logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Autobus Papeete – my 360 stopni

  PR 16.04.2003, przeczytano 5901 razy

10 największych miast Polski i 9000 km do pokonania – to plan trasy. Autobusu Papeete, który promuje najnowszą, Pan – europejską kolekcję papierów ozdobnych firmy Antalis – kolekcję my 360 stopni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/autobus-papeete--my-360-stopni,1583,artykul.html

Londyński „piętrus” ruszył 1 kwietnia br. W ciągu najbliższych trzech miesięcy odwiedzi wielu klientów, będzie miejscem spotkań dla tych wszystkich, którzy na co dzień nie mają możliwości odwiedzenia warszawskiego Papeete. Plan trasy uwzględnia postoje autobusu, podczas których już dziś Antalis Poland – twórca i organizator kampanii my 360 stopni , zaprasza chętnych do odwiedzenia objazdowego studia papieru.
Wzorniki, przykłady zadruku oraz szeroki wybór papierów ozdobnych, są wyposażeniem w nowocześnie zaaranżowanym, londyńskim autobusie.

Jeżeli w ciągu najbliższych trzech miesięcy spotkacie Państwo, gdzieś w Polsce czerwony autobus Papeete z napisem - my 360 stopni Najnowsza kolekcja papierów ozdobnych, to nie obawiajcie się go zatrzymać i wejść do środka - naprawdę warto.

Trasa autobusu
01- 04 kwietnia – Warszawa, 07-11 kwietnia – Łódź, 14-30 kwietnia Warszawa i okolice,
05- 06 maja – Katowice, 07- 09 maja – Kraków, 12-15 maja – Wrocław i okolice,
19-23 maja Poznań, 26- 30 maja – Warszawa, 02 – 04 czerwca – Toruń, 05 – 06 czerwca – Bydgoszcz,
09 – 13 czerwca – Gdańsk- Sopot- Gdynia, 16 – 18 czerwca – Warszawa i okolice, 23- 24 czerwca – Białystok, 25 – 27 czerwca – Lublin -Zamość.



avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: antalis

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764