logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Automatyczne trymery KalaXY II w ofercie ADP Polska

  PR 20.06.2018, przeczytano 651 razy

W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku oraz opinie klientów firma Kala opracowała nową linię trymerów automatycznych KalaXY II, które swoją premierę miały na międzynarodowych targach FESPA 2018 w Berlinie. (rys. Automatyczny trymer KalaXY II Plus).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/automatyczne-trymery-kalaxy-ii-w-ofercie-adp-polska,36965,artykul.html

W najnowszej ofercie ADP Polska znajdziemy 3 wersje automatycznego trymera: KalaXY II, KalaXY II Plus i KalaXY II PRO. Oprócz nowego designu, otrzymaliśmy modułowość konstrukcji. Zapewnia ona możliwość rozbudowy modelu podstawowego do modelu PRO na każdym etapie eksploatacji. Klient nie musi natychmiast podejmować decyzji o zakupie najbardziej rozbudowanej, a zarazem najdroższej opcji. W miarę wzrostu zapotrzebowania na usługi, klient może rozbudowywać swój trymer o nowe opcje.

Podstawowym modelem nowej linii trymerów jest KalaXY II. Model ten posiada funkcjonalność poprzedniej serii trymerów KalaXY 1650. Nowością jest stabilniejsza obudowa, kółka, oraz co najważniejsze : konstrukcja modułowa – umożliwiająca ewentualną rozbudowę maszyny o nowe elementy, np. do funkcjonalności modelu KalaXY II PLUS lub PRO.

Drugim modelem nowej linii trymerów jest KalaXY II PLUS, który posiada wszystkie cechy modelu podstawowego, a ponadto nowy, elektryczny układ sterowania zespołem noży wzdłużnych. Układ ten zdecydowanie ułatwia korektę cięcia całego ciągu prac w przypadku, gdy źle nawinięty na rolkę materiał zaczyna "pływać" na maszynie.

Trzecim modelem nowej linii trymerów jest KalaXY II PRO. Jest to trymer najbardziej rozbudowany. Posiada funkcje dwóch poprzednich modeli, a ponadto nowy, dodatkowy automatyczny układ kontroli prowadzenia roli materiału. Stosowanie tego układu powoduje, że źle nawinięty materiał będzie automatycznie korygowany w trakcie podawania na maszynę. Specjalny marker umożliwia również kontrolę samego wydruku, niezależnie od jakości nawinięcia zadrukowanego materiału.

ADP Polska wprowadza nowe rozwiązania stworzone przez Kalę na miarę aktualnych potrzeb klientów. Szczególną uwagę należy zwrócić na fakt, że cena nowego podstawowego modelu KalaXY II jest taka jak cena poprzednika, czyli modelu KalaXY 1650. Zatem otrzymujemy absolutnie nową jakość w starej cenie.

Dystrybutorem produktów firmy KALA w Polsce jest ADP Polska.

Źródło: ADP Polska


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: ADPPolska



ADPPolska o sobie:

Dystrybutor materiałów, atramentów, ploterów, trymerów oraz laminatorów do druku wielkoformatowego.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total startuje z kampanią przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja...
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764