logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Autor Biblii Brandingu po raz pierwszy w Polsce

  PR 19.06.2015, przeczytano 818 razy

Światowy ekspert z zakresu badania marek, ich kreowania i strategii zarządzania, autor bestselleru „Strategiczne zarządzanie marką” KEVIN LANE KELLER po raz pierwszy wystąpi przed polską publicznością. Swoim doświadczeniem oraz wizją przyszłości marki podzieli się z uczestnikami GOLDEN MARKETING CONFERENCE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/autor-biblii-brandingu-po-raz-pierwszy-w-polsce,25198,artykul.html

Profesor KEVIN LANE KELLER znany jest w Polsce i na świecie jako autorytet w dziedzinie brand marketingu. Wraz z Philipem Kotlerem zasłynął jako współautor „Marketing Management”, natomiast jego indywidualne dzieło „Strategiczne zarządzanie marką” okrzyknięte zostało „biblią brandingu” nie tylko przez środowisko akademickie.

KELLER swoje doświadczenie zawodowe zdobywał jako konsultant i doradca brand marketingu w takich firmach jak Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss, Procter & Gamble, oraz SAB Miller. Ponadto, doradzał również takim firmom jak Allstate, Beiersdorf (Nivea), BlueCross BlueShield, Campbells, Eli Lilly, ExxonMobil, General Mills, Goodyear, Kodak, Mayo Clinic, Nordstrom, Shell Oil, Starbucks, Unilever, oraz Young & Rubicam. Był on również powiernikiem Naukowego Instytutu ds. Marketingu, jak również głównym prelegentem seminariów z zakresu marketingu podczas spotkań organizowanych dla osób na stanowiskach zarządczych.

Główną specjalizacją KELLERA są strategie marketingowe oraz planowanie, a w szczególności obserwacje zachowań klientów w kontekście poprawy strategii marketingowych. Wnioskami dzieli się z czytelnikami w swoich publikacjach zamieszczanych m.in. w prestiżowych czasopismach marketingowych „Journal of Marketing”, „Journal of Marketing Research”, oraz „Journal of Consumer Research”. Obecnie Keller skupia się na badaniach dotyczących tworzenia, mierzenia oraz zarządzania wartością marki.

KEVIN LANE KELLER swoim wystąpieniem otworzy pierwszą edycję Golden Marketing Conference, skierowanej do top managementu, kadry zarządzającej i osób decyzyjnych budujących polską sferę biznesu.  Konferencja potrwa dwa dni od 29 do 30 września 2015 r. a odbędzie się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w najbardziej reprezentacyjnym centrum konferencyjnym Poznań City Center z widowiskową Salą Ziemi mieszczącą 2 000 osób.

Źródło: MTP

www.goldenmarketing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764