logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Auto Świat Classic – Legendy PRL

  PR 26.06.2019, przeczytano 329 razy

W środę, 26 czerwca w sprzedaży pojawił się nowy katalog Auto Świat Classic – Legendy PRL. Zostaną w nim zaprezentowane samochody, którymi jeździli Polacy 30 lat temu na przełomie lat 80. i 90.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/auto-swiat-classic-%E2%80%93-legendy-prl,383017,artykul.html

- Na polskich dogach dominowały wówczas duże Fiaty, Polonezy i 126p, ale były też Wartburgi, Trabanty, Skody, Dacie i Zastawy, czyli produkty krajów demokracji ludowej. Piszemy o tym, w jakim stanie była wówczas polska motoryzacja, jak kupowano samochody, kto dostawał asygnaty na auto, a kto mógł kupić zachodnią limuzynę za dolary i bony w Peweksie. Po upadku komunizmu Polacy zaczęli realizować swoje motoryzacyjne marzenia. Sprowadzali używane Mercedesy, BMW, Volkswageny, co nie było ani tanią, ani łatwą rzeczą. Zaczęły też powstawać pierwsze prawdziwe salony samochodowe marek niemieckich, francuskich czy włoskich. Na drogach pojawiało się coraz więcej nowych aut z Zachodu. Powoli goniliśmy Europę – zapowiada Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny magazynu Auto Świat.

W Auto Świat Classic – Legendy PRL zostaną opisane najciekawsze historie i auta z tamtych lat. Katalog będzie dostępny w sprzedaży przez 3 miesiące w cenie 19,99 zł.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Reklamy TVP ogłasza zasady sprzedaży na 2020 rok
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na 2020 rok. W ofercie znalazło się pięć nowych produktów. Telewizja Polska kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.
Konferencja PAP: przyszłość mediów to wiarygodność, personalizacja, innowacje
Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.
Pierwsi dziennikarze firmowi w Polsce
Tytuł dziennikarza prasowego oraz legitymacje prasowe przyznał swoim pracownikom koncern farmaceutyczny Gedeon Richter Polska, wydawca magazynu firmowego „Richter Life”. Otrzymali je członkowie zespołu redakcyjnego, którzy tworzą magazyn dla pracowników ukazujący się od ponad 8 lat.
„Książek. Magazyn do czytania” z nowym logotypem i szatą graficzną
Najlepsza książka roku? Najciekawszy komiks? Najładniejsza okładka? W najnowszym wydaniu „Książek. Magazynu do czytania" redakcja prezentuje listę 10 najlepszych tytułów wydanych w 2019 roku, światowe gwiazdy literatury opowiadają o genialnych tegorocznych premierach, a polscy pisarze podpowiadają, co podarować tym, którzy czytają nie tylko od święta. Grudniowe wydanie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764