logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Autorski talk-show Alior Banku „Pieniądze. To normalne” również w formie podcastu

  PR 25.05.2022, przeczytano 334 razy

Alior Bank kontynuuje kampanię związaną z edukacją finansową i wkracza z serią podcastów na popularne muzyczne serwisy streamingowe: Spotify, iTunes i Google Podcast. To na nich będzie można posłuchać autorskiego talk-show ,,Pieniądze. To normalne”, gdzie znane osoby opowiadają o swoich zarobkach, podejściu do finansów domowych i nie tylko. Opublikowane do tej pory rozmowy w formie wideo spotkały się z dużym zainteresowaniem internautów. Pierwszy odcinek, którego gościem była influencerka Ola Nowak, obejrzało już 65 tysięcy osób. Za wsparcie kreatywne i realizację działań odpowiada agencja Buzzgrow należąca do grupy PZL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/autorski-talk-show-alior-banku-_pieniadze.-to-normalne_-rowniez-w-formie-podcastu,395992,artykul.html

Talk-show powstał w ramach drugiej odsłony digitalowej kampanii promującej Konto Jakże Osobiste oraz aplikację Alior Mobile. W każdym odcinku zaproszeni goście rozmawiają o swoich zarobkach, sposobach zarządzania finansami, czy oszczędzaniu. Wszystko po to, aby przełamać w ten sposób tabu, jakim wciąż u wielu osób są pieniądze.

- Chcemy mówić o finansach w przystępny i prosty sposób, bez skomplikowanego, specjalistycznego słownictwa czy bankowego slangu. Chcieliśmy, żeby nie były to rozmowy teoretyczne, ale praktyczne. Dlatego postanowiliśmy realizować naszą kampanię edukacyjną  wspólnie ze znanymi i lubianymi gośćmi, którzy na co dzień docierają do szerokiego grona odbiorców – wyjaśnia Krzysztof Smoleń, dyrektor ds. rozwoju mediów społecznościowych i sponsoringu w dziale marketingu Alior Banku.

Prowadzącym serię jest Robert El Gendy, popularny dziennikarz znany między innymi z ,,Pytania na śniadanie”. Jego pierwszym gościem była Ola Nowak, jedna z najbardziej wpływowych influencerek w Polsce, która na swoim Instagramie zgromadziła dotąd ponad 1,6 mln obserwujących. Udział w programie wzięli również: Tomasz Smokowski, Karolina Pilarczyk czy Dominika Nawrocka. W najnowszym odcinku swoimi przemyśleniami na temat finansów osobistych podzielił się Grzegorz Olszewski, wiceprezes Zarządu Alior Banku kierujący jego pracami. Rozmowy w ramach autorskiego cyklu banku zdobyły już kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń w serwisie YouTube.  

Rozwój nowych formatów

Teraz talk-show Alior Banku dostępny będzie również na najpopularniejszych platformach podcastowych, to jest Spotify, iTunes oraz Google Podcast.  

- Sukcesywnie poszerzamy naszą obecność w mediach społecznościowych. Niedawno pojawiliśmy się na Instagramie, gdzie intensywnie budujemy społeczność zainteresowaną bankowością oraz finansami. Wybór kolejnego sposobu komunikacji z klientami, jaką są podcasty, były następnym krokiem dotarcia do nowych grup – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes Zarządu Alior Banku. - Pragniemy ośmielić naszych klientów i słuchaczy do podejmowania dyskusji na temat finansów. Mamy nadzieję, że Alior Bank, jako instytucja posiadająca kompetencje i wiedzę na temat zarządzania finansami, będzie cennym źródłem wiedzy, ale także inspiracją dla słuchaczy. Bodźcem do bardziej świadomego zarządzania swoimi budżetami, inwestowania oraz oszczędzania – dodaje.

Alior Bank zdecydował się na taką formę komunikacji z klientami nieprzypadkowo. Według badań coraz więcej Polaków szuka rzetelnych, merytorycznych treści w formie audio. Podcasty z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem użytkowników Internetu, gdyż jest to przystępny i wygodny sposób na zdobycie informacji.

Źródło: Alior Bank S.A.

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764