logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Auto Świat Classic – Legendy PRL

  PR 26.06.2019, przeczytano 1244 razy

W środę, 26 czerwca w sprzedaży pojawił się nowy katalog Auto Świat Classic – Legendy PRL. Zostaną w nim zaprezentowane samochody, którymi jeździli Polacy 30 lat temu na przełomie lat 80. i 90.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/auto-swiat-classic-%E2%80%93-legendy-prl,383017,artykul.html

- Na polskich dogach dominowały wówczas duże Fiaty, Polonezy i 126p, ale były też Wartburgi, Trabanty, Skody, Dacie i Zastawy, czyli produkty krajów demokracji ludowej. Piszemy o tym, w jakim stanie była wówczas polska motoryzacja, jak kupowano samochody, kto dostawał asygnaty na auto, a kto mógł kupić zachodnią limuzynę za dolary i bony w Peweksie. Po upadku komunizmu Polacy zaczęli realizować swoje motoryzacyjne marzenia. Sprowadzali używane Mercedesy, BMW, Volkswageny, co nie było ani tanią, ani łatwą rzeczą. Zaczęły też powstawać pierwsze prawdziwe salony samochodowe marek niemieckich, francuskich czy włoskich. Na drogach pojawiało się coraz więcej nowych aut z Zachodu. Powoli goniliśmy Europę – zapowiada Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny magazynu Auto Świat.

W Auto Świat Classic – Legendy PRL zostaną opisane najciekawsze historie i auta z tamtych lat. Katalog będzie dostępny w sprzedaży przez 3 miesiące w cenie 19,99 zł.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764