logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Avenidamylove: Walentynki w Avenidzie Poznań

  PR 12.02.2018, przeczytano 279 razy
ilustracjastrzałka

Już niedługo nadejdzie ten dzień, w którym słowo „kocham” jest na ustach każdej zakochanej osoby. A gdyby tak świętować walentynki nie jeden, a czternaście dni? Miłosna sceneria, konkursy, romantyczny seans filmowy, a nawet wyznania miłości na billboardach w całym mieście to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na klientów Avenidy Poznań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avenidamylove%3A-walentynki-w-avenidzie-poznan,35415,artykul.html

Choć do Polski dotarło dosyć późno, święto zakochanych to jeden z najprzyjemniejszych dni w roku. Aby umilić go jeszcze bardziej, Centrum Handlowe Avenida Poznań przygotowało moc niespodzianek. W ramach wydarzenia #AvenidaMyLove w fontannę  na poziomie I wkomponowana została niezwykła instalacja 3D z sercem o objętości niemal 20 m3. Instalacja wykonana jest z drewna oraz płytek tworzywa sztucznego barwionego na identyczny kolor. Rozmieszczenie płytek w przestrzeni, powoduje, że każda z nich doświetlona jest w inny sposób, dając wrażenie wielu odcieni czerwieni. Ma na to również wpływ pora dnia – inaczej instalacja wygląda doświetlona światłem dziennym, a inaczej w oświetleniu sztucznym. Tak jak wiele jest form miłości, tak wiele jest kolorów naszego serca – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.

Każdy, kto zrobi sobie zdjęcie na tle instalacji, wstawi je na swój instagramowy profil z hasztagiem #avenidamylove i w okresie trwania konkursu zrobi zakupy w Avenidzie na dowolną kwotę, codziennie – przez 14 dni – będzie mógł wygrać kartę podarunkową o wartości 200 zł.

Równolegle na profilu facebookowym Avenidy Poznań trwać będzie akcja „Tu pokaż, jak kochasz!”. Pierwszym jej etapem będzie przyjmowanie wyznań miłosnych. 30 osób, które zrobią zakupy na dowolną kwotę w Avenidzie i prześlą w wiadomości prywatnej najpiękniejsze wyznanie miłosne dla swojej drugiej połówki, zostanie nagrodzonych podwójnym zaproszeniem na kameralny wieczór filmowy w specjalnie zaaranżowanym na tę okazję kinie studyjnym w Avenidzie, gdzie ustawione zostaną wygodne dwuosobowe kanapy, a całość oświetlona będzie nastrojowym światłem oraz ocieplona kominkiem. Na gości tego unikatowego wydarzenia 14 lutego czekać będzie wiele niespodzianek.

Największym wyróżnieniem będzie nagrodzenie 12 najpiękniejszych wyznań, które od 14 lutego zawisną na billboardach w całym mieście. Chcemy, by Poznań zobaczył, jak wspaniali są nasi klienci, jak dzielą się uczuciami i celebrują miłość. To osobisty prezent od Avenidy dla tych, którzy odważyli się podzielić z nami tymi bardzo osobistymi uczuciami. Chcemy, by ich ukochani, a także znajomi i rodzina zobaczyli te wyznania w przestrzeni miasta. To nasz sposób na celebrację tego wyjątkowego święta – mówi Katarzyna Korpak.

Nagrody w instagramowym konkursie #AvenidaMyLove będą przyznawane codziennie do 14 lutego. Wyznania miłosne do akcji „Tu pokaż, jak kochasz” będzie można przesyłać do 10 lutego. Szczegółowych informacji udzielają hostessy na terenie Avenidy Poznań.

Źródło: CH Avenida Poznań

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z MSD Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacji korporacyjnej firmy w kanałach social media.
Rusza ogólnopolska kampania „Walczmy z pyłem”!
W trosce o zdrowie pracowników budowlanych oraz przechodniów, którzy są narażeni na kontakt ze szkodliwym pyłem wytwarzanym w procesie cięcia przecinarkami i piłami, Husqvarna Construction rozpoczyna kampanię edukacyjno-promocyjną „Walczmy z pyłem”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem szkodliwego pyłu powstającego przy użyciu maszyn budowlanych.
Trzy nowe obiektywy Voigtlander
Firma Foxfoto – dystrybutor marki Voigtlander – ma przyjemność przedstawić trzy nowe obiektywy.
Nowy Ambasador marki Crock-Pot w Polsce
Crock-Pot, producent wysokiej jakości wolnowarów, pionier i lider w kategorii urządzeń do wolnego gotowania, rozpoczyna współpracę z Janem Kuroniem – kucharzem znanym z przywiązania do tradycyjnych polskich smaków oraz zamiłowania do sezonowych produktów.
Nowe osoby w client service 180heartbeats + Jung v Matt
Urszula Łysenko-Tomczuk i Katarzyna Guzik dołączyły do działu obsługi klienta agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764