logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Auto Świat liderem segmentu moto. Komputer Świat na pierwszym miejscu wśród serwisów technologicznych

  PR 15.07.2019, przeczytano 551 razy

Według danych Gemius/PBI w czerwcu serwis KomputerSwiat.pl odwiedziło 3,96 mln realnych użytkowników, co dało mu pierwszą pozycję wśród serwisów technologicznych trzeci miesiąc z rzędu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/auto-swiat-liderem-segmentu-moto.-komputer-swiat-na-pierwszym-miejscu-wsrod-serwisow-technologicznych,383252,artykul.html

Pod względem popularności, domena KomputerSwiat.pl ponownie wyprzedziła DobreProgramy.pl (3,17 mln), serwis Elektroda.pl (3,11 mln), WP Tech (2,94 mln) i SpidersWeb.pl (2,07 mln).

Wśród serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie, numerem jeden pozostaje AutoŚwiat. Jak wynika z badania Gemius/PBI za czerwiec 2019, serwis może pochwalić się odwiedzinami 3,45 mln realnych użytkowników, wyprzedzając tym samym kolejne w zestawieniu: Autokult.pl (3,38 mln), moto.interia.pl (2,04 mln) i moto.pl (1,61 mln).

Wśród osób szukających informacji motoryzacyjnych za pomocą urządzeń mobilnych, AutoŚwiat cieszył się w czerwcu największą popularnością. W ten sposób trafiło do niego 2,15 mln internautów.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764