logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Autentyczni: druga odsłona kampanii Siła w spektrum promującej program

  PR 21.02.2024, przeczytano 388 razy
ilustracjastrzałka

Dwa pierwsze odcinki programu „Autentyczni” wyemitowane w ubiegłym roku nie tylko spotkały się z dużym zainteresowaniem widzów, ale przede wszystkim przyczyniły się do zwiększenia świadomości oraz zapoczątkowały społeczną dyskusję na temat autyzmu. Gościem 3 odcinka będzie Mata, czyli Michał Matczak, 23-letni ceniony raper, który podczas nagrania zdecydował podzielić się z uczestnikami informacją, że sam jest osobą w spektrum autyzmu. W ramach kampanii promującej program powstała druga część spotu "Siła w spektrum: kochamy i chcemy być kochani".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/autentyczni%3A-druga-odslona-kampanii-sila-w-spektrum-promujacej-program,403182,artykul.html

Druga odsłona akcji społecznej „Siła w spektrum”, którą zrealizowaliśmy równolegle ze zdjęciami do programu „Autentyczni”, zgłębia tym razem intymny i inspirujący świat relacji osób w spektrum autyzmu. Przez ich oczy doświadczamy, jak każdy z nas, bez względu na to, czy jesteśmy neurotypowi czy neuroróżnorodni, dąży do tej samej podstawowej potrzeby – bycia kochanym i akceptowanym. Historie bohaterów odkrywają, że miłość i przyjaźń nie znają granic, a prawdziwe połączenia serc mogą przekraczać wszelkie różnice. Dołącz do nas, aby usłyszeć autentyczne i poruszające relacje osób w spektrum autyzmu, które dzielą się swoimi doświadczeniami, marzeniami i pragnieniem miłości. Serce nie rozróżnia, kto jest po drugiej stronie.

Emisja 3 odcinka programu "Autentyczni" w niedzielę 25 lutego o godzinie 20:00 na antenie TVN.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
Forbes Women obchodzi 5. urodziny
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764