Proama rozpoczęła emisję kolejnego spotu w ramach kampanii promującej autocasco. Tym razem ubezpieczyciel zwraca uwagę na szeroki zakres ubezpieczenia, dzięki zastosowanej formule „all risk”.
Zakres ubezpieczenia formułowany jest zazwyczaj na dwa sposoby: w oparciu o zasadę ryzyk nazwanych lub jako ubezpieczenie od wszelkich ryzyk, tzw. „all-risk”. „All-risk” oznacza, że ubezpieczenie zapewnia ochronę od wszelkiego rodzaju ryzyk, z wyjątkiem tych okoliczności, które są wyraźnie wyłączone w treści warunków ubezpieczenia. Takie ubezpieczenie oferuje swoim klientom i promuje w nowym spocie Proama.
- W reklamie podkreślamy, że dzięki ubezpieczeniu autocasco all-risk klient otrzymuje w Proama ochronę od wszystkich typowych zdarzeń oraz takich, które są trudne do przewidzenia.Spot ten jest kontynuacją poprzedniego, w którym podkreślaliśmy inny ważny element naszych ubezpieczeń autocasco – nowe i oryginalne części, przy naprawie bezgotówkowej lub na fakturę – wyjaśnia Mira Dobek, Dyrektor Marketingu w Proama.
Reklama będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kreacja została przygotowana przez Agencję Change Integrated, produkcją spotu zajął się Dom Produkcyjny Bomaye, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.
Źródło: Proama