Za nami premierowy odcinek podcastu motoryzacyjnego „Autoportret” (grafika w zał.). Jego prowadzącym jest Marcin Bołtryk, dziennikarz od 1998 r. związany z redakcją „Pulsu Biznesu”. Bołtryk we wrześniu br. został Dziennikarzem Roku w konkursie e-Mobility Media Awards promującym działania na rzecz budowania świadomości społecznej w obszarze elektromobilności.
Kolejną premierą, planowaną na listopad, będzie podcast o nieruchomościach. Poprowadzi go dziennikarka Anna Gołasa, od 2011 r. publikująca w „Pulsie Biznesu” najważniejsze wiadomości od deweloperów budujących mieszkania, biura, hotele, centra handlowe i magazyny.
Podcasty te, podobnie jak codzienny podcast PB BRIEF, który wystartował 17 października, są częścią nowej strategii podcastowej „Pulsu Biznesu”.
— Chcemy, żeby w naszej ramówce był codzienny podcast informacyjny i kilka podcastów tematycznych emitowanych co tydzień. Pracujemy także nad tym, żeby w weekendy udostępniać słuchaczom podcasty long read, zawierające nagrania naszych magazynowych reportaży przygotowywanych w ramach w sekcji PB Po godzinach — mówi Eugeniusz Twaróg, zastępca redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu” i członek zespołu podcastowego.
PB BRIEF to poranny program gospodarczy z syntetyczną dawką najważniejszych wydarzeń dnia i eksperckimi rozmowami na tematy, którymi żyje rynek. Audycję prowadzi Marcin Dobrowolski, a podcast jest dostępny dla słuchaczy od poniedziałku do piątku od godz. 7 rano.
Źródło: Bonnier Business Polska