logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Autodesk ogłasza koniec ArtCAM-a

  PR 20.02.2018, przeczytano 3873 razy

Autodesk ogłosił oficjalnie wycofanie z rynku oprogramowania ArtCAM jako osobnego produktu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/autodesk-oglasza-koniec-artcam-a,35521,artykul.html

Klienci, którzy wykupili subskrypcję, mają możliwość aktualizacji oprogramowania do lipca 2018. Firma zapewni także wsparcie techniczne do listopada 2018, przy czym dostępne ono będzie wyłącznie w języku angielskim. Po tej dacie możliwe będzie jedynie korzystanie z zadobów Autodesk Knowledge Network (AKN) lub wsparcia użytkowników forum ArtCAM-a.

ArtCAM dostępny był w kilku wersjach. Oprogramowanie pozwalało na przygotowanie prac na użytek grawerowania, frezowania i tworzenia obiektów 3D z użyciem obróbki CNC.

Źródło: Autodesk

www.autodesk.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764