logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Automatyzacja druku tematem przewodnim Strefy Canon na targach Remadays

  PR 17.01.2023, przeczytano 775 razy

Automatyzacja produkcji druku będzie tematem przewodnim Strefy Canon podczas tegorocznych targów druku i reklamy RemaDays. Odwiedzający podwarszawski Nadarzyn będą mogli poznać najnowsze urządzenia producenta (m.in. plotery uznanych serii Colorado, Arizona czy ColorWave) oraz oprogramowanie ułatwiające każdy etap pracy z drukiem - od obsługi klienta, poprzez przygotowanie plików, po sam proces druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/automatyzacja-druku-tematem-przewodnim-strefy-canon-na-targach-remadays,398664,artykul.html

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays na stałe wpisały się w kalendarz branży poligraficznej. Tegoroczna edycja imprezy, dającej możliwość poznania najważniejszych nowości na rynku, odbędzie się od 1 do 3 lutego w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą. Jak co roku jednym z wystawców będzie Canon Polska.

Nowoczesny park maszynowy, czyli plotery, cuttery i składarki

W Strefie Canon znajdą się przede wszystkim najnowsze modele uznanych serii maszyn drukarskich. Goście będą mogli przyjrzeć się pracy plotera płaskiego Arizona 1380GT czy plotera rolowego Colorado 1650 (stanowiącego podstawę słynnej „fabryki tapet” Canon - w pełni modułowego rozwiązania stworzonego do wydajnego tworzenia drukowanych aranżacji wnętrz).

W dziedzinie druku prodykcyjnego przewidziano prezentację przełomowego urządzenia do druku cyfrowego na papier cięty - imagePRESS V1000. To maszyna, która idealnie wpasowuje się w temat automatyzacji: wbudowany w nią sensor spektrofotometryczny oszczędza czas operatora, umożliwiając mu kalibrację druku przy pomocy zaledwie jednego przycisku. Nowa dwustopniowa technologia korekty druku zapewnia automatyczne dopasowanie wydruku do strony. Co więcej, opcjonalny moduł detekcji automatycznie wykrywa błędne ustawienia i poprawia je, a następnie utrzymuje do końca zadanego procesu druku.

Canon zaprezentuje też rozwiązania stworzone z myślą o biurach, pracowniach architektonicznych, inżynieryjnych, a także artystycznych. Na podstawie uniwersalnego kolorowego plotera wielkoformatowego ColorWave 3800 eksperci Canon pokażą, jak nowoczesna technologia pozwala rozładowywać spiętrzenie prac. W Strefie Canon pojawi się również ploter imagePROGRAF TZ-30000, cechujący się niezwykle szybkim, nieprzerwanym drukiem, oraz imagePROGRAF GP-4000, znany głównie z doskonałego odwzorowania przyciągających wzrok neonowych i pastelowych kolorów.

Oprogramowanie automatyzujące procesy druku

Nawet najlepsze urządzenia nie byłyby jednak tak wydajne, gdyby nie zarządzające nimi oprogramowanie. Dlatego na RemaDays Canon położy spory nacisk na prezentację systemów do zarządzania drukiem.

– Podczas targów chcemy podkreślić, że oferujemy naszym klientom pełen ekosystem rozwiązań, wspierających ich na każdym etapie produkcji druku – mówi Rafał Osiekowicz z Canon Polska. - W naszym portfolio posiadamy wiele systemów, umożliwiających intuicyjne zarządzanie nie tylko samym procesem drukowania, ale też przygotowania projektów czy zarządzania całą firmą - precyzuje ekspert.

Wśród promowanych w Strefie Canon rozwiązań znajdą się PRISMAguide XL (oprogramowanie do obsługi pracy z grafiką wielkoformatową, gwarantujące błyskawiczne przygotowywanie wysokiej jakości plików do druku) czy Direct Print Plus (oprogramowanie uwzględniające wiele różnych formatów plików i indywidualnych reguł; można dzięki niemu uzyskać zoptymalizowany cykl pracy - wystarczy przeciągnąć pliki do okna programu, by je wydrukować). Zaprezentowane zostaną też rozwiązania z pakietu ClearConnect, automatyzującego procesy drukowania, skanowania i kopiowania.

Ofertę producenta dopełnią propozycje firm partnerskich: OneVision oraz FIT IT. Pierwsza z nich dostarcza oprogramowanie automatyzujące procesy przygotowania plików, druku i finishingu. Druga tworzy systemy klasy ERP służące do kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem o profilu handlowym oraz produkcyjnym. Jak przekonuje Rafał Osiekowicz, dzięki obecności OneVision i FIT IT w Strefie Canon przedsiębiorcy z branży druku będą mogli w jednym miejscu znaleźć wszystkie rozwiązania swoich dotychczasowych wątpliwości z dziedziny przepływu prac i automatyzacji.

Automatyzacja to oszczędności i lepsza kontrola kosztów

Po co automatyzować produkcję druku? Rafał Osiekowicz nie ma wątpliwości:

– Automatyzacja jest naturalną konsekwencją rozwoju nowoczesnych technologii. W naszej codziennej pracy widzimy, że drukarnie, które wdrożyły rozwiązania automatyzujące ich pracę, dużo lepiej radzą sobie z oddawaniem zleceń w terminie. Mają o wiele większą kontrolę nad maszynami, wykorzystywanymi zasobami, a także nad wykorzystaniem powierzchni magazynowej – wylicza ekspert.

I dodaje, że w ślad za tymi wszystkimi korzyściami idzie także oszczędność energii, co w dzisiejszych czasach stanowi jedną z najważniejszych kwestii, na które zwracają uwagę przedsiębiorcy. Co więcej, dane niezbędne do zarządzania biznesem można dzięki automatyzacji pozyskiwać na bieżąco, co daje pełną kontrolę nad bilansem zysków i strat już na poziomie konkretnego zamówienia.

Wszystkich zainteresowanych tymi zagadnieniami Canon zaprasza na swoje stoisko znajdujące się pod numerem F3.36.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764