logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Avenidamylove: Walentynki w Avenidzie Poznań

  PR 12.02.2018, przeczytano 281 razy
ilustracjastrzałka

Już niedługo nadejdzie ten dzień, w którym słowo „kocham” jest na ustach każdej zakochanej osoby. A gdyby tak świętować walentynki nie jeden, a czternaście dni? Miłosna sceneria, konkursy, romantyczny seans filmowy, a nawet wyznania miłości na billboardach w całym mieście to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na klientów Avenidy Poznań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avenidamylove%3A-walentynki-w-avenidzie-poznan,35415,artykul.html

Choć do Polski dotarło dosyć późno, święto zakochanych to jeden z najprzyjemniejszych dni w roku. Aby umilić go jeszcze bardziej, Centrum Handlowe Avenida Poznań przygotowało moc niespodzianek. W ramach wydarzenia #AvenidaMyLove w fontannę  na poziomie I wkomponowana została niezwykła instalacja 3D z sercem o objętości niemal 20 m3. Instalacja wykonana jest z drewna oraz płytek tworzywa sztucznego barwionego na identyczny kolor. Rozmieszczenie płytek w przestrzeni, powoduje, że każda z nich doświetlona jest w inny sposób, dając wrażenie wielu odcieni czerwieni. Ma na to również wpływ pora dnia – inaczej instalacja wygląda doświetlona światłem dziennym, a inaczej w oświetleniu sztucznym. Tak jak wiele jest form miłości, tak wiele jest kolorów naszego serca – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.

Każdy, kto zrobi sobie zdjęcie na tle instalacji, wstawi je na swój instagramowy profil z hasztagiem #avenidamylove i w okresie trwania konkursu zrobi zakupy w Avenidzie na dowolną kwotę, codziennie – przez 14 dni – będzie mógł wygrać kartę podarunkową o wartości 200 zł.

Równolegle na profilu facebookowym Avenidy Poznań trwać będzie akcja „Tu pokaż, jak kochasz!”. Pierwszym jej etapem będzie przyjmowanie wyznań miłosnych. 30 osób, które zrobią zakupy na dowolną kwotę w Avenidzie i prześlą w wiadomości prywatnej najpiękniejsze wyznanie miłosne dla swojej drugiej połówki, zostanie nagrodzonych podwójnym zaproszeniem na kameralny wieczór filmowy w specjalnie zaaranżowanym na tę okazję kinie studyjnym w Avenidzie, gdzie ustawione zostaną wygodne dwuosobowe kanapy, a całość oświetlona będzie nastrojowym światłem oraz ocieplona kominkiem. Na gości tego unikatowego wydarzenia 14 lutego czekać będzie wiele niespodzianek.

Największym wyróżnieniem będzie nagrodzenie 12 najpiękniejszych wyznań, które od 14 lutego zawisną na billboardach w całym mieście. Chcemy, by Poznań zobaczył, jak wspaniali są nasi klienci, jak dzielą się uczuciami i celebrują miłość. To osobisty prezent od Avenidy dla tych, którzy odważyli się podzielić z nami tymi bardzo osobistymi uczuciami. Chcemy, by ich ukochani, a także znajomi i rodzina zobaczyli te wyznania w przestrzeni miasta. To nasz sposób na celebrację tego wyjątkowego święta – mówi Katarzyna Korpak.

Nagrody w instagramowym konkursie #AvenidaMyLove będą przyznawane codziennie do 14 lutego. Wyznania miłosne do akcji „Tu pokaż, jak kochasz” będzie można przesyłać do 10 lutego. Szczegółowych informacji udzielają hostessy na terenie Avenidy Poznań.

Źródło: CH Avenida Poznań

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
Z dniem 1 sierpnia 2019 r. agencja Quality Public Relations rozpoczęła obsługę komunikacyjną marek: Tygryski, Crunlight i Łapsy, należących do firmy TBM Sp. z o.o.   
Dobiegła końca kampania „Trzeźwo Myślę”, promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu
Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w trzeciej edycji byli Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – znana trenerka fitness, Mistrzyni Polski i Europy w pole...
Epson Surecolor S Series – system prowadzenia materiałów AD-ATC
Drukarki marki EPSON z serii SureColor S to precyzyjne i wydajne urządzenia, które doskonale sprawdzają się w produkcji wielkoformatowych wydruków reklamowych. EPSON, projektując serię SureColor S, za priorytetowe uznał zastosowane rozwiązań umożliwiających operatorowi minimalną potrzebę ingerencji w proces druku, przy zachowaniu optymalnej stabilności urządzenia....
Unique One promuje wspólną akcję Nestle i portalu Answear
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę akcji marki NESCAFÉ (Nestlé Polska) z portalem modowym Answear.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764