logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Auto Świat liderem segmentu moto. Komputer Świat na pierwszym miejscu wśród serwisów technologicznych

  PR 15.07.2019, przeczytano 203 razy

Według danych Gemius/PBI w czerwcu serwis KomputerSwiat.pl odwiedziło 3,96 mln realnych użytkowników, co dało mu pierwszą pozycję wśród serwisów technologicznych trzeci miesiąc z rzędu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/auto-swiat-liderem-segmentu-moto.-komputer-swiat-na-pierwszym-miejscu-wsrod-serwisow-technologicznych,383252,artykul.html

Pod względem popularności, domena KomputerSwiat.pl ponownie wyprzedziła DobreProgramy.pl (3,17 mln), serwis Elektroda.pl (3,11 mln), WP Tech (2,94 mln) i SpidersWeb.pl (2,07 mln).

Wśród serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie, numerem jeden pozostaje AutoŚwiat. Jak wynika z badania Gemius/PBI za czerwiec 2019, serwis może pochwalić się odwiedzinami 3,45 mln realnych użytkowników, wyprzedzając tym samym kolejne w zestawieniu: Autokult.pl (3,38 mln), moto.interia.pl (2,04 mln) i moto.pl (1,61 mln).

Wśród osób szukających informacji motoryzacyjnych za pomocą urządzeń mobilnych, AutoŚwiat cieszył się w czerwcu największą popularnością. W ten sposób trafiło do niego 2,15 mln internautów.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.
Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału...
Sztab Generalny Wojska Polskiego, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Wojsk Obrony Terytorialnej, Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych, Komenda Główna Żandarmerii Wojskowej oraz Dowództwo Garnizonu Warszawa od 20 sierpnia mają nowe strony internetowe zintegrowane z...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
Robert Larsson objął stanowisko Chief Revenue Officera w Yieldbird
W sierpniu br. do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzrost przychodów firmy.
Wirtualna Polska z programem dla Link4
WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764