logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Auto Świat liderem segmentu moto. Komputer Świat na pierwszym miejscu wśród serwisów technologicznych

  PR 15.07.2019, przeczytano 256 razy

Według danych Gemius/PBI w czerwcu serwis KomputerSwiat.pl odwiedziło 3,96 mln realnych użytkowników, co dało mu pierwszą pozycję wśród serwisów technologicznych trzeci miesiąc z rzędu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/auto-swiat-liderem-segmentu-moto.-komputer-swiat-na-pierwszym-miejscu-wsrod-serwisow-technologicznych,383252,artykul.html

Pod względem popularności, domena KomputerSwiat.pl ponownie wyprzedziła DobreProgramy.pl (3,17 mln), serwis Elektroda.pl (3,11 mln), WP Tech (2,94 mln) i SpidersWeb.pl (2,07 mln).

Wśród serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie, numerem jeden pozostaje AutoŚwiat. Jak wynika z badania Gemius/PBI za czerwiec 2019, serwis może pochwalić się odwiedzinami 3,45 mln realnych użytkowników, wyprzedzając tym samym kolejne w zestawieniu: Autokult.pl (3,38 mln), moto.interia.pl (2,04 mln) i moto.pl (1,61 mln).

Wśród osób szukających informacji motoryzacyjnych za pomocą urządzeń mobilnych, AutoŚwiat cieszył się w czerwcu największą popularnością. W ten sposób trafiło do niego 2,15 mln internautów.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport IMM: Grudzień nie przyniósł zmian na pozycji lidera rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
Onet, Wirtualna Polska i Rzeczpospolita to najczęściej cytowane media w grudniu 2019 r. według najnowszego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.
Oświadczenie WP Media w sprawie publikacji Oko.press
Wirtualna Polska Media ze zdziwieniem przyjmuje artykuł serwisu OKO.press na temat pracy redaktora naczelnego WP i naszych dziennikarzy. Artykuł składa się z kłamstw, półprawd i pomówień. Fakty są takie, że Wirtualna Polska nie faworyzuje żadnego polityka. Nie faworyzuje również Zbigniewa Ziobry, co jest główną tezą publikacji. Świadczą o tym analizy niezależnego Instytutu...
Już 29 stycznia 2020 r. odbędzie się I edycja „MarCom Skills Day” – wyjątkowego dnia otwartego dla wszystkich tych, których interesują zmiany na rynku pracy w sektorze komunikacji marketingowej. Uczestników wydarzenia czeka dzień pełen inspirujących spotkań z ekspertami branży, rynku pracy i środowiska akademickiego. Będzie to jednocześnie...
W celu jak najszybszego zbadania tez pojawiających się w mediach od wczoraj, dotyczących postępowania redaktora naczelnego Tomasza Machały, Zarząd i Rada Nadzorcza Wirtualna Polska Media S.A. zdecydowały dziś o powołaniu zespołu, w skład którego wejdą m.in. przedstawiciele Rady Nadzorczej Wirtualna Polska Media S.A. i Rady Pracowników.
Gazeta.pl promuje program biznesowo-motoryzacyjny „Studio Biznes”
„Studio Biznes” to wyjątkowy program biznesowo-motoryzacyjny, którego prowadzącym jest Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl. Od stycznia br. trwa kampania reklamowa tego formatu, obejmująca nośniki reklamy zewnętrznej, radio, kina oraz internet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764