logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Audyt kontrolny systemu ISO w firmie neonowej KAPILAR

  PR 17.05.2006, przeczytano 2337 razy
ilustracjastrzałka
Kapilar

Dnia 12.05.2006 firma KAPILAR pomyślnie przeszła roczny audyt kontrolny systemu zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2001. Dzięki pozytywnemu efektowi zewnętrznej kontroli przeprowadzonej przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji, firma nadal pozostaje jedynym polskim producentem neonów posiadającym ten certyfikat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/audyt-kontrolny-systemu-iso-w-firmie-neonowej-kapilar,3945,artykul.html

System zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2001 w firmie Kapilar został wdrożony i certyfikowany na początku roku 2005. Wraz z wdrożeniem w przedsiębiorstwie zostało sformalizowanych wiele procedur, dzięki którym produkowane wyroby oraz poziom obsługi klienta zostały podwyższone do europejskiego poziomu. Dało to firmie duże możliwości eksportowe do krajów UE gdzie systemy zarządzania jakością są standardem. Również na rynku polskim certyfikat zaczyna być coraz lepiej postrzegany, zwłaszcza w trudnej branży neonowej gdzie jakość odgrywa kluczową rolę.

www.kapilar.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: kapilar

(PPHU Kapilar)

kapilar o sobie:

Działamy od 1981 roku w 6 grupach asortymentowych: NEON, TERMOMETR, SZKŁO AGD, SZKŁO DEKORACYJNE, SZKŁO LABORATORYJNE i NAPRAWA SZKŁA. Posiadamy najnowocześniejszą w Polsce infrastrukturę oraz jako pierwsi w branży szkła wdrażamy ISO 9001:2001.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764