logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Audio Newsy w Wirtualnej Polsce

  PR 07.06.2021, przeczytano 485 razy
ilustracjastrzałka

Użytkownicy Wirtualnej Polski mogą korzystać z nowej funkcjonalności na urządzeniach mobilnych. Widżet Audio Newsy pozwala w dowolnym miejscu i czasie odsłuchać najważniejsze artykuły i być na bieżąco z wydarzeniami z kraju i ze świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/audio-newsy-w-wirtualnej-polsce,391785,artykul.html

Nowe rozwiązanie umożliwia odsłuchanie artykułów w formie audio na wszystkich urządzeniach mobilnych. Za pomocą ikony słuchawek, widocznej w dolnym menu na Stronie Głównej WP, można otworzyć widżet z listą 5 newsów. Po kliknięciu w jeden z nich nastąpi odtworzenie. Kolejne materiały na liście są emitowane automatycznie. Za pomocą odtwarzacza dowolne materiały można pomijać bądź zatrzymywać. Dopełnieniem wygody jest możliwość konsumpcji treści również na wygaszonym ekranie. Produkt oparty jest na technologii Text-to-Speech firmy Google i stanowi uzupełnienie dotychczasowej oferty kontentowej WP.

– Chcemy wyjść naprzeciw wszystkim tym, których tryb życia, pracy czy obowiązki w ciągu dnia nie pozwalają na odczytanie newsów w tradycyjnej formie. Naszym celem jest dotarcie z publikacjami do użytkowników w dogodnej formie, w każdym momencie – mówi Piotr Mieśnik, redaktor naczelny Wirtualnej Polski.

Newsy aktualizują się na bieżąco, a użytkownik informowany jest o opcji odświeżenia dostępnej listy. Można odtwarzać je w tle. Oznacza to, że słuchanie nie wyklucza korzystania z innych aplikacji, czy wyłączenia ekranu smartfona.

– Rozwój i udział treści audio stale rośnie i jest istotnym elementem mobilnej konsumpcji treści zarówno dla wydawców, reklamodawców jak i użytkowników. Wirtualna Polska nie tylko podąża za trendami, ale również je kreuje, stąd nasza decyzja, aby udostępnić najświeższe newsy w czasie rzeczywistym również w formie audio. Nowa funkcjonalność została opracowana z myślą o użytkownikach mobilnych, dla których zarówno format, dostępność treści jak i wygoda są kluczowe przy wyborze medium – komentuje Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu Media & Ad Product Development.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764