logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Autor hasła promującego Black Energy spotka się z Mikiem Tysonem

  PR 13.05.2013, przeczytano 860 razy
ilustracjastrzałka

"Black Energy - pozytywne emocje każdego dnia" to hasło zostało wyróżnione nagrodą jaką jest spotkanie fana z Mike'em Tysonem legendarnym mistrzem świata wagi ciężkiej w boksie i ambasadorem marki BLACK Energy w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/autor-hasla-promujacego-black-energy-spotka-sie-z-mikiem-tysonem,18685,artykul.html

Specjalną promocję konsumencką dla marki BLACK Energy zorganizowała w formie interaktywnej aplikacji na Faceboku GRUPA 365NET, która również odpowiada za celebrity endorsment czyli kontrakt Tysona z flagowym energetykiem firmy Foodcare. 

Pracując nad promocją marki BLACK Energy szukamy nieszablonowych rozwiązań. Spotkanie fana marki z międzynarodową gwiazdą jaką jest Mike Tyson - to wyjątkowa nagroda jak na internetowy konkurs. Równie ekskluzywny charakter mają karty VIP CLUBu - specjalnie stworzonej na stronie www marki sfery VIP, w której fani mogą uzyskać karty uprawniające do ekskluzywnych zniżek, testowania nowości produktowych i udziału w prestiżowych eventach. Celem tak realizowanych działań jest wsparcie pozycji Black Energy jako lidera ilościowego w sektorze napojów energetycznych w Polsce - mówi Tomasz Orzechowski, CEO GRUPY 365NET.

Zaprojektowana przez GRUPĘ 365NET aplikacja MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ zaprosiła fanów marki wprost do wirtualnego kasyna w Las Vegas - miasta kojarzonego z Tysonem, gdzie uczestnicy konkursu mieli szansę sprawdzić swoje siły w kultowej grze "jednoręki bandyta" oraz zgłosić swoją propozycję konkursowego hasła zawierające nazwę marki.

W okresie inaugurującym przylot Tysona do Polski fani marki zagrali w grę na fan page'u ponad 5500 razy i zgłosili aż 627 haseł reklamujących Black Energy, na które w konkursie zagłosowało aż 8 907 ich znajomych. Poza wyróżnionym w przez jury sloganem największe uznanie fanów zyskały takie propozycje jak: "Black Energy to czysta energia, Konfucjusz twierdzi", "Black Energy postawi Cię na nogi" czy "Black Energy - twoja ciemna strona mocy". Oprócz rzeczonej nagrody w postaci spotkania fana z Tysonem firma Foodcare ufundowała dla uczestników gry nowoczesny tablet oraz prezenty w postaci zestawów gadżetów i kart członkowskich VIP CLUB'u BLACK Energy. 

MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ to internetowy prolog nadchodzącej kampanii BLACK Energy z udziałem Mike'a Tysona. Za kreację i przygotowanie aplikacji konkursowej odpowiada GRUPA 365NET.

Źródło: GRUPA 365NET

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764