logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Audioteka wzmacnia dział contentu

  PR 23.11.2024, przeczytano 421 razy
ilustracja

Audioteka kontynuuje strategię rozwijania superprodukcji. W związku z tym powołała nowy dział orignal story, na którego czele stanął Tomasz Kin. Zmiany zaszły też w dziale produkcji, za którego działanie wzięła odpowiedzialność Marta Szkutnik. Oboje raportują do Jagny Wiszniewskiej, VP of content w Audiotece.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/audioteka-wzmacnia-dzial-contentu,406577,artykul.html

Audioteka konsekwentnie rozwija i wzmacnia zespół, aby podnosić jakość treści oryginalnych. Teraz dołączają do niego nowi menadżerowie z doświadczeniem w produkcji telewizyjnej i radiowej.

Audioteka tworzy dział original story, na czele którego stanął Tomasz Kin

Szefem nowego działu original story, odpowiadającego za tworzenie nowych koncepcji produkcji oryginalnych, został Tomasz Kin. Dotychczas projektował i realizował wiele autorskich formatów radiowych, jako host i reżyser, oraz telewizyjnych, w roli producenta kreatywnego. Kierował zespołami merytoryczno-kreatywnymi i redakcyjnymi. Jest autorem i wydawcą magazynów oraz książek.

Zmiany w dziale produkcji Audioteki

Za pracę działu produkcji jako executive producer odpowiada Marta Szkutnik, mająca za sobą 25-letnie doświadczenie w produkcji telewizyjnej. Współtworzyła i wdrażała wiele formatów telewizyjnych, także autorskich. Marta była producentką i kierowniczką m.in. produkcji takich jak: You Can Dance – Po prostu Tańcz!Żony HollywoodDorota was urządzi, Projekt Lady.

 W Audiotece z pasją pracujemy nad unikatowymi superprodukcjami, dzięki którym dostarczamy słuchaczom nie tylko najwyższej jakości rozrywkę, ale również całkowicie nowy poziom tworzenia opowieści. Tomasz i Marta, wraz ze swoimi zespołami, wnoszą do naszych produkcji bogate doświadczenie i świeżą energię, co pozwoli nam skutecznie przyciągnąć nowych użytkowników. Już wiemy, że rok 2025 będzie pełen premier, pokazujących pełnię naszych możliwości – mówi Jagna Wiszniewska, VP of content Audioteka Group.

Jeszcze w tym roku ukażą się 3 superprodukcje, w których będzie można usłyszeć rezultaty pracy działu contentu Audioteki.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One, obejmując stanowisko PR & Marketing Managera dedykowanego spółce Salestube. W nowej roli odpowiada za rozwój wizerunku marki i budowanie jej rozpoznawalności na rynkach międzynarodowych. Istotnym elementem jej pracy będzie także koordynacja kampanii marketingowych i wizerunkowych oraz współpraca z kluczowymi partnerami...
Dawid Pożoga szefem marketingu w STS
Z początkiem grudnia Dawid Pożoga dołączył jako Chief Marketing Officer do STS, lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.
Rafał Szafraniec dołącza do Value Media
W grudniu do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych...
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku zarówno w Polsce, jak i w całym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764