logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Avenidamylove, czyli miłosne wyznania na billboardach w całym mieście

  PR 14.02.2018, przeczytano 1467 razy
ilustracjastrzałka

Podobno nic nie zdarza się dwa razy. Dlaczego zatem kocham Cię wciąż od nowa?, Ewa, pięć lat temu wpadłaś mi w oko. Wciąż łzawi ze szczęścia. – między innymi tymi słowami poznaniacy wyznali miłość swoim ukochanym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avenidamylove%2C-czyli-milosne-wyznania-na-billboardach-w-calym-miescie,35458,artykul.html

A zrobili to w nietypowy sposób, bo na… blillboardach. 12 najpiękniejszych wyznań pojawiło się w ramach kampanii walentynkowej w całym mieście. To jedna z najczulszych akcji w Polsce, w ramach której Avenida Poznań celebruje Święto Zakochanych.

Nie tylko każdy zakochany ma świadomość tego, jak ważne jest pokazanie uczuć ukochanej osobie. Wie też o tym Avenida Poznań – 14 lutego na billboardach w całym mieście pojawiły się miłosne wyznania poznaniaków. Chcemy, by wszyscy zobaczyli, w jak niezwykły sposób nasi klienci celebrują miłość. Dlatego postanowiliśmy wyjść poza obszar naszego centrum i pokazać  w przestrzeni miasta te niezwykłe życzenia – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.
Miłosne wyznania na billboardach to efekt akcji „Tu pokaż, jak kochasz”, w ramach której klienci dzielili się miłosnymi wyznaniami na facebookowym profilu poznańskiego centrum handlowego.

ilustracjastrzałka

Kampania outdoorowa będąca wynikiem działań w social media to nietypowy sposób na pokazanie miejsca zakupów i wyróżnienie mieszkańców w przestrzeni miejskiej. Billboardy z miłosnymi wyznaniami będą obecne na ulicach Poznania do końca lutego.

Źródło: Avenida Poznań

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764