logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aveex.com dla Kozminski University Center of Excellence

  PR 13.02.2013, przeczytano 758 razy

Grupa Marketingowa Aveex.com podpisała umowę na realizację strategii marketingowej, promującej Kozminski University Center of Excellence. Agencja będzie odpowiadać za kompleksowe działania w tym zakresie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aveex.com-dla-kozminski-university-center-of-excellence,17939,artykul.html

Kozminski University Center of Excellence realizuje spójną ofertę edukacyjną w zakresie studiów podyplomowych, kursów, szkoleń, korporacyjnych programów rozwojowych, organizacji konferencji, seminariów,  spotkań, pozyskiwania zewnętrznego finansowania na usługi szkoleniowo-doradcze i badawcze.

- Dotychczas skupialiśmy się na ulepszaniu części naszych działań. Mając jednak poczucie, że to za mało, podjęliśmy wyzwanie rzucone przez guru zarządzania R. L. Ackoffa zaprojektowania wszystkich procesów od nowa – wyjaśnia Sylwia Hałas-Dej, dyrektor ds. programów edukacyjnych i rozwoju Center of Excellence. – W rezultacie pod hasłem „Competing for the Future” w 2012 roku powstało Center of Excellence – przestrzeń, w której dzięki połączeniu różnych ról pełnionych przez uczelnię, wszyscy możemy skorzystać z efektu synergii powstającego poprzez wymianę wiedzy w 10 kluczowych obszarach.

Kampania będzie realizowana w oparciu o stworzoną przez Agencję strategię. Akcja promocyjna obejmuje działania z zakresu public relations, a także marketing internetowy: kampanię Google AdWords i wideo marketing (testimonial z wykorzystaniem wizerunku absolwentów). Ich realizacją zajmą się należące do Grup Aveex.com agencja Red Pen Public Relations, dom mediowy Essencja, agencja reklamowa Bandera oraz agencja interaktywna Sternick.

Współpraca została rozpoczęta w styczniu bieżącego roku. Za projekt z ramienia Aveex.com odpowiadają Izabela Jurek i Michał Tomasik. Nadzór nad całym projektem sprawuje Marcin Wojciechowski – dyrektor kreatywny Grupy Aveex.com.

Źródło: Akademia Leona Koźmińskiego

www.kozminski.edu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764