logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki

  PR 23.04.2024, przeczytano 359 razy
ilustracjastrzałka

W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4 miasta, których mieszkańcy najczęściej pytali o otwarcie restauracji. Najbardziej zaangażowana okazała się społeczność z Gdańska, dlatego to właśnie dla nich zorganizowano wycieczkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/autobus-popeyes-wozi-fanow-na-kurczaki,403970,artykul.html

W niedzielny ranek na zwycięzców zabawy Popeyes z Gdańska czekał autobus, który zabrał ich w podróż do nowoorleańskich smaków. Uczestnicy wycieczki wraz z załogą Popeyes i kapitanem Mikołajem „Tyszka” Tyszkiewiczem wybrali się do najbliższej restauracji. Kilkugodzinną podróż umilały specjalne przygotowane na tę okazję gry i zabawy. Uczestnicy wzięli udział w nietypowym, integracyjnym bingo, odgadywali piosenki na wzór programu “Jaka to melodia” i wymieniali się wrażeniami dotyczącymi marki. Każdy z nich otrzymał zestaw prawdziwego fana Popeyes, czyli torbę i koszulkę Chicken Sandwich Club, kolorowe sznurówki i pomarańczowy bucket hat, a dodatkowo do wygrania w konkursach były skarpetki i czapki z daszkiem z kolekcji Chicken Sandwich Club.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Wycieczkowicze o akcji dowiedzieli się w większości z social mediów, znaleźli się jednak też tacy, którzy zupełnie przez przypadek natknęli się na przystanek Popeyes. Zeskanowali znajdujący się na nim QR kod oraz podążyli za wskazówkami, tym samym zdobywając miejsce w autobusie. Wśród uczestników byli też i najwierniejsi wielbiciele sieci, którzy nie przegapią żadnej szansy na spotkanie z marką. Jedna z uczestniczek już wcześniej przyjechała do stolicy z Gdańska by wziąć udział w karnawale Mardi Gras. Wycieczka autobusem była jej drugim spotkaniem z kuchnią Popeyes. Jak się okazuje prawdziwa miłość do jedzenia pozwala pokonać wiele kilometrów!

W Popeyes mamy wiele niezwykłych historii, w które sami nie jesteśmy czasem w stanie uwierzyć… Bo jak? Stać przez kilkadziesiąt godzin w kolejce przed otwarciem, jechać przez pół Polski, żeby być gościem pierwszej restauracji, czy to co wydarzyło się teraz - 4 godziny autobusem w jedną stronę, tylko żeby spróbować naszych dań. Pomysł na tę akcję powstał spontanicznie - chcieliśmy wyjść naprzeciw pytaniom o kolejne lokalizacje i dać tym, którzy na nas czekają możliwość spróbowania słynnych kurczaków z Popeyes. Jesteśmy zaskoczeni, że tak wiele osób było chętnych, by udać się w tę szaloną podróż i jechać 300 km w jedną a potem kolejne 300 km w drugą stronę , żeby spędzić 2 h w naszej restauracji. Takie rzeczy niezmiennie cieszą i sprawiają że wpadamy na jeszcze bardziej szalone pomysły - mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes.

We flagowej restauracji w Warszawie w Złotych Tarasach na gości czekały specjały z kuchni Popeyes. Większość z uczestników wycieczki skusiła limitowana nowość w menu - kanapka Supreme Chicken Sandwich, która na co dzień dostępne jest tylko dla użytkowników aplikacji mobilnej. Kolejny hitem były pozostałe kanapki, Spicy Chicken Tenders i Louisiana Wings. Każdy miał też możliwość spróbowania jednego z premium shaków - o smaku Yuzu lub Coconut.

Źródło: Popeyes Louisiana Chicken, Inc.

www.popeyeschicken.pl 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764