logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Automatic Letter Bender na targach Wiosna - Jesień 2016

  PR 27.09.2016, przeczytano 2918 razy
ilustracjastrzałka

Firma Automatic Letter Bender, specjalizująca się w zautomatyzowanym procesie wyginania i kształtowania liter przestrzennych, znaków i logotypów z taśmy alurapid, taśmy aluminiowej, nierdzewnej, stalowej i ocynkowanej, zakończyła wiosenną i właśnie rozpoczęła jesienną edycję targów krajowych i zagranicznych, na których zaprezentowała nowości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/automatic-letter-bender-na-targach-wiosna---jesien-2016,30060,artykul.html

Najnowsza oferta 2016 prezentowana podczas wiosennej i jesiennej edycji targów obejmuje modele: CNC Router Black Series, ALB - 04 Uni 180 Model 2016, ALB-01 Eco 160 Deluxe Model 2016, ALB - 03 SSA 180 Flanger, ALB - 03 SSA 110 Mini. Maszyny te zaprezentowano podczas najważniejszych targów w branży reklamowej: „Rema Days 2016” w Warszawie, „FESPA Digital 2016” w Amsterdamie, „Sign&Digital 2016” w Birmingham, Reklama Polygraf” w Pradze, "Viscom" w Paryżu, "Festiwal Marketingu, Druku i Opakowań" w Warszawie oraz "DREMA 2016" w Poznaniu.

Biorąc udział w targach ALB prezentuje najnowsze maszyny CNC szerokiemu gronu klientów z całego świata.

Najistotniejszymi atutami oferowanych wyginarek Automatic Letter Bender jest wysoka jakość i niezawodność naszych wyginarek oraz, precyzja gięcia liter przestrzennych, jak i wydajność maszyn zestawiona z atrakcyjną ceną.

Absolutna nowość w ofercie CNC Router Black Series - to ploter frezujący, który daje możliwość pracy na dużym obszarze roboczym. Doskonałą precyzję frezowania uzyskuje się dzięki serwonapędom, dużej mocy wrzecion HSD oraz solidnej, sztywnej konstrukcji maszyny. To oferta dla profesjonalistów zajmujących się rozkrojem płyt z różnego rodzaju materiałów – plexi, Dibond, aluminium, MDF, płyty meblowej i drewna.

Dla firm produkujących duże znaki przy zastosowaniu najnowocześniejszej technologii łączenia pobocznicy z tyłem litery – tzw. „Clinch System” przeznaczony jest Channel Letter Bender ALB – 03 SSA 180 Flanger. Rozwiązanie typu Flanger zapewnia połączenie pobocznicy z tyłem litery bez konieczności stosowania nitów lub spawania. Pozwala to na szybkie i ekonomiczne produkowanie dużych liter poprzez łączenie pobocznicy o grubości 1,0 mm i dna litery o grubości 1 mm. Dowolnej wielkości litera będzie sztywna i mocna.

Podczas targów „Reklama Polygraf”, „Sign&Digital” oraz "Viscom" szczególne zainteresowanie wzbudziła również ALB – 01 Eco 160 Deluxe model 2016. Ta niewielka gabarytowo wyginarka do taśm profilowanych i płaskich wyróżnia się ponadprzeciętną precyzją pracy i zaawansowanym oprogramowaniem na bieżąco sterującym procesem gięcia liter przestrzennych. Zakres wyginanych taśm i profili aluminiowych obejmuje grubość od 0,4 do 1,0 mm i szerokość od 20 do 160 mm. Minimalny promień gięcia wynosi 12 mm. Nowe rozwiązania techniczne pozwalają na wykonywanie liter SUPER LETTERS i jeszcze bardziej precyzyjną pracę giętarki.

Do gięcia taśm płaskich aluminiowych do 2,0 mm grubości, ze stali nierdzewnej i profili systemowych do tworzenia liter, Automatic Letter Bender poleca giętarkę ALB - 04 Uni 180 z 3 wymiennymi głowicami, dwoma systemami nacinania i dwiema parami automatycznych narzędzi gnących. Wyginarka wyposażona jest w narzędzia tj. nóż do stali nierdzewnej oraz frez do aluminium. Zakres wyginanych taśm wynosi: 0,4-2,0 mm (grubość) i 20-180 mm (szerokość). Minimalny promień gięcia – 7 mm. To nasz najbardziej uniwersalny automat do wyginania liter przestrzennych, który pozwala na wykonywanie najbardziej zaawansowanych projektów.

Podczas targów krajowych i zagranicznych stoisko Automatic Letter Bender odwiedzili zarówno nowi klienci, jak i stali kontrahenci, doceniający ofertę pod względem nowoczesnych technologii, wysokiej jakości wytwarzanych liter przestrzennych i atrakcyjnej ceny maszyn. Zespól ALB wszystkim serdecznie dziękuje za poświęcony czas na targach i zaprasza do kontaktu z działem marketingu.

Kolejne jesienne targi, na których można spotkać Automatic Letter Bender: C!Print - Madrid (04-06.10.2016), Viscom - Mediolan (13-15.10.2016), Viscom - Frankfurt (02-04.10.2016).

Źródło: Automatic Letter Bender

www.letterbender.net


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: AutomaticLB

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764