logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Avenidamylove: Walentynki w Avenidzie Poznań

  PR 12.02.2018, przeczytano 319 razy
ilustracjastrzałka

Już niedługo nadejdzie ten dzień, w którym słowo „kocham” jest na ustach każdej zakochanej osoby. A gdyby tak świętować walentynki nie jeden, a czternaście dni? Miłosna sceneria, konkursy, romantyczny seans filmowy, a nawet wyznania miłości na billboardach w całym mieście to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na klientów Avenidy Poznań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avenidamylove%3A-walentynki-w-avenidzie-poznan,35415,artykul.html

Choć do Polski dotarło dosyć późno, święto zakochanych to jeden z najprzyjemniejszych dni w roku. Aby umilić go jeszcze bardziej, Centrum Handlowe Avenida Poznań przygotowało moc niespodzianek. W ramach wydarzenia #AvenidaMyLove w fontannę  na poziomie I wkomponowana została niezwykła instalacja 3D z sercem o objętości niemal 20 m3. Instalacja wykonana jest z drewna oraz płytek tworzywa sztucznego barwionego na identyczny kolor. Rozmieszczenie płytek w przestrzeni, powoduje, że każda z nich doświetlona jest w inny sposób, dając wrażenie wielu odcieni czerwieni. Ma na to również wpływ pora dnia – inaczej instalacja wygląda doświetlona światłem dziennym, a inaczej w oświetleniu sztucznym. Tak jak wiele jest form miłości, tak wiele jest kolorów naszego serca – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.

Każdy, kto zrobi sobie zdjęcie na tle instalacji, wstawi je na swój instagramowy profil z hasztagiem #avenidamylove i w okresie trwania konkursu zrobi zakupy w Avenidzie na dowolną kwotę, codziennie – przez 14 dni – będzie mógł wygrać kartę podarunkową o wartości 200 zł.

Równolegle na profilu facebookowym Avenidy Poznań trwać będzie akcja „Tu pokaż, jak kochasz!”. Pierwszym jej etapem będzie przyjmowanie wyznań miłosnych. 30 osób, które zrobią zakupy na dowolną kwotę w Avenidzie i prześlą w wiadomości prywatnej najpiękniejsze wyznanie miłosne dla swojej drugiej połówki, zostanie nagrodzonych podwójnym zaproszeniem na kameralny wieczór filmowy w specjalnie zaaranżowanym na tę okazję kinie studyjnym w Avenidzie, gdzie ustawione zostaną wygodne dwuosobowe kanapy, a całość oświetlona będzie nastrojowym światłem oraz ocieplona kominkiem. Na gości tego unikatowego wydarzenia 14 lutego czekać będzie wiele niespodzianek.

Największym wyróżnieniem będzie nagrodzenie 12 najpiękniejszych wyznań, które od 14 lutego zawisną na billboardach w całym mieście. Chcemy, by Poznań zobaczył, jak wspaniali są nasi klienci, jak dzielą się uczuciami i celebrują miłość. To osobisty prezent od Avenidy dla tych, którzy odważyli się podzielić z nami tymi bardzo osobistymi uczuciami. Chcemy, by ich ukochani, a także znajomi i rodzina zobaczyli te wyznania w przestrzeni miasta. To nasz sposób na celebrację tego wyjątkowego święta – mówi Katarzyna Korpak.

Nagrody w instagramowym konkursie #AvenidaMyLove będą przyznawane codziennie do 14 lutego. Wyznania miłosne do akcji „Tu pokaż, jak kochasz” będzie można przesyłać do 10 lutego. Szczegółowych informacji udzielają hostessy na terenie Avenidy Poznań.

Źródło: CH Avenida Poznań

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multiscreen Day 2020 pod patronatem Signs.pl
19 marca 2020 r. w Warszawie odbędzie się konferencja Multiscreen Day. To już piąta edycja konferencji organizowanej przez Media Marketing Polska. W tym roku będzie jeszcze ciekawiej, jeszcze bardziej interaktywnie, jeszcze bardziej nowocześnie niż w latach ubiegłych.
Ostatni dzień targów Remadays 2020 - podsumowanie
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 16. edycja RemaDays Warsaw zakończyła się rozstrzygnięciami w prestiżowych konkursach targowych.
Wrażenia na półmetku – targi Remadays Warsaw 2020
Wczoraj minęła połowa jednej z największych imprez wystawienniczych z branży reklamowej, która obfitowała w cenne spotkania, wykłady przeprowadzane w ramach RemaCongress oraz konkursowe atrakcje. Drugiego dnia targów zakończyło się głosowanie na najlepsze gadżety, katalog oraz materiały POS roku, poznaliśmy ponadto kolejnych zwycięzców Loterii dla zwiedzających.
M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO - nowy obiektyw Olympusa
Średnica - 63,4 mm, długość - 70 mm i waga - ok 254 gram to cechy najmniejszego i najlżejszego na świecie standardowego obiektywu zoom ze stałą wartością przysłony1. M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO jest nie tylko lekki i kompaktowy, ale także odporny na warunki atmosferyczne. Marka Olympus swój nowy produkt kieruje do każdego fotografa, który chce uwolnić się...
Peppermint i nowa odsłona kampanii „Born in Poland”
Agencja Peppermint powered by Quad kontynuuje współpracę z Lagardere Duty Free Polska, właścicielem sieci sklepów Aelia Duty Free zlokalizowanych na lotniskach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764