logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Audyt implementacji treści w e-commerce z Estormedia

  PR 25.08.2016, przeczytano 977 razy

eStoreMedia opracowało innowacyjne rozwiązanie przeznaczone do sprawdzania implementacji treści w e-commerce. Autorskie narzędzie umożliwia producentom szybką weryfikację zawartości karty produktowej w dowolnym sklepie internetowym w Polsce i na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/audyt-implementacji-tresci-w-e-commerce-z-estormedia,29694,artykul.html

- Usługę tę dedykujemy klientom korzystającym z platformy eStoreContent, służącej do kompleksowego zarządzania procesem tworzenia i dostarczania treści produktowych do sklepów internetowych – mówi Rafał Kochański z eStoreMedia, zarządzający produktem eStoreContent.com.

Dzięki nowemu narzędziu, producenci, sprzedający w e-commerce są w stanie zweryfikować czy i w jakim stopniu e-sklepy odwzorowują przygotowane przez nich treści produktowe. Pozwala to na szybkie odnalezienie nieprawidłowości i kontakt ze sklepem w celu wyjaśnienia braku implementacji odpowiednich treści. W efekcie kompletność i rzetelność opisów ulega poprawie w zdecydowanie krótszym czasie. – Nasza usługa ma na celu wsparcie procesu sprzedażowego. Konsument otrzymuje pełną informację o produkcie, co wspomaga podjęcie decyzji o zakupie – podkreśla Kochański.

Kluczowym elementem rozwiązania jest specjalnie opracowany algorytm. Program porównuje treści dostarczane przez producentów z tymi faktycznie publikowanymi w poszczególnych sklepach internetowych. Na podstawie zgromadzonych informacji ocenia stopień podobieństwa, a następnie przedstawia wyniki w formie raportu.

Działalność eStoreMedia skoncentrowana jest na wzmacnianiu widoczności i obecności marki w oparciu o komunikację w cyfrowym świecie. Firma świadczy w tym zakresie usługi audytorskie i konsultingowe. Spółka stworzyła platformę eStoreContent, służącą do przygotowania, hostingu i przekazywania treści produktowych do e-sklepów. Przeprowadzane przez eStoreMedia projekty badawcze owocują powstawaniem nowych rozwiązań wspomagających pracę podmiotów rynku e-commerce.

Źródło: eStoreMedia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764