logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Australian Open 2024: Kia będzie promować głównie auta elektryczne

  PR 14.01.2024, przeczytano 1148 razy
ilustracja

    Kia Corporation wspiera Australian Open 2024 (AO24) – prestiżową tenisową imprezę rangi Wielkiego Szlema w regionie Azji i Pacyfiku – dostarczając organizatorom flotę oficjalnych samochodów turniejowych, w tym wielokrotnie nagradzane modele elektryczne – EV9 i EV6. Kia organizuje także szereg wydarzeń dla fanów tenisa, które podkreślają jej zaangażowanie w elektromobilność i upamiętniają 20 lat współpracy z ambasadorem marki – Rafaelem Nadalem.


    Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/australian-open-2024%3A-kia-bedzie-promowac-glownie-auta-elektryczne,402729,artykul.html

    • Kia dostarcza organizatorom turnieju Australian Open 2024 (AO24) flotę aż 130 samochodów, w tym elektryczne 7-miejscowe SUV-y EV9 oraz elektryczne crossovery EV6
    • Kia po raz pierwszy udostępni EV9 jako oficjalne auto turniejowe
    • Kia włącza samochody elektryczne do kampanii marketingowej i działań promocyjnych marki AO24, a także współpracuje z Uber One nad elektryczną flotą dla fanów marki Kia
    • Kia świętuje 20-lecie współpracy z ambasadorem marki – Rafaelem Nadalem

    Jako główny partner AO24, Kia zorganizowała w Melbourne Park oficjalną ceremonię przekazania samochodów, w której uczestniczyli pracownicy Kia i kierownictwo Tennis Australia. Podczas ceremonii symbolicznego przekazania auta w Melbourne Park odsłonięto pomnik Rafaela Nadala, będący hołdem dla ambasadora marki Kia na świecie.

    Kia przekazała organizatorom turnieju flotę aż 130 samochodów, w tym 15 egzemplarzy EV9, 10 sztuk EV6, 10 egzemplarzy vana Carnival i aż 95 Sorento. Tegoroczny turniej to także debiut EV9 w oficjalnej flocie samochodów do obsługi Australian Open. Auta zapewnią graczom, działaczom i VIP-om bezpieczny i wygodny transport po Melbourne podczas AO24, które po raz pierwszy potrwa 15 dni, od 14 do 28 stycznia.

    ilustracjastrzałka

     „W roli głównego partnera Australian Open żadna inna marka nie współpracuje z organizatorami tego turnieju tak długo, jak Kia. Jesteśmy zachwyceni, że po raz kolejny mamy możliwość odegrania kluczowej roli we wspieraniu tego, co powszechnie jest uważane za jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych na świecie. Jednocześnie podkreślamy nasze zaangażowanie na rzecz przejścia na samochody elektryczne” – mówi Charles Ryu, wiceprezes i szef działu obsługi klienta marki Kia na świecie. „Wspaniale, że po raz kolejny mamy okazję zaprezentować uczestnikom AO24 najnowsze, wiodące w branży rozwiązania marki Kia z zakresu zrównoważonej mobilności oraz nawiązać kontakt z milionami fanów na świecie, dzięki przygotowanym przez nas cyfrowym kampaniom marketingowym”.

    Trwała współpraca pomiędzy Kia i Australian Open odegrała kluczową rolę w przekształceniu AO w fenomenalne wydarzenie sportowo-rozrywkowe, które łączy i angażuje miliony fanów na świecie” – mówi Craig Tiley, Dyrektor Australian Open. „Flota samochodów marki Kia jest stałym wydarzeniem towarzyszącym turniejowi w Melbourne i zapewnia transport graczy i ich drużyny po mieście. Jesteśmy zachwyceni, że do tej floty po raz pierwszy dołącza nowy, elektryczny model marki Kia – SUV EV9”.

     Inicjatywy marki Kia na AO24 obejmą liczne prezentacje EV9 i modelu koncepcyjnego EV5. EV9 w efektownym kolorze Ocean Matte Blue będzie prezentowane wraz z dwoma innymi egzemplarzami, z którymi odwiedzający będą mogli się zapoznać. Kia współpracuje również z Uber One, aby podkreślić znaczenie zrównoważonej mobilności w transporcie osób prywatnych. Użytkownikom aplikacji Uber One Kia będzie oferować bezpłatne przejazdy na korty tenisowe flotą składającą się z 30 elektrycznych samochodów, obejmującą EV6 i EV9.

    Do wzięcia udziału w AO24 Kia zaprosiła 80 gości, w tym klientów, którzy już kupili lub testowali nowe samochody elektryczne marki Kia z rodziny EV. Wybrano ich spośród klientów na świecie w ramach różnych działań promocyjnych. W pakiecie, oprócz wycieczki do Australii, otrzymali oni również bilety na mecze AO24 i możliwość zwiedzanie Melbourne Park z przewodnikiem. Jako goście marki w wydarzeniu weźmie udział również piętnastu wpływowych influencerów z ponad dziesięciu krajów, którzy będą tworzyć materiały z AO24, podróżując po Melbourne elektryczną Kią EV9.

    Obok podkreślenia zaangażowania marki w elektromobilność, inicjatywy Kia podczas AO24 będą miały na celu zwrócenie uwagi na wieloletnie wsparcie tenisa i współpracy z Rafaelem Nadalem, który niestety musiał wycofać się z AO24 z powodu kontuzji. Inicjatywy te obejmują serię filmów inspirowanych hasłem marki Kia „Movement that inspires”. Filmy „Drogi tenisie” i „Drogi Rafo” są oparte na temacie wymiany listów i można je zobaczyć na oficjalnym kanale marki Kia w serwisie YouTube.

    Źródło: Kia Polska

    PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Warszawskie kawiarnie coraz częściej korzystają z potencjału neonów LED od Ledon Design, by wyróżnić swoje lokale na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę klientów. Dzięki nowoczesnej technologii i szerokim możliwościom personalizacji, neon na ścianę staje się nie tylko efektownym elementem dekoracyjnym, ale również skutecznym narzędziem...
    Agencja kreatywna Amooco nawiązała strategiczną współpracę z marką Tefal, znanym producentem sprzętów domowych i kuchennych. Celem tej kooperacji jest tworzenie efektywnych kampanii marketingowych, które wspierają sprzedaż oraz angażują konsumentów w okresie przedświątecznym.
    Piątnica promuje Serki Wiejskie
    Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
    Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
    Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
    Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764