logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Avenidamylove: Walentynki w Avenidzie Poznań

  PR 12.02.2018, przeczytano 617 razy
ilustracjastrzałka

Już niedługo nadejdzie ten dzień, w którym słowo „kocham” jest na ustach każdej zakochanej osoby. A gdyby tak świętować walentynki nie jeden, a czternaście dni? Miłosna sceneria, konkursy, romantyczny seans filmowy, a nawet wyznania miłości na billboardach w całym mieście to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na klientów Avenidy Poznań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/avenidamylove%3A-walentynki-w-avenidzie-poznan,35415,artykul.html

Choć do Polski dotarło dosyć późno, święto zakochanych to jeden z najprzyjemniejszych dni w roku. Aby umilić go jeszcze bardziej, Centrum Handlowe Avenida Poznań przygotowało moc niespodzianek. W ramach wydarzenia #AvenidaMyLove w fontannę  na poziomie I wkomponowana została niezwykła instalacja 3D z sercem o objętości niemal 20 m3. Instalacja wykonana jest z drewna oraz płytek tworzywa sztucznego barwionego na identyczny kolor. Rozmieszczenie płytek w przestrzeni, powoduje, że każda z nich doświetlona jest w inny sposób, dając wrażenie wielu odcieni czerwieni. Ma na to również wpływ pora dnia – inaczej instalacja wygląda doświetlona światłem dziennym, a inaczej w oświetleniu sztucznym. Tak jak wiele jest form miłości, tak wiele jest kolorów naszego serca – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.

Każdy, kto zrobi sobie zdjęcie na tle instalacji, wstawi je na swój instagramowy profil z hasztagiem #avenidamylove i w okresie trwania konkursu zrobi zakupy w Avenidzie na dowolną kwotę, codziennie – przez 14 dni – będzie mógł wygrać kartę podarunkową o wartości 200 zł.

Równolegle na profilu facebookowym Avenidy Poznań trwać będzie akcja „Tu pokaż, jak kochasz!”. Pierwszym jej etapem będzie przyjmowanie wyznań miłosnych. 30 osób, które zrobią zakupy na dowolną kwotę w Avenidzie i prześlą w wiadomości prywatnej najpiękniejsze wyznanie miłosne dla swojej drugiej połówki, zostanie nagrodzonych podwójnym zaproszeniem na kameralny wieczór filmowy w specjalnie zaaranżowanym na tę okazję kinie studyjnym w Avenidzie, gdzie ustawione zostaną wygodne dwuosobowe kanapy, a całość oświetlona będzie nastrojowym światłem oraz ocieplona kominkiem. Na gości tego unikatowego wydarzenia 14 lutego czekać będzie wiele niespodzianek.

Największym wyróżnieniem będzie nagrodzenie 12 najpiękniejszych wyznań, które od 14 lutego zawisną na billboardach w całym mieście. Chcemy, by Poznań zobaczył, jak wspaniali są nasi klienci, jak dzielą się uczuciami i celebrują miłość. To osobisty prezent od Avenidy dla tych, którzy odważyli się podzielić z nami tymi bardzo osobistymi uczuciami. Chcemy, by ich ukochani, a także znajomi i rodzina zobaczyli te wyznania w przestrzeni miasta. To nasz sposób na celebrację tego wyjątkowego święta – mówi Katarzyna Korpak.

Nagrody w instagramowym konkursie #AvenidaMyLove będą przyznawane codziennie do 14 lutego. Wyznania miłosne do akcji „Tu pokaż, jak kochasz” będzie można przesyłać do 10 lutego. Szczegółowych informacji udzielają hostessy na terenie Avenidy Poznań.

Źródło: CH Avenida Poznań

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764