logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Autocasco od wszystkich ryzyk w reklamie Proama

  PR 02.06.2014, przeczytano 1391 razy

Proama rozpoczęła emisję kolejnego spotu w ramach kampanii promującej autocasco. Tym razem ubezpieczyciel zwraca uwagę na szeroki zakres ubezpieczenia, dzięki zastosowanej formule „all risk”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/autocasco-od-wszystkich-ryzyk-w-reklamie-proama,21801,artykul.html

Zakres ubezpieczenia formułowany jest zazwyczaj na dwa sposoby: w oparciu o zasadę ryzyk nazwanych lub jako ubezpieczenie od wszelkich ryzyk, tzw. „all-risk”. „All-risk” oznacza, że ubezpieczenie zapewnia ochronę od wszelkiego rodzaju ryzyk, z wyjątkiem tych okoliczności, które są wyraźnie wyłączone w treści warunków ubezpieczenia. Takie ubezpieczenie oferuje swoim klientom i promuje w nowym spocie Proama.

- W reklamie podkreślamy, że dzięki ubezpieczeniu autocasco all-risk klient otrzymuje w Proama ochronę od wszystkich typowych zdarzeń oraz takich, które są trudne do przewidzenia.Spot ten jest kontynuacją poprzedniego, w którym podkreślaliśmy inny ważny element naszych ubezpieczeń autocasco – nowe i oryginalne części, przy naprawie bezgotówkowej lub na fakturę – wyjaśnia Mira Dobek, Dyrektor Marketingu w Proama.

Reklama będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kreacja została przygotowana przez Agencję Change Integrated, produkcją spotu zajął się Dom Produkcyjny Bomaye, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.

Źródło: Proama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żabka Jush łączy siły z wlodim4444
Żabka Jush, w ramach swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, rozpoczęła współpracę z popularnym grafikiem i instagramerem wlodim4444. Efektem tych działań jest limitowany drop wycieraczek wejściowych z hasłami, takimi jak: „jush otwieram”, „wytrzyj buty żabko”, „miłego dnia i ogólnie życia (szczególnie kurierom jush!)”,...
Do odzysku.  Architektura w obiegu zamkniętym
Kryzys klimatyczny jest faktem, podobnie jak deficyt zasobów budowlanych. Jak w tej sytuacji projektować architekturę? I czy w ogóle? W sobotę 5 października spotkamy się w PPNT Gdynia, by porozmawiać o tym, czym jest architektura cyrkularna. Wymienimy się wiedzą: uporządkujemy pojęcia, poddamy dyskusji uwarunkowania prawne, poznamy praktyki projektowe na rzecz obiegu...
Akademia Technologii Zdobienia i prezentacja Epson SC-F1000 
Pierwszego i trzeciego października API.PL organizuje szkolenie na temat druku w technologiach DTG i DTF. Jednodniowy kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą rozpocząć zdobienie tekstyliów w najpopularniejszych obecnie technologiach druku cyfrowego. Również przedsiębiorcy zaawansowani w obu technikach znajdą coś dla siebie – podczas projektowania...
Porsche Store w Elektrowni Powiśle
Grupa dealerska Porsche Inter Auto otworzyła pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych na świecie Porsche Store, inaugurując tym samym nową erę w prezentacji i sprzedaży samochodów premium. Zlokalizowana w tętniącej życiem Elektrowni Powiśle „Stolica Marzycieli” to nie tylko salon samochodowy, ale przede wszystkim wyjątkowa przestrzeń, łącząca świat motoryzacji,...
Blowek dołącza do ekipy Parówkożerców
Marka Tarczyński ponownie zaskakuje, tym razem łącząc siły z jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce – Karolem "Blowkiem" Gązwą. W dynamicznej, inspirowanej światem gamingu kampanii reklamowej, która wystartowała 20 września w Dzień Parówkożercy, Blowek odkrywa najlepszy śniadaniowy lifehack – oczywiście z parówkami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764