logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aveex po raz kolejny zrealizuje Monteriadę dla Związku PoiD

  PR 29.11.2019, przeczytano 506 razy
ilustracjastrzałka

AVEEX zwyciężył w przetargu na realizację 5. edycji MONTERIADY, organizowanej co roku na Targach Budownictwa i Architektury BUDMA przez Związek POiD. Strategia zaproponowana przez warszawską agencję marketingową 360°, która odnosi liczne sukcesy w prowadzeniu kompleksowych działań dla marek, m.in. z branży budowlanej, przewiduje wiele atrakcji, a przede wszystkim zawiera nowe, świeże spojrzenie na wydarzenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aveex-po-raz-kolejny-zrealizuje-monteriade-dla-zwiazku-poid,384907,artykul.html

Do przetargu na organizację MONTERIADY 2020 Związek POiD zaprosił dwa podmioty: Agencję Marketingową AVEEX oraz konsorcjum firm: The Imagine we współpracy z Jobdone. Każdy z nich przedstawił swoje pomysły na realizację najnowszej osłony inicjatywy. Z uznaniem Członków Zarządu Związku POiD spotkała się propozycja AVEEX.

– Jesteśmy dumni, że będziemy mogli dalej rozwijać nasze „kreatywne dziecko” – MONTERIADĘ. Dokładnie pamiętam, jak ok. 5 lat temu, w AVEEX, zrodził się pomysł na to wydarzenie, którego główna idea opiera się na koncepcji widowiskowych pokazów prawidłowego montażu stolarki budowlanej na żywo. Dziś jego skala jest naprawdę imponująca, a jestem pewien, że 2020 rok okaże się jeszcze bardziej przełomowy. Od pierwszej edycji MONTERIADY nasza Agencja odpowiada za jej realizację, dlatego jesteśmy emocjonalnie związani z tym projektem. Cieszymy się, że możemy współpracować z największą organizacją, zrzeszającą firmy z branży stolarki budowlanej i tworzyć razem nową jakość dla odbiorców rynku – mówi Marcin Wojciechowski, Creative Director AVEEX.  

Strategia najnowszej osłony MONTERIADY powstała pod przewodnictwem Marcina Wojciechowskiego, Creative Directora AVEEX, w gronie specjalistów odpowiadających za poszczególne działy, a co za tym idzie kompetencje Agencji, takie jak: organizacja eventów, produkcje foto i video, Social Media oraz Public Relations. Częścią projektu są bowiem szeroko zakrojone działania komunikacyjne w mediach tradycyjnych i elektronicznych oraz na kanałach społecznościowych związanych z wydarzeniem.

Agencja Marketingowa AVEEX współpracuje ze Związkiem POiD od wielu lat, m.in. przy realizacji takich projektów jak: Kongres Stolarki Polskiej (spotykają się na nim co roku przedstawiciele branży stolarki budowlanej), kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ” (we wrześniu wystartowało 6. wydanie inicjatywy) czy MONTERIADA (na Targach BUDMA odbędzie się 5. jej odsłona). W ubiegły czwartek, 14 listopada br., odbyło się pierwsze spotkanie z potencjalnymi Partnerami MONTERIADY, podczas którego zostały przedstawione założenia najnowszej edycji.

Źródło: AVEEX

www.aveex.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764