niemieckie”. Do rozmów zaproszeni zostali m.in. sygnatariusz traktatu, b. premier Jan Krzysztof...
Podczas jubileuszowej, 40. edycji koszalińskiego festiwalu Młodzi i Film CANAL+ Polska ogłosiło rozpoczęcie nowej współpracy – z Atelier Scenariuszowym. CANAL+, stając się partnerem tytularnym Atelier, włącza się w projekt skierowany do młodych i początkujących twórców, umożliwiając im kompleksową pracę nad scenariuszami pełnometrażowych...
Aleksandra Karasińska, dotychczasowa redaktorka prowadząca Forbes Women, 17 czerwca obejmuje stanowisko redaktorki naczelnej magazynu.  
14 czerwca 2021 roku do Zarządu spółki Polska Press Sp. z o.o. dołączyli Maciej Kossowski i Miłosz Szulc, którzy obejmą stanowiska członków Zarządu.
Gazeta.pl powołuje koordynatorkę treści dotyczących różnorodności i inkluzywności
1 lipca 2021 r. w strukturach Gazeta.pl wyodrębniona zostanie nowa funkcja koordynatorki treści dotyczących różnorodności i inkluzywności. Nowo utworzone stanowisko obejmie Wiktoria Beczek, wieloletnia dziennikarka portalu, a także współzałożycielka i działaczka Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza. Dzięki wprowadzonym zmianom Gazeta.pl jako pierwszy horyzontalny...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764