logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aut oklejanie w Lambdzie

  PR 24.05.2009, przeczytano 1137 razy
ilustracjastrzałka

20 maja br. po raz kolejny, w poznańskim Industrial Inkjet Solution Center przy ul. Głogowskiej 264, odbyły się warsztaty z zakresu aplikacji folii samoprzylepnych na samochodach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aut-oklejanie-w-lambdzie,8973,artykul.html

W profesjonalnym szkoleniu, zorganizowanym przez Grupę Lambda sp. z o.o. Dystrybucja sp. k., udział wzięło 25 osób z firm i agencji reklamowych z całej Polski. Prowadzący zajęcia, specjalista w tej dziedzinie - Marcin Kowalski, zapoznał gości z właściwościami materiałów odpowiednich do oklejania różnego rodzaju podłoży, jak również zaprezentował prawidłowe wykonanie aplikacji na pojazdach.

Wszyscy uczestnicy mieli okazję wykorzystać zdobytą wiedzę i w części praktycznej samodzielnie wykonać aplikację na przygotowanych przez Lambdę elementach karoserii samochodów.

Spotkanie zakończyło się wręczeniem certyfikatów potwierdzających udział w profesjonalnym szkoleniu.

W ciągu ostatniego miesiąca firma Lambda przeszkoliła już ponad 100 osób!

Kolejne warsztaty zorganizowane zostaną już w czerwcu. Wszystkich chętnych prosimy o kontakt na adres e-mail: szkolenia(at)lambda.pl

Źródło: Lambda


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: iisc

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764