W okresie pandemii firmy, które opierają swoją przewagę na technologiach, a w szczególności te, które oferują usługi z zakresu ecommerce, logistyki, home entertainment oraz fintech - nie zwalniają tempa. - Cieszymy się, że są to obszary naszej specjalizacji. Od początku istnienia byliśmy agencją, która obstawiała nieoczywiste choć perspektywiczne nisze. Obecnie wchodzą one do głównego nurtu - mówi Magdalena Górak, prezeska agencji komunikacji i PR Profeina.
Audioteka to platforma i aplikacja z produkcjami audio. Założona w 2008 roku w Polsce przez Marcina Beme, obecnie funkcjonuje w 11 krajach. Audioteka dostarcza “dobrze opowiedziane historie”. Tworzy także własne audiobooki, podcasty, audioreportaże, audioseriale i superprodukcje. Obecnie w Audiotece dostępnych jest ponad 8 tys. tytułów.
Profeina odpowiedzialna jest za współpracę z mediami oraz influencerami.
W zespole obsługującymi Audiotekę pracują Paweł Chełchowski, Urszula Pietrzak i Zuzanna Szybisty.
IMKER to firma logistyczna, oferująca usługi fulfillment dla sprzedawców internetowych i self-publisherów. Prowadzi twórców przez całość procesów związanych ze sprzedażą w internecie, od przedsprzedaży, magazynowania, pakowania poprzez wysyłkę, obsługę klienta, po rozliczenia.
Profeina jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii komunikacyjnej oraz content marketingowej dla marki IMKER. W ramach stałej współpracy odpowiada za media relations i prowadzenie kanałów social media. Po stronie agencji działania dla marki prowadzą Urszula Pietrzak i Magdalena Górak.
WebTotem to system pozwalający na automatyczny i całodobowy monitoring bezpieczeństwa stron i aplikacji internetowych. Wspiera zarówno zespoły bezpieczeństwa IT, jak i małe firmy, których nie stać było do tej pory na specjalistyczny monitoring pod kątem security. Pochodzący z Kazachstanu zespół WebTotem brał udział w projekcie akceleracyjnym Poland Prize by Huge Thing, niemieckim TechFounders. Współpracuje z wieloma firmami w Europie Wschodniej, Azji i krajach bałtyckich.
Agencja podpisała z Webtotem umowę projektową, w ramach której odpowiada za media relations spółki. Działania po stronie agencji prowadzi Paweł Chełchowski.
Źródło: Profeina