logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Auto Świat Classic – Legendy PRL

  PR 26.06.2019, przeczytano 233 razy

W środę, 26 czerwca w sprzedaży pojawił się nowy katalog Auto Świat Classic – Legendy PRL. Zostaną w nim zaprezentowane samochody, którymi jeździli Polacy 30 lat temu na przełomie lat 80. i 90.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/auto-swiat-classic-%E2%80%93-legendy-prl,383017,artykul.html

- Na polskich dogach dominowały wówczas duże Fiaty, Polonezy i 126p, ale były też Wartburgi, Trabanty, Skody, Dacie i Zastawy, czyli produkty krajów demokracji ludowej. Piszemy o tym, w jakim stanie była wówczas polska motoryzacja, jak kupowano samochody, kto dostawał asygnaty na auto, a kto mógł kupić zachodnią limuzynę za dolary i bony w Peweksie. Po upadku komunizmu Polacy zaczęli realizować swoje motoryzacyjne marzenia. Sprowadzali używane Mercedesy, BMW, Volkswageny, co nie było ani tanią, ani łatwą rzeczą. Zaczęły też powstawać pierwsze prawdziwe salony samochodowe marek niemieckich, francuskich czy włoskich. Na drogach pojawiało się coraz więcej nowych aut z Zachodu. Powoli goniliśmy Europę – zapowiada Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny magazynu Auto Świat.

W Auto Świat Classic – Legendy PRL zostaną opisane najciekawsze historie i auta z tamtych lat. Katalog będzie dostępny w sprzedaży przez 3 miesiące w cenie 19,99 zł.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyborcza.pl z newsletterem eko i ofertą prenumeraty
"Gazeta Wyborcza" namawia wszystkich do bycia eko i zwrócenia uwagi na kwestie ochrony środowiska naturalnego - od piątku 19 lipca br. można otrzymywać jej nowy newsletter ekologiczny, w którym Adam Wajrak i inni dziennikarze piszą, co robić, by zapobiec katastrofie klimatycznej. To kolejny element projektu "Wyborcza na zielono" oraz szerokiej kampanii redakcji pod hasłem "Klimat...
Wills Integrated i Koda Bots wdrażają chatbota dla Moico
Wrocławskie firmy jednoczą siły i wspólnie wprowadzają na rynek chatbota dla MOICO - lokalnego dostawcy Internetu. Narzędzie ma przede wszystkim usprawnić obsługę klienta, wspomóc procesy zakupowe i informować o planowanych pracach modernizacyjnych. Nietypowym sposobem na promocję bota ma być gra miejska, dzięki której uczestnicy - wspólnie z wirtualnym...
Publico24 Newsstand, multiplatformowy kiosk z dostępem do tysięcy wydań tytułów prasowych wprowadził nowe udogodnienie. Od kwietnia tego roku, indywidualni użytkownicy mają możliwość wykupienia miesięcznej subskrypcji. Do ich dyspozycji jest ponad 80 magazynów i gazet, a oferta jest stale powiększana o nowe tytuły.
Tiktok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek
Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do...
Internet 5. generacji dzięki komunikacji kwantowej?
Powstają pierwsze systemy komunikacji kwantowej, które posłużą do skonstruowania komputerów nowej generacji. Upowszechnienie komunikacji i urządzeń kwantowych przyczyni się do powstania bezpiecznego internetu, przyspieszy proces analizy dużych zbiorów danych zgromadzonych w ramach big data, pozwoli opracować niezawodne szyfry oraz udoskonalić technologię uczenia maszynowego.​...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764